zajtar
Ny medlem
- Gick med
- 19 Aug 2005
- Hoj
- En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Herregud ,
VET ni att ni e en bunt med mesar allihopa.
Jag känner till en massa svenskar som har sina åsikter men som vanligt så sitter ni inne med dom,.
Gör nåt åt saken istället för att sitta bakom en jävla skärm å tycka en massa.
Problemet med sveriges system e att man kan utnyttja den ,
Har man ingen moral så varför ska man inte göra det .
Känner en massa folk så som svenskar som utlänningar.
som gör det.
Kolla bara våra politiker dom e ju dom största fifflarna ju ,
Det första man ska göra e.
1.stoppa invandringen på tio år
2.Ta hand om invånanarna i sverige innan man ger bort en massa pengar som man inte får tillbaka ändå.Jag läste nångong om att om sverige ger bort 100 000, så får vi tillbaka 20 000 utav det.
3.Se till så det finns bostäder så inte alla hamnar på samma ställe .
Och regeringen ska bestämma var du ska bo (Alltså placera dig .
sen har det problemet legat hos era föräldrar, jag fattar inte hur ni som svenskar kunde acceptera att man inte skulle sjunga nationalsången i skolan. på avslutningen.
Eller så som när jag låg inne i lumpen där drog vi upp det varför sjunger vi inte nationalsången , Svaret jag fick va,
det är diskriminerande VA sveriges egna försvarsmakt sjöng inte deras egna nationalsång.
Till slut så fick man göra det efter en massa tjöt.
Jag anser att det e ju föräldrarnas sak att se till att skolan fortfarande håller sig till tradioner .ex när man tog bort nationalsången från skolan då skulle föräldrarna reagerat än å bara sitta å prata om det vi frukostbordet
VET ni att ni e en bunt med mesar allihopa.
Jag känner till en massa svenskar som har sina åsikter men som vanligt så sitter ni inne med dom,.
Gör nåt åt saken istället för att sitta bakom en jävla skärm å tycka en massa.
Problemet med sveriges system e att man kan utnyttja den ,
Har man ingen moral så varför ska man inte göra det .
Känner en massa folk så som svenskar som utlänningar.
som gör det.
Kolla bara våra politiker dom e ju dom största fifflarna ju ,
Det första man ska göra e.
1.stoppa invandringen på tio år
2.Ta hand om invånanarna i sverige innan man ger bort en massa pengar som man inte får tillbaka ändå.Jag läste nångong om att om sverige ger bort 100 000, så får vi tillbaka 20 000 utav det.
3.Se till så det finns bostäder så inte alla hamnar på samma ställe .
Och regeringen ska bestämma var du ska bo (Alltså placera dig .
sen har det problemet legat hos era föräldrar, jag fattar inte hur ni som svenskar kunde acceptera att man inte skulle sjunga nationalsången i skolan. på avslutningen.
Eller så som när jag låg inne i lumpen där drog vi upp det varför sjunger vi inte nationalsången , Svaret jag fick va,
det är diskriminerande VA sveriges egna försvarsmakt sjöng inte deras egna nationalsång.
Till slut så fick man göra det efter en massa tjöt.
Jag anser att det e ju föräldrarnas sak att se till att skolan fortfarande håller sig till tradioner .ex när man tog bort nationalsången från skolan då skulle föräldrarna reagerat än å bara sitta å prata om det vi frukostbordet
han sitter inneOm man inte orkar läsa 225 inlägg, kan någon ge ett kort svar på hur det faktiskt gick för Adnan_gangster?
.
Last edited: