Mjoo, du skrev det ju själv. Ingenting med någonting runt om kring. "Runt om kring" torde ju innebära väggar samt golv.
Hoppades ingen skulle dra den liknelsen
Mjoo, du skrev det ju själv. Ingenting med någonting runt om kring. "Runt om kring" torde ju innebära väggar samt golv.
Hoppades ingen skulle dra den liknelsen
När korven ligger i kyldisken är det redan kall varmkorv, varm är den ju när den tillverkas. För att döda bakterier och binda ihop mjöl, grissvansar och andra slakteri rester så måste skiten värmas. typ
Omöjligt, alldeles för seriöst för att det ska vara på riktickt
Exakt! Korv värmer man endast för att den ska bli varm. PunGt.
Vad är skillnaden mellan festis och juice förresten?
Namnet??
Jo, men då kommer vi ju tillbaka till ursprungsfrågan. När övergår en grop till att bli ett hål?
Och framförallt, kan ett hål ha botten?
Tjejers hål har ju till exempel botten.
Angående det fetstilta så är det lite tokigt. Ett hål bör ju ha en liten diameter i förhållande till djupet och inte tvärtom.
Förresten, finns ordet "mynningsdiametervärde" egentligen?
Nja, håller inte med igen.
Säg att du blåser upp en ballong och knyter igen den. Då har du ju en ihålighet i ballongen och inte ett hål. En ihålighet kan alltså inte ha två öppna ändar.
Förpackningen?
Innehållet?
Sättet att dricka nämnda dryck på?
Frågorna är många. Svaren få.
När korven ligger i kyldisken är det redan kall varmkorv, varm är den ju när den tillverkas. För att döda bakterier och binda ihop mjöl, grissvansar och andra slakteri rester så måste skiten värmas. typ
Jag vet inte vad det exakta värdet, dvs övergångsgränsen mellan grop och hål ligger, men jag anser att den bör finnas
Klart det finns, jag skrev det ju nyss!
Ihålighet och hålighet är inte samma sak. Ett träd kan vara ruttet och ihåligt inuti, men det innebär inte nödvändigtvis att det finns en hålighet någonstans på trädet. Så tyvär, du har fel
Men är dem korrekta?
Men det går ju inte.. En kall varmkorv????? Då kan den INTE vara en varmkorv.
En hundring på att denna tråd är låst inom kort?
Ja men det var ju det som var ursprungsfrågan, grabbhalva!
Vilket är den magiska siffran?
mjaa, med vilket lås då?
Ja men det var ju det som var ursprungsfrågan, grabbhalva!
Vilket är den magiska siffran?
Ehum va Vad menar du är skillnaden på en ihålighet och en hålighet?
Det är ju samma sak?
Om ett träd är ruttet inuti så är det ju ihåligt. Håligheten finns inuti trädet. PunGt.
Bra fråga, den går jag bet på.
FYI så har jag i denna stund, as we speak så att säga, en ugnsform fylld med både lax, potatismos, citroner SAMT världens varmaste material also known as TOMATSKIVAN!!!! En nära släkting till självaste tomaten.
Om ni inte hör något drygt från mig de kommande veckorna så är det för att jag ligger inlagd HÄR!
42
Det är svaret på ALLT
Nehejdu, du käftade bara emot i största allmänhet!
Jag har aldrig sagt att jag känner till värdet, bara att jag tror det finns. Du får väl göra en poll och lite mätningar och se vad folk i största allmänhet säger
Nej, inte samma sak. En hålighet är något man kan ta sig in i (eller pilla runt i, beroende på hur stor eller liten håligheten är) emedan en ihålighet inte nödvändigtvis är accesabel. Sådeså!
Ja det är klart, det är det enda jag kan.
Jag förstår vart du vill komma, men då vill jag isf. se någon källa eller något annat som stärker definitionen av hålighet samt ihålighet.
Om en uppblåst, igenknuten ballong är ihålig(därmed inte intaglig enl. ditt påstående) vad finns det då för motsvarande som har en hålighet?
Ett hål i ett träd t ex. är ju just bara ett hål. Man säger ju inte att hålet är håligt.
Nytt bränsle till hål/grop diskussionen:
Någon kom med teorin om att en grop ser man botten på.
Man kan ju ha ett hål i väggen som man ser botten på För inte har jag varit med om en grop i väggen?
Nytt bränsle till hål/grop diskussionen:
Någon kom med teorin om att en grop ser man botten på.
Man kan ju ha ett hål i väggen som man ser botten på För inte har jag varit med om en grop i väggen?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|