Stjäl man mjölk finns alltid risken att man råkar stjäla av en urofil.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Urofil
I engelsk slang benämns urinering i samband med sex som "golden shower" eller "watersports".
Stjäl man mjölk finns alltid risken att man råkar stjäla av en urofil.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Urofil
det blev ett väldigt springande plötsligt i korridorerna. sen ett möte i aulan med samtliga klasser om att vissa hyss 'kan vara livsfarliga' och att stöld av toapapper kommer polisanmälas.
veckan efter hade 'någon/några' fyllt deras fikarum med ca 500 rullar toapapper...
Seriöst, sätt en lapp med ditt namn på paketet om det stör dig. Eller tjacka en mjölk åt dem och säg att nästa får de köpa själva. Orka bete sig som en 12-åring ...
Om lurar någon att dricka ditt piss kan du åka dit för misshandel.
Ok, så mjölkstöld ska belönas med gratis mjölk? Om någon snor en hoj av dig, köper du då en ny hoj åt personen i fråga och överlämnar den med orden "nästa får du köpa själv"?
Är ganska säker på att det inte är olagligt att förvara piss i en mjölkkartong i jobbets kyl (även om chefen kanske skulle motsätta sig om man bad om lov först), och om någon sen tar för sig av det så får det väl vara deras problem? Man ska ge fan i andras grejer, eller ta konsekvenserna.
Mitt förslag är väl mer för att skapa ett samförstånd och bättre arbetsplats om man stör sig på en skitgrej. Tror inte samförståndet kommer öka för man ställer en kanna piss i kylen.
Mitt förslag är väl mer för att skapa ett samförstånd och bättre arbetsplats om man stör sig på en skitgrej. Tror inte samförståndet kommer öka för man ställer en kanna piss i kylen.
Nu hör dessa herrar inte till den ordinarie arbetsstyrkan här. Dom är gäster som har fått låna vårt fikarum och den gästfriheten tackar dom för genom att snylta ur kylskåpet.
Paketet har vägts men ingen skillnad. Kan bero på att gubbarna inte varit här, eller att fikarummet var upptaget under deras kafferast eller att dom köpt egen mjölk idag. Ska kolla igen i eftermiddag för jag har sett dom på plats nu efter lunch.
Köp laxermedel på apoteket, sen fipplar du med låset på muggdörren så ingen kommer in.
Har nån talat om för Dig Att du har en "Anal" humor ?
Han glömde bort sig och råkade dricka pisset själv
Nästan rätt. Det blev helg så han drack upp mjölken själv. Som jag skrev innan. "It's all about presentations!"
Veckan därefter var jag bortrest större delen av veckan och var för stressad när jag åkte för att väga paketet jag lämnade. Tror dock inte att nåt mer har försvunnit och idag har jag inte sett gänget.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|