Hur döda växter?

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
:D Det verkar som att växterna är ditt minsta bekymmer:gnissla nä ta och prova en del av alla tips du fått på kärringen istället:D
Denna borde funka ganska bra
Koka upp vatten i en kastrull, slå det sedan i din vattenkanna till sist skynda dig ned och vattna tanten
Problemet löst.
:rolleyes:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Var det blommor du hade "stulit" och kastat bort? :D

BTW, Kul att du är känd i BRF'en under samma namn :va

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
:hihi har följt denna tråd med spänning, och väntat på en upplösning...
Men den där grannen verkar ju ha alldeles för mycke' fritid om man orkar konspirera och ordskita massa komplicerade tillgjorda meningar bara för att verka viktig och vilja imponera på styrelsen med ett byråkratiskt språk för att rättfärdiga sin töntiga åsikt! Mej lurar hon inte!
Kunde hon inte bara bespara sig tiden och mödan, och spara på sin bläckpatron med att simpelt skriva:
"Jag tål inte människan, han ska bort!" hälsningar surkärring-grannen
Eller?! :lol
Bäst att passa sej, hon kanske lägger ut minor i blomjorden! :näsblod
Lycka till! :tummenupp

Instämmer. Hon är bara en trött, fet, bitter tant i 55-årsåldern. Det finns en sån i varje brf. Hon har gjort det här till en personlig vendetta mellan mig och henne, och det ser ut som om fick bita i det sura äpplet. Blommorna är väck och hon är dessutom totalt bortgjord :tummenupp

Var det blommor du hade "stulit" och kastat bort? :D

BTW, Kul att du är känd i BRF'en under samma namn :va

Äh, vi satte upp postfack nere i portiken utanför hennes dörr, och hon gjorde direkt ytan ovanpå dessa till "sin" genom att ställa ut 10-12 halvdöda blommor i allsköns plastbyttor och glasspaket. Jag satte upp en lapp och frågade vems det var men hade ännu efter två veckor inte fått nåt svar, så jag kastade de två växter som var mest döda (eller minst levande, beror på hur man ser det).

Well. Då tog det fyr i helvete.

:D Det verkar som att växterna är ditt minsta bekymmer:gnissla nä ta och prova en del av alla tips du fått på kärringen istället:D
Denna borde funka ganska bra:rolleyes:

Hon kommer självdö av övergödning hursomhelst :)

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Instämmer. Hon är bara en trött, fet, bitter tant i 55-årsåldern. Det finns en sån i varje brf. Hon har gjort det här till en personlig vendetta mellan mig och henne, och det ser ut som om fick bita i det sura äpplet. Blommorna är väck och hon är dessutom totalt bortgjord :tummenupp

Min jobbarkompis hade problem med en kärring som bodde ovanpå dom, hon ringde störningsjouren på dom flera gånger under dom år dom bodde där.

Samtidigt som hon själv störde dom så ofta hon kunde, utan att dom agerade.

Dom flyttade därifrån så småningom, och samma visa började med hennes nya grannar, det slutade med att den galna kärringen vräktes med motiveringen "det kan inte ha varit fel på alla fem familjerna som bott i lägenheten under dig, det måste vara dig det är fel på"
Hon har tydligen klagat hos störjouren på ALLA som har haft den lägenheten någonsin... :D

Dom slog upp henne sen på Eniro, nu bor hon i ett Alkis/knarkartätt område med mycket problem, men det är inte lönt att hon ringer störjouren, för där är hennes förtroende förbrukat.

Hur var det nu, "Vargen kommer..."

Dark_Messenger

Guest
Låter som ett klassiskt fall av, -Jag har bott här längst, alltså har jag mest att säga till om.

Lite mesig ändelse på storyn men bra att du fick rätt iaf. :D

(jag tycker du skulle odlat hasch i kärringens krukor)

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Brevet var stor humor! Jag har själv suttit i styrelse i fyra år och inte sett eller hört nåt liknande. Vi hade dock en tjej som hyrde en källarlokal som ateljé för målning. Hon bodde där och hade den bara som lägenhet vilket inte alls var tanken. Hon hade fulfixat upp ett "kök" och använde tvättstuga och duschrum (som vi hade tills 1999). Det tog flera år att bli av med henne för att få in ett företag i lokalerna.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Skriv ett tjärleksbrev åt henni varje vecka på fredagarna och lägg i hennis låda. Tjöp lite Aqua Vera eller nånn annan gubb parfume och droppa lite på brevet. Lägg det ofrankerat i hennis brevlåda. Efter tre veckor postar du det ofrankerat i en gul postlåda och så vidare varje vecka... ev. kommer det fram eller så kommer hon att få lösa ut det på posten :D
Satans vad irriterande :anojing

Kan inte du skriva ordentligt istället så man orkar läsa vad du skriver...

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield