Kolle:schysst att du fick plats md ljuddämparen bakpå också. =D
+ En följebil med verktyg då?
Gisk genst in på biltema.se för att kolla efter deras tankväska fyld med öl, men kunde inte hitta nån i deras sortiment. Har dom tankväskor fylda med öl på BILTEMA?! Står det "BILTEMA" på burkarna då (fast innehållet är egentligen är nån fin "märkes-öl" förståss)? Kostar? Men dom har väll tagit slut precis som deras depåstöd gjorde på en gång...
Nej jag köpte faktiskt den enda exemplaret de hade
Rykten säger att det är Budweiser i biltema ölen, smakar ju lika bra som systembolagets öl!!
Iofs inte mycket till sporthoj. Men så såg förra hojen ut när jag var på semester för ett par år sedan. Tankväska (Lidl) och mjuka sidoväskor (Silver, men Biltema har ett par exakta kopior mycket billigare). Plus sovsäck, tält och liggunderlag i en soppsäck.
Sovsäck, tält, liggunderlag och spritkök behövde inte användas en enda gång. Det blev B&B eller hotell varje natt.
Nästa gång jag ska ut och semestra så vete sjutton om det blir mjuka väskor. Det är så lätt hänt att någon rem ligger och skaver mot något eller så.
Ryggsäck använder jag sällan när jag kör hoj. Dels för att jag tycker att det är obekvämt. Men även för att om det skulle ske en olycka så vill jag inte landa med ryggen före på ryggsäcken.
Vadå problem att packa?? Det är vaäl bara att slänga in det därbak, eller??
Godkänt av SBP och allt.
Är skönt att slippa leta i packningen efter vägen. Bara att lyfta på locket och ta fram det man vill ha. Går att åka relativt fort också, har provat upp till 175km/tim och den gick spikrakt.
Jag och min polare körde Europa runt, 1000 mil, i sommras med en varsin R1:a och en varsin sånhär kuts-väska
Man får vara lite försiktig med repor på tailen bara, och inte vara för kräsen med att få med sig hela garderoben.. flexbar mellan kort och långtursläge med..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|