Hur gick det för Adnan_Gangster? (Landskronahärvan...)

Status
Ej öppen för fler svar.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Here we go, här kommer några bilder enligt önskemål:

Back to topic:tummenupp

Ge dom så hårt straff det bara går då dessa herrar visat att dom totalt skiter i allt vad att vara en bra samhällsmedborgare innebär.

Mina inlägg är uppenbarligen väldigt svära att förstå. :mad: Det är generaliseringen av invandrare jag hatar.

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Har jag glömt källhänvisning någonstans ??

Bilder är bra men fakta funkar &så, ...att inga utryckningsfordon får köra in i Rosengård utan poliseskort är väl så målande (ursäkta luddig källhänvisning på den, ...du får ta mig på mitt ord att det stod i SDS i samband med en knivskärning där offret låg och blödde medan ambulansen stod 200m bort & väntade på polis).

Och snälla förstå att jag förstår att alla Muslimer inte är "sådana". Jag har inget emot dom, ..däremot anser jag likförbannat att Sveriges invånare borde få tycka vad dom vill, varför dom vill (och vara med och bestämma om) hur många invandrare vi tar emot. Tycker du själv att det är rim & reson i antalet ?

okej jag fick just världens bästa ide !

OKOK kolla nu.. invandrarna får ju typ ett kort, uppehållstillståndet alltså !

När de får det är de bundna till svensk lag, precis som vi andra svennar ok.

Det är här min hjärna kommer in i bilden. :tummenupp

Inför en prövotid precis som körkortet på 2 år.
Begår man ett brott som ger mer än böter så blir man av med kortet, precis som med körkortet !
Morsning och goodbye.

På så sätt kan man snabbt sortera ut de värsta.

Sen har man pricksystem, 3 prickar = morsning och goodbye

Ok, nån som har några invändningar eller så kör vi på det här from. imorn då :yoparty

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03

Begår man ett brott som ger mer än böter så blir man av med kortet, precis som med körkortet !
Morsning och goodbye.

Ok, nån som har några invändningar eller så kör vi på det här from. imorn då :yoparty

Det är ju inte bara dem som kommer hit som är stökiga finns de som är födda hära som är stökiga...

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Back to topic:tummenupp

Ge dom så hårt straff det bara går då dessa herrar visat att dom totalt skiter i allt vad att vara en bra samhällsmedborgare innebär.

Mina inlägg är uppenbarligen väldigt svära att förstå. :mad: Det är generaliseringen av invandrare jag hatar.

Thanx!
Bra inställning där !!! :tummenupp
Ett problem är ju att en del vill försvara dessa och liknande individer typ: de har växt upp i segregerat samhälle bla bla. Ingen behöver ju sno motorcyklar eller råna banker i Sverige för att ha råd med mat och kläder etc.

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot

Morsning och goodbye.

Starta ett parti & du har min röst ! :)

...fast du lär nog få ändra nåt i grundlagen.
(och att ändra något i grundlagen är endast lätt om man typ behöver undanhålla allmänheten mailkorrespondens mellan politiker i samband med en Tsunamikatastrof el liknande).
Inte ens dom yrkeskriminella Jugoslaverna som mutade sig till medborgarskap för ett gäng år sedan kunde man återta det från. :huvet

Last edited:

Got Torque?

Demonteringsgeni
Gick med
30 Sep 2007
Hoj
CBR954RR
Dom största rasisterna är invandrarna. Det spelar ingen roll vilken dokumentär, faktaprogram eller nyheter jag ser på, så är det utlänningar åter utlänningar. Är det någon som ser på Efterlyst? Insider? Varje gång det grävs i problemet så svarar vederbörande att "svenskarna vågar endå inte slå tillbaka" eller "det är bara att rycka väskan ur handen på henne, dom vågar endå inte göra något". Och hur jävla efterbliven i huvet är man om man kastar stenar och flaskor på ambulanspersonal och brandmän som inte ska göra något annat än att rädda folk från att brinna inne och att dö. Det är dom sjuka beteendena som retar gallfeber på mej som svensk. Ska det vara så jävla svårt att agera normalt? Det finns INGET krig i sverige men det verkar inte gå in i skallen på vissa.

