Hur gick det för Adnan_Gangster? (Landskronahärvan...)

Status
Ej öppen för fler svar.

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
suttit och läst den gamla tråden om allt det här. Tog mig 7 h på jobbet. Tror INTE chefen är nöjd med vad jag presterat under dagen haha :smasha
Men shit va arg man blir. Ingen som vet vad som hände ? fick dom tillbaka hojjarna?

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Man tror knappt att det är sant:va Radera ut smörjan ifrån jordens yta! Med såna människor borde det finnas ett Force majeur och spara skattepengar:kulspruta

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Visst känns det tryggt att man inte längre kan gå ut utan att känna rädsla.
Tyvärr kommer inte politiker och Sverige vakna i tid,det är redan försent.

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Visst känns det tryggt att man inte längre kan gå ut utan att känna rädsla.
Tyvärr kommer inte politiker och Sverige vakna i tid,det är redan försent.
...att agera från politikernas sida är detsamma som att erkänna situationen dom skapat. Det är dom inte intresserade av.
Rösta inte på dom är mitt tips.

liv05

Give a damn.
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
Triumph Street Triple R -13
JAg ÄR SÅ ARG nu!!!

Trodde inte det var så här illa, det kan inte få gå till såhär!
Rättssystemet hit, rättssystemet dit, alla vet att Sveriges rikes lag (och dess företrädare) är för slapphänta mot kriminella.

Jag är på något sätt inte främlingsfientlig, för mig är det skitsamma vilka som ingår i det här gänget/gängen. Men dessa jävla lortar måste det göras någonting åt. Det spelar tyvärr ingen roll vilka möjligheter de ges, har individen motivationen kan de lätt integreras i samhället. Istället gör de ju dessa för att vinna respekt, leva ett "coolt liv" och för att de får en viss makt inom sina kretsar.

Jag tål inte tanken av att dessa personer konstant bryter mot lagarna och dessutom får cred för det, när en "vanlig" medborgare (invadrare som svensk) får blåsa i nykterhetskontrollen när de cykar hem från en tillställning lördag kväll.

Jag står inte ut!!

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Känns som att det ekar härinne :tummenupp

Ekar? Visste du inte att det är en stor skillnad på raketforskare och rakerforskare? En raketforskare behöver ju inte vara så smart för det finns det ju redan en massa information om. Men en rakerforskare han forskar om nåt helt nytt som är okänt för människan (i alla fall för mig) så han måste vara sjukt smart. :pannkyss

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Ekar? Visste du inte att det är en stor skillnad på raketforskare och rakerforskare? En raketforskare behöver ju inte vara så smart för det finns det ju redan en massa information om. Men en rakerforskare han forskar om nåt helt nytt som är okänt för människan (i alla fall för mig) så han måste vara sjukt smart. :pannkyss

Aha, så rakerforskare är überintelligenta alltså! Haha!! Vet du, jag googlade på rakerforskare bara på skojs skull för att svara dig nått bra och då kom denna tråd upp med mitt inlägg, jisses vad google indexerar (kallas det så?) snabbt.

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Tjuvar borde det huggas händerna av. Hur i helvete man kan göra en låt där de sjunger "hela landskrona hatar polisen" , javisst och hela sveriges normala befolkning hatar emilush eller vad fan han heter. Man blir så jävla förbannad!! Är det någon från ett annat land som inte kan infinna sig i våra lagar så får de helt enkelt hålla sig från vårat land, man borde utvisa dem med omedelbar verkan.

Thomas_34

4 Q
Gick med
28 May 2004
Hoj
Ridley!?
HAHAHA började juh garva åt skiten.

Tycker polisen skulle skita i och åka på larm på adresser där det bor sånna här puckon så får de klara sig bäst de kan...

///Micke

hahaha,,polisen vågar inte åka på de bråken ändå,,,bättre och kolla fylla på cyklister,,de blir mindre kränkta hahaha Sverige är fantastisk,,men betänk ,det är ju ändå synd om dem,de har ju det svårt ,,

Tjuvar borde det huggas händerna av. Hur i helvete man kan göra en låt där de sjunger "hela landskrona hatar polisen" , javisst och hela sveriges normala befolkning hatar emilush eller vad fan han heter. Man blir så jävla förbannad!! Är det någon från ett annat land som inte kan infinna sig i våra lagar så får de helt enkelt hålla sig från vårat land, man borde utvisa dem med omedelbar verkan.

appapp ,,nu kan du betraktas som rasist för att säger så,som svensk får man inte ha en sådan åsikt,då är du stämplad rasist *S*. Våra härligt,starka Politiker, som vill ha det så här tycker säkert att du överdriver.För de har ju en männsklig rättighet att bete sig som de vill.

Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
hahaha,,polisen vågar inte åka på de bråken ändå,,,bättre och kolla fylla på cyklister,,de blir mindre kränkta hahaha Sverige är fantastisk,,men betänk ,det är ju ändå synd om dem,de har ju det svårt ,,

appapp ,,nu kan du betraktas som rasist för att säger så,som svensk får man inte ha en sådan åsikt,då är du stämplad rasist *S*. Våra härligt,starka Politiker, som vill ha det så här tycker säkert att du överdriver.För de har ju en männsklig rättighet att bete sig som de vill.

Fins iofs trevliga människor ifrån de länderna med men de som bara är här för att göra jävelskap kan de ju skicka hem eller andvända som chrash test dummies
:D

T.ex som adnan den jävla idioten. Hoppas han sitter inne på någon anstal och är någons bitch 24h om dyngnet och kommer ut ur fängelset med ett rövhål lika stort som 1,5L pet flaska...

///Micke

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Fins iofs trevliga människor ifrån de länderna med men de som bara är här för att göra jävelskap kan de ju skicka hem eller andvända som chrash test dummies
:D

T.ex som adnan den jävla idioten. Hoppas han sitter inne på någon anstal och är någons bitch 24h om dyngnet och kommer ut ur fängelset med ett rövhål lika stort som 1,5L pet flaska...
///Micke

:D :hihi :rofl

sticke

drygare än yes...
Gick med
23 May 2006
Hoj
F4 Izzle
detta land är dödsdömt, jag vet hur jag ska rösta 2010... vet inte om det hjälper men jag tar gärna en chans!

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
Ja rösta för guds skull inte in sossarna igen för det är de som satt oss i den här skiten. Tack för det. :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha