stoooffe
lem!deM
mejje skrev:2061182fåla tros va ni vill Kom och möt mig på ett dragrace på sättna !!! haha den går Kanoners .. Hadé
"ok"
mejje skrev:2061182fåla tros va ni vill Kom och möt mig på ett dragrace på sättna !!! haha den går Kanoners .. Hadé
Lundgren skrev:2059315De visar sällan fel vid låga hastigheter men sedan flippar de ur, har cykeldator på min med nu så nu kan man vara exakt.
Han var väl troligtvis ganska dum i huvudet då för att ställa in en cykeldator behöver man ju inte mvg i mattematik E direkt. Ställer man hjuldiametern rätt så visar den inte fel.Popcorn skrev:2061567Ska man ha cykeldata så bör man ha en ganska påkostad och väldigt bra inställd,en kompis hade en biltema-cykeldata, den visade 70 när han körde 40.
Mer funktionertvålen skrev:2061936Och du tror inte att din kompis kalibrerat den fel? Vad är det som skiljer dom dyraste cykeldatorerna mot dom billigare?
Lundgren skrev:2061943Han var väl troligtvis ganska dum i huvudet då för att ställa in en cykeldator behöver man ju inte mvg i mattematik E direkt. Ställer man hjuldiametern rätt så visar den inte fel.
Mer funktioner
Nepp, precisly(uttal svenska)tvålen skrev:2062349Precis, inte exaktheten i så stora drag!
philsson skrev:2062788uppdateringsfrekvensen eller så hinner de inte med alls och visar för låg fart.
Har du en bra dator så montera 2 magneter, så får du en snabbare uppdatering.
Firre89 skrev:2063386aprilia rs min gör ca 320 km / h drog om en Hayabusa igår på bakhjulet Ne men den kanske gör 160-170
tvålen skrev:2061936Och du tror inte att din kompis kalibrerat den fel? Vad är det som skiljer dom dyraste cykeldatorerna mot dom billigare?
prulle skrev:2064986Fler funktioner och anndra hastighets områden.
ok sorry tänkte inte på de.tvålen skrev:2065191Jag vet. Frågan var ställd så att han själv skulle reflektera över det.
ok när jag ränknade på min topfart så fick jag det till 150 men då räknade jag inteprulle skrev:204452327 häst, 147 kmh enligt mätarn så 140 skulle jag tipa. Ska se till att den toppar mätarn (160)
Satt å räkna på högsta möjliga topfart på den med 27 häst. måste gjort något fel när jag beräkna luft motstånd för jag fick det till 173 kmh.. Tvivlar starkt på att de e möjligt med 173 äkta på den conteinern med 27(Förhoppningsvis) häst när rosens med mindre motstånd å 35-40 häst gör 169.
öh jag sa inte det jag sa.tzr snubben skrev:2077127ok när jag ränknade på min topfart så fick jag det till 150 men då räknade jag inte
-Rosen- skrev:2077174öh jag sa inte det jag sa.
förklara gärna närmare hur du menar med ditt förra inlägg
haha jag såg inte att jag hade missat att ta bort det där i slutet-Rosen- skrev:2077174öh jag sa inte det jag sa.
förklara gärna närmare hur du menar med ditt förra inlägg
hehe det var ett najs tpyo iallafalltzr snubben skrev:2077564haha jag såg inte att jag hade missat att ta bort det där i slutet
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|