Att ta hit krigsskadade och krisdrabbade människor medför bara att deras dåliga beteenden även kommer med, på köpet. Man beteer sej inte som om man fortfarande är kvar i sitt laglösa krigsdrabbade hemland när man kommer hit till vårt land, så är det bara. Lär man sej att uppföra sej som en svensk, så blir man behandlad som en svensk.

Utlänningar beteer sej överlag som svin och är dom största rasisterna. Om sverige skulle stå vid ett vägskäl, då man fick välja att behålla all invandring eller att flytta ut allihop, varenda invandrare i hela sverige, så skulle jag rösta på det senare då då vår flyktingpolitik har bidragit med en så stor negativ inverkan att den positiva inte ens gör sej märkt.

Word.

Vi Svenskar har blivit civiliserade och lärt oss något de sista tusentalet år** då vi trots allt varit både slaktande våldsförande vikingar och elak krigförande stormakt. Kikar man på en del andra ställen i världen så undrar i alla fall jag många gånger i vilken tidsepok folk lever i och hur lång tid det skall ta för en del att förstå vad humanism är och lära sig respektera andra och deras egendom.
Helt klart är att vi Svenskar kan vara för mjäkiga och nedtryckta, det är ganska vida känt. Det är dock uppenbart för mig att Vi för den skull inte skall acceptera att de invandrare som beter sig illa skall få fortsätta att förstöra vårat land och för oss som lever i det.

**=bortsett från diverse sjuka experiment som skett under 1900talet som tex kriminalbedömning via huvudform och därmed också bestraffning samt tvångskastrering av "sinnes svaga" och en del annat vansinne.

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Är inte dom flesta invandrare redan gör? Städar ditt kontor, bakar din pizza eller kebab? Kör taxin när du åker hem från krogen? Kör bussen, pendeltåget eller t-banan?
Helt o hållet felträff där. Det enda vore väl att ja det hade ju varit trevligt o få tag på en taxi när jag behöver en, men jag ringer inte i tron att om inga invandrare finns så finns ingen taxi.

Jag är inte heller beroende av varken pizza eller kebab.

Korv med mos vore tråkigt om det försvann...

Last edited:

supr_00

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
På g...
Har jag glömt källhänvisning någonstans ??

Bilder är bra men fakta funkar &så, ...att inga utryckningsfordon får köra in i Rosengård utan poliseskort är väl så målande (ursäkta luddig källhänvisning på den, ...du får ta mig på mitt ord att det stod i SDS i samband med en knivskärning där offret låg och blödde medan ambulansen stod 200m bort & väntade på polis

Vad har denna händelse med religionen att göra? Kan du förklara så kanske jag förstår bättre...

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
En fråga som inte speglar min eller andras åsikter.
Har nån koll på rent procentuellt hur mycket det skiljer i brottsmålsdommar "invandrare"/"Svenskar". Svår fråga eftersom det tydligen inte finns någon gräns när man räknas som svensk 1, 2, 3 generation?

Ställer inte frågan för att bevisa någonting bara nyfiken om det finns statistik på det.

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Eller så stänger Swedie tråden som han varnat för och det vore ju synd

Äh, så länge muslimerna i tråden inte börjar mordhota oss så är det lugnt :tummenupp

För att spara inlägg

VBK, i en tidigare post nämns det att av de 50 som satt i häktet 2003 eller nåt var 1 svensk, 28 kosovoalbaner och resten andra invandrare.

Ingen aning om det är sant, det var tydligen en undersökning socialdemokraterna hade gjort och försökt mörka då de inte fick det svar de ville.

Last edited:

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Vad har denna händelse med religionen att göra? Kan du förklara så kanske jag förstår bättre...

...probelmet är komplext och berörs av mer än en parameter.
Vad gäller exempel på ett problem med religiös traditionsbunden karaktär hänvisar jag till inlägg 172.

Att profeten Mohammed gifte sig med en flicka när hon var 6 år och hade sex med henne när hon var 9, och att det därför är det som är lag & praxis (avseende nedre åldersgräns) i många muslimska länder är ett annat problem av religiös karaktär (iaf för mig när man kommer till Sverige och vill utöva sin religion, ...och, jag orkar inte leta källa på det just nu. Du får motbevisa, ...jag leder ändå stort i källhänvisning över dig :D ).

Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
http://www.youtube.com/watch?v=h2M0nZx670Q

http://www.youtube.com/watch?v=cMbxSITSVnk

http://www.youtube.com/watch?v=YJfFXIz3p4o

http://www.youtube.com/watch?v=jeVzIANQJ-I

http://www.youtube.com/watch?v=uP7b3E5FeGQ

tycker filmerna talar för sig själv...

:kulspruta :Rockbanan

känns bra att vi släpper in dessa gäst-arbetare...:D :D

skånska e ju lite lurigt att förstå... men att lista ut vad dessa herrar säger e ju en merit:tummenupp :tummenupp

kan inte förstå hur dessa trevliga herrar kan ha bråk och krig i sina hemländer så skötsamma....

svensk invandrar-politik e ju ett skämt...

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Har nån koll på rent procentuellt hur mycket det skiljer i brottsmålsdommar "invandrare"/"Svenskar". Svår fråga eftersom det tydligen inte finns någon gräns när man räknas som svensk 1, 2, 3 generation?

Ställer inte frågan för att bevisa någonting bara nyfiken om det finns statistik på det.
Här är lite:

År 2001 kom en undersökning från Brå om ungdomsrån i Malmö och Stockholm under år 1999. Den visade för Malmös del att:
69 procent av de misstänkta (det fanns inga uppgifter om dem som blivit dömda) gärningsmännen var födda i utlandet.
21 procent av de misstänkta gärningsmännen var födda i Sverige av minst en utlandsfödd förälder.
10 procent var födda i Sverige av två svenskfödda föräldrar
När det gäller offren var:
71 procent födda i Sverige av två svenskfödda föräldrar.
22 procent var födda i Sverige av minst en utlandsfödd förälder.
5 procent var födda utomlands.
Sociala faktorer viktigast
En tredje undersökning som berör invandrare och brott kom i våras och handlade om kriminella ungdomsgäng i Skåne. Utredningen gjordes av polisens underrättelserotel. Den undersökta gruppen var Skånes mest brottsaktiva ungdomar (brottsaktiv innebär att en ungdom har varit skäligen misstänkt i minst tre brottsanmälningar ). Totalt handlade det om 1 396 individer, merparten från Malmö. Undersökningen visade att:
46 procent av de mest brottsaktiva ungdomarna är födda utomlands.
16 procent var födda i Sverige men hade minst en utlandsfödd förälder.
38 procent hade ej invandrarbakgrund.
Av de utlandsfödda kom 42 procent från f d Jugoslavien och Albanien.
32 procent var födda i Mellanöstern.
Den nya Brå-undersökningen har kritiserats för att underblåsa uppfattningar som säger att brottsbenägenheten handlar mer om var en person kommer ifrån än om sociala faktorer. Brå menar att undersökningen gjorts för att få stopp på mytbildningar och konspiratoriska resonemang om att staten hemlighåller hur det förhåller sig.
Brå säger också att ett bevis för att sociala förhållanden spelar den allra mest avgörande rollen om någon blir kriminell är undersökningar som visar att svenska arbetare är betydligt mer överrepresenterade i brottsstatistiken än tjänstemän.

Källa: SDS 2004-09-12

Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
stakars krake, skjuta!! det märks att du hart sån släkt

Ja bättre det än att känna dig.Du verkar juh totalt mentalt handikappad.
Och det va en jämförelse med vad du skrev inte ett hot eller något. Men när man kollar på din stavning så kan man juh undra om du ens gått i skolan??? :tungan

Nä men allvarligt, visst tycker jag de kan skicka hem de som är sånna svin som bara bråkar och snor andras saker. Men nu är det juh så att alla inte gör detta. De flesta jobbar väl som vilken Svensk som helst och betala skatt till vårat land. Och varför ska man skicka hem dem som du skrev förklara det för mig är du snäll?????????

///Micke

Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express

Spelar väl ingen roll? men jag kan lova att skillnaden är STOR!
Om jag vore invandrare till ett annat land hade jag inte betätt mej som en jävla idiot!
Jag vet inte varför men att komma till ett annat land och hata folk i detta land verkar ju lite sjukt!
Jag har många kompisar som inte är födda i detta land men dom uppför sej!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha