Hur gick det för Adnan_Gangster? (Landskronahärvan...)

Status
Ej öppen för fler svar.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag känner till en massa svenskar som har sina åsikter men som vanligt så sitter ni inne med dom,.
Gör nåt åt saken istället för att sitta bakom en jävla skärm å tycka en massa.
Det är ju när man vill göra nåt åt saken och uttrycker sina åsikter man blir kallad för rasist :tummenupp

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Missförstå mig rätt nu!! Även jag inser att invandrings/integrationspolitiken har väldigt stora brister, men undertonerna i dina inlägg är väldigt otäcka.

Andras inlägg kan jag ta då dom enligt mig bara för fram en saklig och behövlig diskussion men dina inlägg blir fan bara värre och värre. Du står säkert för dina åsikter till 100% men håll dig innom gränserna:mad: Fundamentalism finns innom alla religioner även kristendommen och den är bara av ondo oavsett vem/vad man tror på.

Jag tycker bokstavstrogen kristendom &så är vidrig, ...men den har vi ju turligt skakat av oss ganska bra här. Därför extra trist när det strömmar in mångfalt värre saker.

I övrigt har jag nog fått fram min poäng. Om du/ni tycker jag far med osanning så hosta fram det, ..vem bestämmer förresten vilka sanningar som är inom gränserna ?

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Lugn nu folk, nu börjar det luta mot personangrepp, ta ett djupt andetag och tänk en gång till innan ni postar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tydligt är ju att denna diskussion är tuff att hålla hög nivå på...

Den sinar mot sitt slut.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag tycker bokstavstrogen kristendom &så är vidrig, ...men den har vi ju turligt skakat av oss ganska bra här. Därför extra trist när det strömmar in mångfalt värre saker.

I övrigt har jag nog fått fram min poäng. Om du/ni tycker jag far med osanning så hosta fram det, ..vem bestämmer förresten vilka sanningar som är inom gränserna ?

Ja du har fått fram vad du tycker och jag tycker inte som du, du är välkommen att såga det jag skriver precis som jag sågar dig. Men jag tycker ändå att ditt skrivande i denna tråden är osaklig och bygger på en stor del antagande och spekulation. men som nån på forumet sagt allt på internet är sant och det är uppenbarligen där du hittar alla fakta.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Det är ju när man vill göra nåt åt saken och uttrycker sina åsikter man blir kallad för rasist :tummenupp

Ja men det finns ju rätt sätt man kan ju göra det.
Å det finns fel sett man kan göra det på.
Än så länge vad jag har sett så e ingetingt bra,.

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Snälla lyncha mig, och glöm inte de vita strutarna:näsblod

Giri: fatta istället och sluta larva dej. Du är så pass Svensk vid detta laget att du förstår precis vad vi pratar om. Du ÄR integrerad i samhället och det verkar som om du inte gör mer väsen av dej än någon annan svensk man. Du sköter ditt skit och drar ditt strå till stacken ala' The-Svensson-way. Jag har inget problem med dej och inte heller med de andra som är som du. Men nu fjantar du bara dej eftersom du garanterat är rankad mer som svensk än som utlänning.

Med detta sagt så borde DU reta dej ÄNNU mer på utlääningarna som ställer till det jämt och som således får oss svenskar att se snett på DEJ också, för att du e utlänning. Fan, om jag varit utlänning själv och bott i ett land där mina landsmänn agerade som idioter så hade JAG ju velat göra nått åt det eftersom jag kommer från samma land.

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Ja du har fått fram vad du tycker och jag tycker inte som du, du är välkommen att såga det jag skriver precis som jag sågar dig. Men jag tycker ändå att ditt skrivande i denna tråden är osaklig och bygger på en stor del antagande och spekulation. men som nån på forumet sagt allt på internet är sant och det är uppenbarligen där du hittar alla fakta.

...jag anser mig vara källkritisk & granskande gällande uppgifter jag hanterar. Men du är välkommen med motbevisningar. Jag är den första att erkänna ett ev fel. :)

Och vill man inte lägga ihop 1+1 så vill man inte.

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Kan inte aktiva invandrare som hatar svenskarnas lathet starta ett parti som gör arbetet åt alla lata svenskar? på så sätt skulle dom iaf slippa rasiststämpel i deras arbete... :)

Sverige är på bristningsgränsen... eller förbi troligen.

Är inte dom flesta invandrare redan gör? Städar ditt kontor, bakar din pizza eller kebab? Kör taxin när du åker hem från krogen? Kör bussen, pendeltåget eller t-banan?

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Jag bestämmer mina gränser precis som du bestämmer dina.

Och passar gargongen inte herren så vet du precis när du själv vill sluta att läsa också. Än så länge så finns friheten att uttrycka sej i sverige inom rimliga gränser. Men moderera detta forumet är en möjlighet du inte har, alltså återstår bara ditt alternativ av att sluta att läsa om det inte passar dej.

cstinge

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2007
Hoj
Suzuki SV 1000 S
Du va mig en mogen man....... Eller skjut alla ifrån Västerås för där hålls ju året äckligaste träff på denna planet... :D

Finns de alla olika sorters människor av dem som är av utländsk härkomst men så även är det juh med svenskar finns juh riktiga svin här med. Så att skyla på att allt mörkt ska ut är väl inte riktig rätt. Har själv Bosnier i min släkt och som vänner och kan lova dig att de är mer utbildade och vänliga än dig...

///Micke

stakars krake, skjuta!! det märks att du hart sån släkt

supr_00

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
På g...
Hur pass bokstavstrogna muslimer är som kommer hit är väldigt relevant för hur dom passar in i Sverige (lite det tråden handlar om eller..) & mot "svenska" värderingar, ..inte minst ur jämlikhetssynpunkt.
De som vill behålla sina traditioner på den punkten är inga som direkt puttar upp Sverige på civilisationsnivåskalan (eller gör livet lättare för svenska tjejer).

Och det finns gott om statistik som visar att dom inte är få = STORT problem för Sverige, ...& för sådana som mig som bryr sig om hur vårt land fungerar & utvecklas.

Citat ur bokhandlaren i Kabul hur en matteuppgift i en Talibansk skolbok kan se ut: "Lille Omar har en Kalasjnikov med tre magasin. I varje magasin finns tjugo skott. Han använder två tredjedelar av sina skott och dödar sexti otrogna. Hur många otrogna dödar han för varje skott?"

All talibanliknande kultur anser jag är ett problem/fel inriktning för Svérige, ..vad tycker du ?

Ursäkta, men jag förstår fotfarande inte vilken problem du försöker framhäva här med dinacitat och bilder ( och det utan källor = ingen trovärdighet).

Det jag vet är att det finns en problem med invandringen, och det har diskuteras möjliga orsaker till detta. Men det har absolut ingenting med religionen att göra.

Jag har inte tid just nu att skriva mer ingående, men det problem du försöker framhäva finns i andra länder.

Snälla visa samma bild men i SVERIGE så kan vi forsätta diskutera.
Muslimerna i Sverige respekterar det land de lever i. Det står t.o.m
i quranen att du skall respektera det land du lever i (du behöver inte ta mitt ord på det, då jag ej hänvisar till versen pga tidbrist).

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Here we go, här kommer några bilder enligt önskemål:

Bifogat

• %7B5b8be221-76bc-4f17-8c41-2081f01f1b1a%7D.jpg
    %7B5b8be221-76bc-4f17-8c41-2081f01f1b1a%7D.jpg
    30.7 KB · Visningar: 205
  • %7B5dfc0f1f-25f1-4d0e-adc4-7f73015d905f%7D.jpg
    %7B5dfc0f1f-25f1-4d0e-adc4-7f73015d905f%7D.jpg
    21.9 KB · Visningar: 141
  • %7B6c8bd2c8-2139-46c1-ac6e-3eef48422292%7D.jpg
    %7B6c8bd2c8-2139-46c1-ac6e-3eef48422292%7D.jpg
    17.2 KB · Visningar: 132
  • %7B9176bcd3-5554-4ce8-aa8b-12c078f6a434%7D.jpg
    %7B9176bcd3-5554-4ce8-aa8b-12c078f6a434%7D.jpg
    26.4 KB · Visningar: 123
  • %7B3320738d-f6b2-4606-87e3-92552043d270%7D.jpg
    %7B3320738d-f6b2-4606-87e3-92552043d270%7D.jpg
    17.6 KB · Visningar: 150
  • %7Bbb3c6567-7cde-4f36-8ab1-2b10fde29a44%7D.jpg
    %7Bbb3c6567-7cde-4f36-8ab1-2b10fde29a44%7D.jpg
    38.7 KB · Visningar: 144
  • %7Be2118299-6937-4124-83b5-ce770255585c%7D.jpg
    %7Be2118299-6937-4124-83b5-ce770255585c%7D.jpg
    24.9 KB · Visningar: 183

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Ursäkta, men jag förstår fotfarande inte vilken problem du försöker framhäva här med dinacitat och bilder ( och det utan källor = ingen trovärdighet).

Det jag vet är att det finns en problem med invandringen, och det har diskuteras möjliga orsaker till detta. Men det har absolut ingenting med religionen att göra.

Jag har inte tid just nu att skriva mer ingående, men det problem du försöker framhäva finns i andra länder.

Snälla visa samma bild men i SVERIGE så kan vi forsätta diskutera.
Muslimerna i Sverige respekterar det land de lever i. Det står t.o.m
i quranen att du skall respektera det land du lever i (du behöver inte ta mitt ord på det, då jag ej hänvisar till versen pga tidbrist).

Har jag glömt källhänvisning någonstans ??

Så "dumma" muslimer åker bara till andra länder ?

Bilder är bra men fakta funkar &så, ...att inga utryckningsfordon får köra in i Rosengård utan poliseskort är väl så målande (ursäkta luddig källhänvisning på den, ...du får ta mig på mitt ord att det stod i SDS i samband med en knivskärning där offret låg och blödde medan ambulansen stod 200m bort & väntade på polis).

Och snälla förstå att jag förstår att alla Muslimer inte är "sådana". Jag har inget emot dom, ..däremot anser jag likförbannat att Sveriges invånare borde få tycka vad dom vill, varför dom vill (och vara med och bestämma om) hur många invandrare vi tar emot. Tycker du själv att det är rim & reson i antalet ?

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...