Ingen som är 86-95?
Borde väl finnas en hel del R1r reggade på folk i den åldern...
Det är intressant redan, ca 75% är yngre än 35 och i princip INGEN är äldre än jag. Det här är mycket värre än jag trodde
Klart han e gubbe, se bara på mig så mossig jag är.
Men cool hoj du har. Min första hoj köpte jag 1976 och det var föregångaren till din, en Yamaha AS3 -72.
Jösses ponken
En annan startade 125a karieren redan hösten 1973 med en värsting Zündapp GS-125
Så man är strax inne på 34e säsongen nu
Hmm... men visst hette den KS125. Förbannat cool hoj iallafall. Men den fick rast av min AS3a. Kenta hade en och honom drog jag även när tjejen satt bak på min
Nein Herr Propeller..........
GS = Gelände = Off road version.
KS = Landsvägsmodellen..........
Nej minneslucka där med kan jag se...
Finns fortfarande ingen Yamma som kör om en frisk Zündapp med 70 tals specificationer..Speciellt inte gamla härkar som AS 3or.....
Det är intressant redan, ca 75% är yngre än 35 och i princip INGEN är äldre än jag. Det här är mycket värre än jag trodde
Klart han e gubbe, se bara på mig så mossig jag är.
Men cool hoj du har. Min första hoj köpte jag 1976 och det var föregångaren till din, en Yamaha AS3 -72.
haha
Tackar Farsan hade också en RD när han var 16, fast den med runda tanken. Som du hade.
Det har man hört mååånga gånger att den runda tanken var myyyyycke finare än min fyrkantiga tank
Du får ha lite överseende med Gartan här, han tror ju att Blackbirden han köpt är en riktig räcermaskin. Inser inte att koltrasten är en gammal hoj som Honda borde uppdaterat för länge senNein Herr Propeller..........
GS = Gelände = Off road version.
KS = Landsvägsmodellen..........
Nej minneslucka där med kan jag se...
Finns fortfarande ingen Yamma som kör om en frisk Zündapp med 70 tals specificationer..Speciellt inte gamla härkar som AS 3or.....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|