Schnell
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 22 Jan 2015
- Hoj
- FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Tveksam till att personerna finns här men man vet aldrig. Till er två pajaser som kom flygandes förbi vår gård utanför Helsingborg idag på varsin street-hoj. HUR FAN beter ni er egentligen i trafiken? Jag hann bara med att se den främsta en CB1000R med vit, blå och röd lack. Den andra missade jag men jag hörde er båda och att komma farandes långt, långt norr om 100kmh på en 70 sträcka och även fara förbi morsan ute med två hundar samt efteråt möta en hel familj på cyklar. Hur i helvete tänker man då? Det smattrade som fan också från bägge hojarna. Hur tror ni att hundarnas öron mådde efteråt?
Hur blåst kan man bli att man drar järnet på en raksträcka och sen inte slår av i tid och blåser genom en by i bra över 100 knyck?
Jag brukar försvara hojkollektivet men detta var så urbota jäkla korkat så jag kvider. Inte konstigt att de som utstår sånt här dagligen, försöker få till restriktioner av olika slag för motorcyklister.
Skärpning för helvete!
Hur blåst kan man bli att man drar järnet på en raksträcka och sen inte slår av i tid och blåser genom en by i bra över 100 knyck?
Jag brukar försvara hojkollektivet men detta var så urbota jäkla korkat så jag kvider. Inte konstigt att de som utstår sånt här dagligen, försöker få till restriktioner av olika slag för motorcyklister.
Skärpning för helvete!