kniv och snitta upp den jäveln bara, det är det enda raka
Ja, det är full attack som gäller, utan tvekan med kniven!
kniv och snitta upp den jäveln bara, det är det enda raka
Man köper helt enkelt en storpack engånggrillar på rusta, jag tror inte jag har träffat på en enda där inte gallret redan har lossnat, det är bara att tömma kolet i grillen!
(sen att kolet ger köttet en smak av att vara grillad ovanför ett brinnande bildäck, det är en annan sak)
Jag såg förövrigt på TV att lokalbefolkningen i Afrika föredrog att elda elefantbajs även om det fanns tillgång till ved, det framgick inte om det var för smakens skull...
Ja, det är full attack som gäller, utan tvekan med kniven!
Det kan jag visa dig på Island i sommar. Hur går det med de planerna btw? För vår del är allt bokat och klart. Bara skriva packlista och se överhojarna kvar. Bara...
De planerna havererade tyvärr helt och hållet. Skall på långsemester i augusti, och dessutom har jag eget företag, så det finns liksom inte riktigt tid.
Jättetrist, men kanske nästa år........ Hoppas ni får en riktigt bra tur till Island. Se till att knäppa mycket bilder att lägga upp någonstans!
Skit i påsen och köp en gasolgrill istället
Gasol? Då kan man ju lika gärna steka i en grillpanna för den enda likheten med att grilla är att man kanske får grillränder.
Grilla gör man för att det ska smaka grillat och det kräver kol. Briketter används enbart för att få jämn och långvarig värme men isåfall skall briketterna blandas med kol!
Gasol? Då kan man ju lika gärna steka i en grillpanna för den enda likheten med att grilla är att man kanske får grillränder.
Grilla gör man för att det ska smaka grillat och det kräver kol. Briketter används enbart för att få jämn och långvarig värme men isåfall skall briketterna blandas med kol!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |