Hur gamla är vi?

Hur gammal är du?

• Antal röstningar
    0

Blåflagg

Varför kör alla så fort????
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
BMW R1200GS,
Tror det är mååånga äldre som inte ens vet hur man använder internet och därmed knappast är reggade på SH... Pollen är ett rätt bra sätt att visa vilka åldersgrupper som använder nätet och i vilken utsträckning...

//KaliZ

Apppappp :ajjabajja :jisses Körde BBS:er innan du fanns i sinnevärlden. Internetansluten när du harvade runt på mellanstadiet så de så.....:tungan

Här finns mycket erfarenhet ser du :D

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
ingen
Jag har lärt mig härinne att ålder egentilgen spelar mindre roll, när det är mcintresset i dess olika former som är det förenande kittet.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ey! vafalls! Nu hamnade jag tillsammans med alla gamlon på 45 bast... :gnissla ( :) ). Är ju i alla fall 70-talist även om jag minns den svart/vita tiden. Men det vara bara två år sedan jag senast fick visa leg när jag skulle handla sprit på Ålandsfärjan - nyrakad och kortklippt visserligen, men nog sjutton ser jag lite äldre ut än 19 ?

Här är jag på min första knarr...

Bifogat

• hoj.jpg
    hoj.jpg
    10.5 KB · Visningar: 155
Last edited:

Throttlejunkie

Stenhård mjukis:)
Gick med
26 Dec 2004
Hoj
Byter ofta :)
22 år.....har jag kört hoj av mitt ?-åriga liv, betyder ju att jag kört hoj lika länge som medelåldern är härinne :va

Men men ålder är bara en siffra, dock får man viss erfarenhet med tiden :tummenupp

FJ1200

f.d. Handledare
Gick med
20 Jan 2007
Hoj
Ducati MS 1100S
Tillhör minoriteten här tydligen, 51 år men va fan, Örjan Jonsson är 64 och kör dragrace med en turbohayabusa. :Bugar Än är det inte för sent :yoparty

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Jobbade hos en yngre dam idag som fyllde 90. :näsblod Själv blir man mogen nog att köpa ut från bolaget nästa sommar.

Dr.Bike

Guest
Ey! vafalls! Nu hamnade jag tillsammans med alla gamlon på 45 bast... :gnissla ( :) ). Är ju i alla fall 70-talist även om jag minns den svart/vita tiden. Men det vara bara två år sedan jag senast fick visa leg när jag skulle handla sprit på Ålandsfärjan - nyrakad och kortklippt visserligen, men nog sjutton ser jag lite äldre ut än 19 ?

Här är jag på min första knarr...

19? Nej du ser ut som 17! :hoppskrat

Gixxerforever

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 1000
Ehh Ursäkta mig bara? Försökte rösta in min ålder men det framgick inte tillräckligt tydligt vilken ålder det gäller...
Den fysiska, alltså räknat från det år man föddes eller den ålder man anser sig själv ha sett till psyket eller något annat konstigt sätt?
Jag valde alternativ A fast kanske borde röstat enligt B...?
Men man blir inte äldre än man gör sig!

Kör försiktigt!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept