Humortråden, bidra med dina sjukaste, bästa och/eller tråkigaste skämt! OBS: låg nivå

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
En man gick till ett bordell och frågade vad de hade.
- Jo, en nigress kostar 500 kr, och en blondin 400 kr, sa damen i receptionen.
Han hade bara 400 kr så det fick bli blondinen.
20 år senare kom han tillbaka till samma bordell.
När han kom in fick han syn på samma kvinna han för tjugo
år sedan hade köpt lite kul av, och hon sa:
- Du har en son, han är bartender i baren här på bordellet och väntar på dig.
Mannen gick till baren och förklarade hur det gick till, men hans son sa irriterat:
- Jag är son till en hora, bartender på ett bordell,
och ser min far för första gången vid 19 års ålder.
- Nu ska du FAN inte vara oförskämd,
hade jag haft 100 spänn till så hade du varit neger!

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Ett par i Lidköping hade fått problem med ekonomin och bestämde sig för att
hustrun skulle börja fnaska för att bättra på hushålsskassan. Så frun i
huset riggade upp sig, gick ut på gatan o sen dröjde det inte länge innan
hon kom hem med sin första kund.
Upplägget var så att hon skulle hållas i sovrummet, så skulle gubben sitta ute i köket o så att säga hålla koll på verksamheten. Kvinnan kommer snart tassande ut i köket och viskar:
- Hur mycket ska jag ta för det här?
- Säg att det kostar en tusenlapp.

Strax därpå är hon tillbaka i köket.
-Han säger att han bara har en femhundring, hur gör jag då?
- Då får han nöja sig med ett handjobb.
Kvinnan återvänder in i sängkammaren med beskedet och kunden säger att det är ok och drar ner byxorna. Fram väller ett enormt organ. Kvinnan tittar ändlöst på prakten o tassar sedan återigen ut i köket:
-Vi kan väl låna honom en femhundring?

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Här kommer en till

En man och en kvinna hade varit gifta i trettio år. De bestämde sig för att

återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en

lägenhet.

På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan

på sin make ömt och med lidelse och sa: -Vet du, det bränner lika mycket i

bröstvårtorna på mig när jag ser på dig som för trettio år sedan.

-Inte så konstigt svarade maken, den ena hänger i teet och den andra ligger i

gröten!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Vad är det för skillnad på en kvinna och en mås?

Den ena rotar i allt, skränar och skriker, lämnar en aldrig i fred, bråkar med allt och alla. Den andra ä en fågel :rofl

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
När jag kom hem i går begärde min fru att jag skulle ta henne till ett dyrt

ställe.

Jag tog henne till en bensinstation.

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
ÖPPNA BRON!!! skrek myggan med stånd som flöt på rygg i Göta älv

I lilla Mattias klass frågade fröknarna vad alla skulle bli när de blev stora.
Flickorna ville bli fotomodeller och flygvärdinnor. Pojkarna ville bli brandmän och snickare, men lilla Mattias ville bli playboy.
-Varför? frågade fröknarna.
_Jo, för som kör yamaha, dricker sprit och knullar fina fjällor.
Mattias fick en smäll av fröken å samma sak hände när han berättade för sin mamma om sitt yrkesval.
Nästa dag sa han till fröknarna att han ändrat sitt yrkesval, han skulle bli miniplayboy. Fröknarna såg frågande på varann och undrade vad en sådan gjorde.
-Dom kör KTM, dricker saft och runkar!

Last edited:

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000
On their 50th anniversary, a wife found the negligee she wore on her
wedding night and put it on. She went to her husband, a retired MARINE, and asked, "Honey, do you remember this?"

He looked up from his newspaper and said; "Yes dear, I do.
You wore that same negligee the night we were married"

She said, "Yes, that's right. Do you remember what you said to me that night?"

He nodded and said "Yes dear, I said; Oh baby, I'm going to suck the life out of those boobs and screw your brains out."

She giggled and said; "That's exactly what you said. So now it's fifty years later, and I'm in the same negligee. What do you have to say tonight?"
He looked her up and down and said;

" Mission Accomplished."

