Jag känner igen mig som den spritfyllda äckeln!
jag borde göra det också, men känner mig skitsexy
Jag känner igen mig som den spritfyllda äckeln!
Bild 1
Däck
800:-
Bild 2
Fälgbana 19"
Pris 450:-
Bild 3
Däck
Pris 600:-
Bild 4
Jag skrev tidigare i en annons att jag köpt en tank på Trdera. Som vid leverans visade sig vara fylld med makaroner. Jag tog förgivet att makaronerna i tanken var för att skydda insidan mot rost.
Nu har jag fått påstötningar från folk som kallat mig både naiv och blåögd.
Den skyddade uppväxten på den östgötska landsbygden har tydligen gjort mig godtrogen.
Det jag fått höra från flera håll är både chockerande och vämjeligt. Om man nu ska tro på det folk sagt till mig så var tanken fylld med s.k. "njutningsmakaroner".
Tydligen är det vanligt att man inom det militära fyller sina termosar med makaroner och sen trär termosen på lemmen. Blir omsluten av den ljumna pastan. Pasta med syftet att förlösa soldater ur deras erotiska krämpor istället för att mätta hungriga magar.
Där satt jag alltså, glatt ovetande och gröpte ur den stelnade pastan ur tanken med en glasskopa. Efter att ha blivit upplyst om vad tanken använts till kände jag mig oren och smutsig. Jag tog gråtande en lång dusch men det här var en annan typ av smuts, en själslig smuts man inte kan duscha bort. Tiden läker sår. Jag har förlikat mig med det faktum, att jag i timtal ägnat mig åt att bryta isär makaroner denne HD-gubbe njutningsfullt fogat samman med sitt kroppsliga passionsklister.
Harley-janne_87 från Landskrona, om du läser detta. Jag tar tillbaka mitt positiva Trdera-omdöme! Jag brukar sällan predika etik och moral men vart är världen på väg? Är sund motorkultur och svenska garage egentligen rena sex dungeons. Jag kommer i fortsättningen aldrig att tro på en choppergubbe som säger att ryggvärken kommer av att åka stelhäck. Troligtvis är det ryggraden som förtvinat pga självbefläckelse.
Visst ibland blir det övertryck i systemet och säden måste tröskas. Men inte i mina mc-tankar. Nu är tanken till salu. Den gör sig säkert på en chopper. Vad du potentiella köpare använder den till bryr jag mig inte om.
Pris 300:-
Jippo:
Är det därifrån du har fått inspirationen till att träna?
Uppföljare till killen på gräsklipparen. Gatt dämn
[YOUTUBE-ID]30InBgGhiSo[/YOUTUBE-ID]
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS