Här är framsidanastor skrev:2220012Vad var det för motiv på vykortet? Naket på stranden? Är det inget naket på framsidan är det ingen idé att bry sig om vad dom skrivit..
Står i garage har två vaksamma Rottweiler på gårdsplanen med så det är lugntbikebabe skrev:2220054Personen har alltså tagit ditt reg. nummer slagit på ägaren och skickat vykortet, men inte skrivit någon avsändare.
Det känns ju som om någon antingen är avundsjuk eller har ett väldigt tråkigt liv.
Passa bara så att personen inte skadar din hoj om den står ute där du bor.
Ride on
Tänkte det med fan vad kul ett vykort men nu ska det köras lugnt kände att det var detta jag behövde.LayDeeOmega skrev:2220107Lite sjukt att ens bemöda sig att skicka vykort till
någon som håller 160km/h på motorvägar.
Hade det handlat om 50vägar kommer saken till ett
annat läge men motorväg
Kul vykort i alla fall
kosz skrev:2219979Fick mig ett asgarv när jag kolla posten idag, ett vykort med nån som gnäller över min körning, blev jätterädd ska genast bättra mig. (längst ner står det passa dig)
kosz skrev:2220116Tänkte det med fan vad kul ett vykort men nu ska det köras lugnt kände att det var detta jag behövde.
Interceptor skrev:2220120Inte alla som har en egen "övervakare"
Riktigt kul, nåt att rama in.
imaster skrev:2220133
Tycker inte 160 är nåt ovanligt tempo på motorvägen vare sig de kör bil eller hoj häromkring. Kul med fanmail som sagt...
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|