Nyteknik
Bannad
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag har ingen egen, men brukar vara hundvakt åt Toms hårboll Bamse:
Vilket soffbord!
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag har ingen egen, men brukar vara hundvakt åt Toms hårboll Bamse:
stony skrev:Jag fick döpa morsan å farsans nya hundar för några år sedan.
fick bli ozzy och zakk
zopilote skrev:Rottweilern Jackie (Och katten Simon i bakgrunden)
Lägg märke till vem som får ligga på det mjuka
TinaTjejen skrev:Rottweiler blandat med vadå? (gissar på något fluffigt)
Jag har en likadan men min är svart och vit.Han heter Mowgli och är 4 år.xXx40 skrev:Här e min vovve
=X= skrev:Jag har en likadan men min är svart och vit.Han heter Mowgli och är 4 år.
Nyteknik skrev:Vilket soffbord!
J-Bone skrev:Min (och sambons) Corso-tjej, Samba. 10 veckor på bilden, fyllde 11 veckor igår.
ZX9R-98 skrev:Här är min älskling!
Nettan skrev:Måste bara få säga att det va nästan det gulligaste i hundväg jag sett, förutom min egen då. ( Det är en Golden retriever som e 9½ o heter SIMBO ) Men jag fixar inte att lägga upp bild själv, så det får min tokiga sambo Tigern hjälpa mej med senare idag. / Nettan OBS Ge den mycket kärlek o aktivitet
Hultan skrev:Satt o bläddrade lite, blev först förvånad över att tråden inte var nedsölad med "här är min hund Killer, det är ingen pitbull/kamphund utan en blablabla, och den är jättesnäll"
Men i slutet på tråden började dom droppa in...
Det är inte mycket jag bryr mig om, men dessa fula "jagär räddförvärldensåjagbehöverentuffhund-hund" är bara för mycket..
Jag har haft hund hela livet, och jag skulle bli vääääääldigt arg på den ägare som råkade ha sin "hundmednithalsband" lös och "råkade" bita ihjäl min hund..
Usch...
xXx40 skrev:E väl tur att alla inte har samma smak som du, då hade väl alla skaffat en liten gayig chicuaha (stavning?) :kocko
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|