Freedom
Ny medlem
Gänget på Din MC har alltid varit guld när man behövt hjälp, dom vet vad man pratar om och ger en den hjälp man behöver.
BMW Solna då???!??
Ja måste slå ett slag för Funbike i Västerås. I och för sig har jag bara servat/lämnat in gafflar på renovering, alltså inte haft något med kläder/mc försäljningen, men verkstaden tycker jag sköter sig riktigt bra! Trevliga att ha å göra med, håller vad dom lovar och tar sig an jobbet snabbt. (Sen kan man snacka lite skit efteråt också ) Emil-keep up the good work!
Känner att ava mc kan behöva en knäpp på näsan i denna tråd:
Jag var dagen före midsommarafton inne för att kika på en street triple som stod hos dom! Priset var satt till 76 000:-, & efter lite diskuterande kom vi fram till att 74 000:- var ett ok pris för oss båda! Dock så var de däck som satt på i RIKTIGT dåligt skick, jag poängterade detta för säljaren och sa att det fick han fixa! Svaret jag då fick var " det löser vi på måndag när du hämtar hojjen, inga problem"!
Jag kommer in på måndagen glad i hågen för att hämta pärlan och hojjen skos med en uppsättning 2ct! Dock när jag e på väg ut med hojjen så fräser säljaren, JA Å DÄCKEN KAN DU JU BETALA HÄR I KASSAN!!
Dum som ett fån står jag och förklarade att detta redan var klart när vi skrev pappren på hojjen! svaret jag då fick var -" MEN DU HAR JU REDAN PRUTAT PÅ PRISET PÅ HOJJEN!
3500:- kostade däck och byte ( & då hade han varit BUSSIG att ge mig 500:- i rabatt ).
Jävligt stel stämning var det, och jag förklarade att jag aldrig sätter min fot hos honom igen om han inte fattade att däcken som hojjen säljs med faktiskt ska vara godkända att köra med på väg....
Glömde den firman, killen som jobbar där i 55 års åldern är grymt trevlig, avslappnad & bra attityd! rekommenderas.
Den här tråden är helt super.
Kan inte någon duktig datakille kunna bygga någon smart sida där man kunde lista alla mchandlare och sen ge kommentarer och betyg.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|