Hur gick det för Adnan_Gangster? (Landskronahärvan...)

Status
Ej öppen för fler svar.

supr_00

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
På g...
Inget har väl med religion att göra? :va
Krigen i vissa länder har inget med religion att göra? :va
Du e skojjig du , gör inte bort dej för mkt bara.
:tummenupp

Krig? Vem har pratat om krig? vem väckte dig. Jag diskuterade med Zoidberg
då han ansåg att religion är en del utav problemet just med invandringen, inte nån jävla krig.

Och tack för svaret Zoidberg, du syftade inte på religionen när du skrev om rosengård, ok. Och den motbevisningen du ville ha kan vi ta sedan, för nu måste jag plugga :).

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Krig? Vem har pratat om krig? vem väckte dig. Jag diskuterade med Zoidberg
då han ansåg att religion är en del utav problemet just med invandringen, inte nån jävla krig.

Och tack för svaret Zoidberg, du syftade inte på religionen när du skrev om rosengård, ok. Och den motbevisningen du ville ha kan vi ta sedan, för nu måste jag plugga :).

Det var en fråga och påstående till dej gubben :) om du inte vill att någon annan ska svara så kanske det är bäst att du pm:ar.
Väckte mej gjorde hunden kl 05.30 då hon var kissnödig :)

Får jag fråga vem som väckte dej? Vad fick dej att regga dej här när tråden startades?

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Undra varför det är mest helvete i religösa länder? Sverige va väl inget jättekul ställe under den hårt troende tiden heller. Gud uppstod då det kom vatten från himmeln. Måste kännas jävligt tryggt att tro på nånting som är skrivet för 2000 årsedan.

Thomas_34

4 Q
Gick med
28 May 2004
Hoj
Ridley!?
http://www.youtube.com/watch?v=h2M0nZx670Q

http://www.youtube.com/watch?v=cMbxSITSVnk

http://www.youtube.com/watch?v=YJfFXIz3p4o

http://www.youtube.com/watch?v=jeVzIANQJ-I

http://www.youtube.com/watch?v=uP7b3E5FeGQ

tycker filmerna talar för sig själv...

:kulspruta :Rockbanan

känns bra att vi släpper in dessa gäst-arbetare...:D :D

skånska e ju lite lurigt att förstå... men att lista ut vad dessa herrar säger e ju en merit:tummenupp :tummenupp

kan inte förstå hur dessa trevliga herrar kan ha bråk och krig i sina hemländer så skötsamma....

svensk invandrar-politik e ju ett skämt...

Ja det är ju lite så att en del som flytt sina länder pga av krig ,kan bete sig lite märkligt,hur kommer det sig ? jag menar de som har flytt från krig och som kommer hit och ställer till det,vad kan det bero på,?att de lämnat landet med svansen mellan benen då måste morska upp sig när de är trygga,är det ångesten av att just gjort det?,lämnat landet med svansen mellan benen,,man undarar ju iaf

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
www.bgf.nu där hittar ni allt som diskuteras här...... kanske vinklat vad vet jag men värt att kolla i alla fall....:tummenupp

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Låt inte den här diskussionen gå för långt nu bara. Jag lovar, ni kommer aldrig kunna övertyga någon om det ballar ur. Och förresten tycker inte jag att det här är en diskussion som måste tas på den här "hojrelaterade" sidan.

WWW.FLASHBACK.SE!!!!!

Bifogat

• argue091204.jpg
    argue091204.jpg
    30.1 KB · Visningar: 51

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Ursäkta, men jag förstår fotfarande inte vilken problem du försöker framhäva här med dinacitat och bilder ( och det utan källor = ingen trovärdighet).

Det jag vet är att det finns en problem med invandringen, och det har diskuteras möjliga orsaker till detta. Men det har absolut ingenting med religionen att göra.

Jag har inte tid just nu att skriva mer ingående, men det problem du försöker framhäva finns i andra länder.

Snälla visa samma bild men i SVERIGE så kan vi forsätta diskutera.
Muslimerna i Sverige respekterar det land de lever i. Det står t.o.m
i quranen att du skall respektera det land du lever i (du behöver inte ta mitt ord på det, då jag ej hänvisar till versen pga tidbrist).

När du får tid kan du ta reda på vilken sida i koranen det stod (kommer ej ihåg exakta ordalydelsen) men: Om ni (=folk med islamsk trosuppfattning) kommer till en by av oliktänkande skall ni tala om för dem den rätta tron, är det så att de inte vill lyssna så må ni förgöra byn!

Om jag skulle uttrycka mig vitsigt skulle jag säga att all religion är djävulens påfund! Och att religion inte skulle ha med invandrarproblematiken att göra är väl ett understatement.

Jag tycker annars att debatten på denna tråden har hållts förhållandevis rumsren, många vettiga synpunkter och konstruktiva kommentarer!

Thomas_34

4 Q
Gick med
28 May 2004
Hoj
Ridley!?
När du får tid kan du ta reda på vilken sida i koranen det stod (kommer ej ihåg exakta ordalydelsen) men: Om ni (=folk med islamsk trosuppfattning) kommer till en by av oliktänkande skall ni tala om för dem den rätta tron, är det så att de inte vill lyssna så må ni förgöra byn!

Om jag skulle uttrycka mig vitsigt skulle jag säga att all religion är djävulens påfund! Och att religion inte skulle ha med invandrarproblematiken att göra är väl ett understatement.

Jag tycker annars att debatten på denna tråden har hållts förhållandevis rumsren, många vettiga synpunkter och konstruktiva kommentarer!

OT. Bara en fundering .
Ska man se till religion så måste jag ju säga att de har en god människosyn.Hitler och stalin som begick folkmord,där är vi upplysta men inte så mycket sägs om vad religonen ställt till med. Det är långt värre än vad de gossarna gjorde men det är klart,det var i guds namn. Då får jag säga att"djävulen " är klart bättre,de skyller bara på"djävulen" men sen är det de som krigar,men då i Guds den heliges namn,kan det vara så att Gud är den onde? Att tro på något är bra för de som har det som sista livlina,men att gömma sig bakom en bibel eller koranen är fan imig patetisk,bara ett sätt att slippa ta ansvar för sina handlingar och gömma sig bakom"texten".

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Mer och mer OT - men mkt intressant!

"Att tro på något är bra för de som har det som sista livlina,men att gömma sig bakom en bibel eller koranen är fan imig patetisk,bara ett sätt att slippa ta ansvar för sina handlingar och gömma sig bakom"texten". "

Precis dit jag ville komma!!!

Att ansluta sig till ngt (religion/politiskt parti m m ) som i sin ytterlighet (fundamentalistiska trosuppfattning) ter sig sådana uttryck som holocaust, world trade center m m - ja, du sa det fegt (jag kan tänka mig en hel massa mer adjektiv)

Det kommer säkert mera...

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
Vad gör man av sånna typer då...just det :va

[YOUTUBE-ID]Cqc1yX4yhbQ[/YOUTUBE-ID]

Mörkhyade e dem enda som inte gör nått :tungan

99% svenskar
[YOUTUBE-ID]IpQQqw-5CUQ&feature=related[/YOUTUBE-ID]