Hur gick det för Adnan_Gangster? (Landskronahärvan...)

Status
Ej öppen för fler svar.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Herregud ,
VET ni att ni e en bunt med mesar allihopa.
Jag känner till en massa svenskar som har sina åsikter men som vanligt så sitter ni inne med dom,.
Gör nåt åt saken istället för att sitta bakom en jävla skärm å tycka en massa.

Problemet med sveriges system e att man kan utnyttja den ,
Har man ingen moral så varför ska man inte göra det .
Känner en massa folk så som svenskar som utlänningar.
som gör det.

Kolla bara våra politiker dom e ju dom största fifflarna ju ,
Det första man ska göra e.
1.stoppa invandringen på tio år
2.Ta hand om invånanarna i sverige innan man ger bort en massa pengar som man inte får tillbaka ändå.Jag läste nångong om att om sverige ger bort 100 000, så får vi tillbaka 20 000 utav det.
3.Se till så det finns bostäder så inte alla hamnar på samma ställe .
Och regeringen ska bestämma var du ska bo (Alltså placera dig .

sen har det problemet legat hos era föräldrar, jag fattar inte hur ni som svenskar kunde acceptera att man inte skulle sjunga nationalsången i skolan. på avslutningen.
Eller så som när jag låg inne i lumpen där drog vi upp det varför sjunger vi inte nationalsången , Svaret jag fick va,
det är diskriminerande VA:va sveriges egna försvarsmakt sjöng inte deras egna nationalsång.
Till slut så fick man göra det efter en massa tjöt.

Jag anser att det e ju föräldrarnas sak att se till att skolan fortfarande håller sig till tradioner .ex när man tog bort nationalsången från skolan då skulle föräldrarna reagerat än å bara sitta å prata om det vi frukostbordet

Om man inte orkar läsa 225 inlägg, kan någon ge ett kort svar på hur det faktiskt gick för Adnan_gangster?

.
han sitter inne

Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag anser att det e ju föräldrarnas sak att se till att skolan fortfarande håller sig till tradioner .ex när man tog bort nationalsången från skolan då skulle föräldrarna reagerat än å bara sitta å prata om det vi frukostbordet

han sitter inne

...Varpå föräldrarna inkl barnen blir klassade som rasister och får huset eggat i månader framöver av AFA anhängare. Ungarna blir mobbade av nysvenskar och familjen blir paria i området tills de flyttar...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kan inte aktiva invandrare som hatar svenskarnas lathet starta ett parti som gör arbetet åt alla lata svenskar? på så sätt skulle dom iaf slippa rasiststämpel i deras arbete... :)

Sverige är på bristningsgränsen... eller förbi troligen.

Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
...Varpå föräldrarna inkl barnen blir klassade som rasister och får huset eggat i månader framöver av AFA anhängare. Ungarna blir mobbade av nysvenskar och familjen blir paria i området tills de flyttar...

det e ju det ni e ju rädda för..
du e fan inte klok .
det e ju det som har satt er i denna sits .
om ni säger emot så e ni rasister..... alla e rasister finns inte en enda människa som inte har fördomar om nån eller nåt.
Säg emot ta tillbaka det som ni anser e värdefullt för er .
Va e det som fel med å sjunga sin egna låt eller hissa upp svenska flaggan .
Fan min flickor har ju på sig svenska strumpor nu .,
Dom e ju halv libaneser å halv svenskar.

Bifogat

• DSC00106333333.jpg
    DSC00106333333.jpg
    36.1 KB · Visningar: 133

hakis

Nu med ny formula
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Jävla talanger de där ju, man nästan hoppas på en olycka.

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
Tänk va roligt man kan ha med den på morgonen :yoparty

main-image.gif

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
1. Om man frågar honom vilket land han kommer ifrån så är det klart han kommer säga Sverige.

2. Det är med andra ord inte de nyinvandrade som begår brotten utan "svenskar" med utländska föräldrar.

1. Du har nog inte läst vissa rader i koranen och vet vad de "trognas" inställning är. I ett tv-reportage från en Malmöskola verkade eleverna tämligen överens om att för Sverige & det Svenska fanns det inget intresse. Ett nytt Irak i Sverige skulle det vara.