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
En killes berättelse:
>>
>> Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och
>> kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket.
>> Jag har heller aldrig förstått det där med Venus och Mars.
>> Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet
>> och kvinnor med sina hjärtan.
>>
>> Till exempel:
>>
>> En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen
>> börjar glöda i sovrummet när hon till sist säger; 'Jag känner inte
>> för det. Jag vill att du bara ska hålla om mig. '
>>
>> Jag sade; 'VA??!! Vad var det där?'. Sedan säger hon de ord alla
>> pojkvänner fasar att höra....
>>
>> 'Du är inte tillräckligt i kontakt med mina emotionella behov som
>> kvinna för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som
>> man.'
>> Hon besvarade min frågande min med att säga; 'Kan du inte bara älska
>> mig för den jag är och inte för vad jag gör för dig i sovrummet?'
>>
>> När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag.
>>
>> Nästa dag tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne.
>>
>> Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort,
>> stort onämnt shoppingcenter.
>> Jag gick med henne i affärerna där hon provade flera olika verkligt
>> dyra klädesplagg.
>>
>> Hon kunde inte bestämma sig för vilka hon skulle ta, så jag sade åt
>> henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till sina nya
>> kläder.
>> Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan
>> till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen.
>> Tillåt mig säga... Hon var så upphetsad! Hon måste ha trott att jag
>> var ett steg från mentalsjukhuset.
>>
>> Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få
>> ett tennisarmband när hon inte ens kan spela tennis.
>> Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa; 'Det går bra
>> älskling'.
>> Hon var nästan nära sexuell tillfredsställelse av allt shoppande.
>>
>> Med ett jättestort leende sade hon till sist; 'Jag tror att det är
>> allt älskling, vi går och betalar'. Jag kunde knappt hålla mig när
>> jag till sist sade; 'Nej älskling, jag känner inte för det'.
>>
>> Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med
>> ett förvånat; 'VA?'.
>>
>> Jag sade sedan; 'Älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en
>> stund. Du har inte tillräcklig kontakt med mina finansiella behov som
>> man för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna'.
>>
>> Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag;
>> 'Varför kan du inte älska mig som den jag är istället och inte
>> baraför de saker jag köper åt dig?'
>>
>> Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Dr. Marc Faber, the investment guru, concluded his monthly bulletin (June 2008) with the following comments.

"The federal government is sending each of us a $600 rebate. If we spend that money at Wal-Mart, the money goes to China. If we spend it on gasoline it goes to the Arabs. If we buy a computer, it will go to India. If we purchase fruits and vegetables it will go to Mexico, Honduras and Guatemala. If we purchase a good car, it will go to Germany. If we purchase useless crap, it will go to Taiwan and none of it will help the American economy.
The only way to keep that money here at home is to spend it on prostitutes and beer, since these are the only products still produced in the US.
I've been doing my part....."

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Dr. Marc Faber, the investment guru, concluded his monthly bulletin (June 2008) with the following comments.

"The federal government is sending each of us a $600 rebate. If we spend that money at Wal-Mart, the money goes to China. If we spend it on gasoline it goes to the Arabs. If we buy a computer, it will go to India. If we purchase fruits and vegetables it will go to Mexico, Honduras and Guatemala. If we purchase a good car, it will go to Germany. If we purchase useless crap, it will go to Taiwan and none of it will help the American economy.
The only way to keep that money here at home is to spend it on prostitutes and beer, since these are the only products still produced in the US.
I've been doing my part....."

:rofl :rofl :rofl

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
1. On a Southwest flight (SW has no assigned seating, you just sit where you want) passengers were apparently having a hard time choosing, when a flight attendant announced, "People, people we're not picking out furniture here, find a seat and get in it!"

2. On a Continental Flight with a very "senior" flight attendant crew, the pilot said, "Ladies and gentlemen, we've reached cruising altitude and will be turning down the cabin lights. This is for your comfort and to enhance the appearance of your flight attendants."

3. On landing, the stewardess said, "Please be sure to take all of your belongings. If you're going to leave anything, please make sure it's something we'd like to have.

4. "There may be 50 ways to leave your lover, but there are only 4 ways out of this airplane"

5. "Thank you for flying Delta Business Express. We hope you enjoyed giving us the business as much as we enjoyed taking you for a ride."

6. As the plane landed and was coming to a stop at Ronald Reagan, a lone voice came over the loudspeaker: "Whoa, big fella. WHOA!"

7. After a particularly rough landing during thunderstorms in Memphis, a flight attendant on a Northwest flight announced, "Please take care when opening the overhead compartments because, after a landing like that, sure as hell everything has shifted."

8. From a Southwest Airlines employee: "Welcome aboard Southwest Flight 245 to Tampa.. To operate your seat belt, insert the metal tab into the buckle, and pull tight. It works just like every other seat belt; and, if you don't know how to operate one, you probably shouldn't be out in public unsupervised."

9. "In the event of a sudden loss of cabin pressure, masks will descend from the ceiling. Stop screaming, grab the mask, and pull it over your face. If you have a small child traveling with you, secure your mask before assisting with theirs. If you are traveling with more than one small child, pick your favorite."

10. "Weather at our destination is 50 degrees with some broken clouds, but we'll try to have them fixed before we arrive. Thank you, and remember, nobody loves you, or your money, more than Southwest Airlines."

11. "Your seat cushions can be used for flotation; and, in the event of an emergency water landing, please paddle to shore and take them with our compliments."

12. "As you exit the plane, make sure to gather all of your belongings. Anything left behind will be distributed evenly among the flight attendants. Please do not leave children or spouses."

13. And from the pilot during his welcome message: "Delta Airlines is pleased to have some of the best flight attendants in the industry. Unfortunately, none of them are on this flight!"

14. Heard on Southwest Airlines just after a very hard landing in Salt Lake City : The flight attendant came on the intercom and said, "That was quite a bump, and I know what y'all are thinking. I'm here to tell you it wasn't the airline's fault, it wasn't the pilot's fault, it wasn't the flight attendant's fault, it was the asphalt."

15. Overheard on an American Airlines flight into Amarillo, Texas, on a particularly windy and bumpy day: During the final approach, the Captain was > >really having to fight it. After an extremely hard landing, the Flight Attendant said, "Ladies and Gentlemen, welcome to Amarillo . Please remain in your seats with your seat belts fastened while the Captain taxis what's left of our airplane to the gate!"

16. Another flight attendant's comment on a less than perfect landing: "We ask you to please remain seated as Captain Kangaroo bounces us to the terminal."

17. An airline pilot wrote that on this particular flight he had hammered his ship into the runway really hard. The airline had a policy which required the first officer to stand at the door while the Passengers exited, smile, and give them a "Thanks for flying our airline." He said that, in light of his bad landing, he had a hard time looking the passengers in the eye, thinking that someone would have a smart comment. Finally everyone had gotten off except for a little old lady walking with a cane. She said, "Sir, do you mind if I ask you a question?" "Why, no, Ma'am," said the pilot. "What is it?" The little old lady said, "Did we land, or were we shot down?"

18. After a real crusher of a landing in Phoenix, the attendant came on with, "Ladies and Gentlemen, please remain in your seats until Capt. Crash and the Crew have brought the aircraft to a screeching halt against the gate. And, once the tire smoke has cleared and the warning bells are silenced, we'll open the door and you can pick your way through the wreckage to the terminal."

19. Part of a flight attendant's arrival announcement: "We'd like to thank you folks for flying with us today. And, the next time you get the insane urge to go blasting through the skies in a pressurized metal tube, we hope you'll think of US Airways."

20. Heard on a Southwest Airline flight. "Ladies and gentlemen, if you wish to smoke, the smoking section on this airplane is on the wing and if you can light 'em, you can smoke 'em."

21. A plane was taking off from Kennedy Airport . After it reached a comfortable cruising altitude, the captain made an announcement over the intercom, "Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. Welcome to Flight Number 293, nonstop from New York to Los Angeles . The weather ahead is good and, therefore, we should have a smooth and uneventful flight. Now sit back and relax... OH, MY GOD!" Silence followed, and after a few minutes, the captain came back on the intercom and said, "Ladies and Gentlemen, I am so sorry if I scared you earlier. While I was talking to you, the flight attendant accidentally spilled a cup of hot coffee in my lap. You should see the front of my pants!" A passenger in Coach yelled, "That's nothing. You should see the back of mine!"

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
lilla 5årige lars sitter o leker med tågbanan. tuf tuf tuf låter tåget. tåget kommer in på perongen och han
säger, små kukar fram o stora bak!. mamman undra om han verkligen sa så.. ah jag har nog hört fel.. tuf tuf tuf låter tåget. tåget kommer in på perongen för andra gången och han säger, små kukar fram o stora bak! mamman skriker så där får du inte
säga. gå in på rummet med dig en timma.. efter en timma så kommer han ut , är du snäll nu.. jadå.. ja då får du leka med tågbanan igen.. tuf tuf tuf sa tåget. tåget kommer in på stationen.. tyvärr är vi försenade 1timma pga fittan i köket!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning