NSR_Martin
Vill man så kan man.
Psychobiker skrev:Hälsar på alla sorter, utom moppar och scootrar. (utom av misstag nån gång, men då pekar jag finger åt de 10 nästkommande som kompensation istället ).
I år har faktiskt alla hälsat tillbaks, även om det inte blivet så många ännu.
Men om nu glidar-nissarna håller på med en massa gluterier om att inte hälsa på oss sporthojåkare, får väl vi vara ett föredöme och hälsa iallafall, så kanske det blir ändring så småningom. Blir ju inte bättre av att vi svarar med samma mynt.
Hmm, vad är det som är så jävla fel med moppedister? Jag har fått moppe nu, jag har inte sett en enda MC-åkare som hälsat, iofs, jag har nite hälsat innan heller...så jag ska ju inte klaga...
Men kan inte nån ge en BRA förklaring på vad som är så jäkla fel med oss moppedister? Jag har ett stort MC-intresse, när jag var liten hade min farsa en MC, så jag har åkt endel bakpå, sen nu när jag fick moppe så kom exakt samma härliga känsla tillbaka, helt underbart juh, nu när det är så fint väder och allt...
Så det är samma känsla, för mig iaf, förutom att man saknar den där härliga kraften... Men vad har jag för val nu? Vill jag åka MC så måste det bli en moped nu, nästa år blir det 125, men det dröjer ju ett år... Jag har ju samma MC-intresse som de flesta av oss här inne har, bara att jag inte kan brumma runt på nån hayabusa, utan för nöja mig med en moppe med en klen motor, men ändå, det är ju "två hjul o motor"... Det är därför jag har så svårt för att fatta varför vi moppedister är så hatade...