Mingves
Old Fart
- Gick med
- 2 Mar 2005
- Hoj
- Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Jag har två stora intressen, flyga paraglider och fram tills nu åka hoj. Men nu det sista har jag tappat lusten helt att åka hoj, det känns bara jobbigt och varmt. Så jag åker bara till glasskiosken 10km bort och till ICA. Så det känns inte kul längre och den där grejen med att köra fort är borta och att åka på upptäcktsfärd känns inte heller lockande då man nu bara får längre och längre transporter innan man hittar något nytt och som man inte åkt. Det har gått så långt att jag överväger att sälja hojen och köpa en vespa. Jag åker ju bara till kiosken o Ica ändå och ingen lyfter på ögonbrynen åt min 701 rally så jag kan ju köra vad som helst....
så vad gör ni när ni tappat suget att åka? Är inte heller sugen på att byta till en annan hoj typ sporthoj eller så vad tusan gör man..
så vad gör ni när ni tappat suget att åka? Är inte heller sugen på att byta till en annan hoj typ sporthoj eller så vad tusan gör man..