Och innan du sägar att det bara är en pytteliten andel som tycker/är så, kanske du ska kolla upp om det verkligen är så.

"Whoso desires another religion than Islam, it shall not be accepted of him" *3:85 *

2. ...väntar bara på att vissa politiker ska börja dra den. Det skulle ju onekligen förbättrar statistiken för den sk integrationsproblematiken. :död

Bifogat

• Isllam1.jpg
    Isllam1.jpg
    17.8 KB · Visningar: 66
  • UK_muslims_taliban.jpg
    UK_muslims_taliban.jpg
    5.7 KB · Visningar: 374
  • democracy.jpg
    democracy.jpg
    14.5 KB · Visningar: 72

supr_00

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
På g...
Får jag fråga vad meningen är med bilderna och citatet från quranen? Och vad det har med själva tråden och invandringen att göra?

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Var kan man se bilderna som las ut dom själva? Måste få se dom...

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Var kan man se bilderna som las ut dom själva? Måste få se dom...

Jag har sett några av dem, men jag kommer inte ihåg vart länkarna fanns:huvet
Jag blev sjukt förbannad när jag såg dom iallafall:mad:

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Får jag fråga vad meningen är med bilderna och citatet från quranen? Och vad det har med själva tråden och invandringen att göra?

Hur pass bokstavstrogna muslimer är som kommer hit är väldigt relevant för hur dom passar in i Sverige (lite det tråden handlar om eller..) & mot "svenska" värderingar, ..inte minst ur jämlikhetssynpunkt.
De som vill behålla sina traditioner på den punkten är inga som direkt puttar upp Sverige på civilisationsnivåskalan (eller gör livet lättare för svenska tjejer).

Och det finns gott om statistik som visar att dom inte är få = STORT problem för Sverige, ...& för sådana som mig som bryr sig om hur vårt land fungerar & utvecklas.

Citat ur bokhandlaren i Kabul hur en matteuppgift i en Talibansk skolbok kan se ut: "Lille Omar har en Kalasjnikov med tre magasin. I varje magasin finns tjugo skott. Han använder två tredjedelar av sina skott och dödar sexti otrogna. Hur många otrogna dödar han för varje skott?"

All talibanliknande kultur anser jag är ett problem/fel inriktning för Svérige, ..vad tycker du ?

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
1. Du har nog inte läst vissa rader i koranen och vet vad de "trognas" inställning är. I ett tv-reportage från en Malmöskola verkade eleverna tämligen överens om att för Sverige & det Svenska fanns det inget intresse. Ett nytt Irak i Sverige skulle det vara.

Och innan du sägar att det bara är en pytteliten andel som tycker/är så, kanske du ska kolla upp om det verkligen är så.

"Whoso desires another religion than Islam, it shall not be accepted of him" *3:85 *

2. ...väntar bara på att vissa politiker ska börja dra den. Det skulle ju onekligen förbättrar statistiken för den sk integrationsproblematiken. :död

Missförstå mig rätt nu!! Även jag inser att invandrings/integrationspolitiken har väldigt stora brister, men undertonerna i dina inlägg är väldigt otäcka.

Andras inlägg kan jag ta då dom enligt mig bara för fram en saklig och behövlig diskussion men dina inlägg blir fan bara värre och värre. Du står säkert för dina åsikter till 100% men håll dig innom gränserna:mad: Fundamentalism finns innom alla religioner även kristendommen och den är bara av ondo oavsett vem/vad man tror på. Men att tro att den är repressentaniv för religionen i fråga är ju bara infantilt...

Last edited:

Hellfireclub

I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
KTM Super Duke 1290 GT
Missförstå mig rätt nu!! Även jag inser att invandrings/integrationspolitiken har väldigt stora brister, men undertonerna i dina inlägg är väldigt otäcka.

Verkligheten är otäck. Precis så otäck som zoidberg beskriver den. Dags att sverige öppnar ögonen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha