G-man
FÖR tillfället ej B-NNAD
Det viktigaste att tänka på när det gäller hoodies och hojåkning är att alltid lämna hoodien hemma!
Jag brukar ha en under de kallare tiderna av säsongen, eftersom det tar en del vind. Jag föredrar en utan dragkedja, eftersom man inte riskerar att repa tanken då. Men det är väl rätt valfritt skulle jag säga
det vickTigA är inte om du har kedja elelr inte utan att det är tufft tryck på den!!!1!oneone
Jag funderar mest på: när blir man för gammal för Hoodie? 26? 32? 33? 33,5?
Hur blir det om man klotar med hoodie ovanpå skinnstället?
Med skinn så kasar man ju på asfalten, är det inte så att en hoodie hade "ryckt tag" i asfalten vilket hade gjort att man börjar rulla osv och bryter massa ben...?
Overruled, den där pajasserien fanns inte när diskussionen startade.
Hahahahahahahahaaa
Gott om lama ursäkter. Det handlar ju enbart om att se lite extra jEtehEftIg ut. Sluta lura er själva...det är ändå få som går på det...
Hahahahahahahahaaa
Gott om lama ursäkter. Det handlar ju enbart om att se lite extra jEtehEftIg ut. Sluta lura er själva...det är ändå få som går på det...
Säger han som aldrig testat? Vi andra kan inte rå för att du är 70. Dessutom skyddar skinnställ bättre än allväders så jag föredrar en tröja över stället framför allväders när det är kallt. Och ja, det blir skillnad, ganska mycket skillnad tillochmed.
Vad ska man ha istället då om man fryser? Något bra tips?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|