Jag räknar ner istället, blir mycket roligare så! Jag fyller alltså 51 iår, och nästa år fyller jag 50, juhuu, då blire kalas! Grattis, grattis till mig då! Många härliga dagar kvar! Det gäller bara att pricka rätt sen på kolardagen. Själv räknar jag iskallt med medellivslängden!
/perris
Ja, jädrans, det stämmer, med decimal och avrundning så blir medellivslängden 78. Attans, jaja, då är jag 52år isåfall!78 år?
Ps. Fick dock visa leg på systemet i fredags, då i MC-kläder...
Jag fick inte köpa snus på Ica häromdagen, för jag hade inget leg
Tjejen bakom fnittrade som fan åt mig och sa "du får ställa dig utanför och be någon langa, det funkar för mig"
Jag har snusat i 30 år
Jag fick inte köpa snus på Ica häromdagen, för jag hade inget leg
Tjejen bakom fnittrade som fan åt mig och sa "du får ställa dig utanför och be någon langa, det funkar för mig"
Jag har snusat i 30 år
När man var liten firade man för att man blivit ett år äldre. Nu firar man för att man har överlevt ett år till.
Men o andra så är det bara inplastade siffror, födelsedagar har jag lagt ner för ett tag sen...så jag stannar på 27 ett tag
HAHAHA
Vad spelade det för roll om det var fri hastighet.
Den gick väl som bäst i 95 km ändå...
Skämt å sido. KS125an var grym, men jag gillar modellerna kring 70-71 bättre.
En annan grym 125a var Monarks med Sachs-motorn, 18hk hade den om jag inte minns fel. Yamman låg nog på ca 15, KS125an låg väl därikring den med.
Mavve, om man kör en viffer ska man inte ha åsikter om BB
När jag var 16 fick jag köpa folkisar i mitt mc-ställ. Sen var jackan så stor (eller jag så liten) att jag fick rum med 6-packet innanför stället. Det var nog ända gången i mitt liv som jag burit ett 6-pack på magen, tihi.Ps. Fick dock visa leg på systemet i fredags, då i MC-kläder...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|