Hur kan ni ha 2 hojjar????????????

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Jag hoppas verklingen att ni inte har hittat tjejer som bara kostar pengar. Själv skullle jag aldrig tillåta att en respektive betalade mina "leksaker" och deras omkostnader. Ska jag leka ska jag betala och då utan att han ska få lida för det

Han måste ju få leva på sina pengar utan att jag ska drabba honom och kosta. Inte nudlar, vatten och bröd för honom bara för att jag köpt ny leksak"

Det är så jag funkar och om ni bara har tjej som kostar er pengar är det dags att tänka om.

Håller dock med om att det är billigare att leva sambo än singel då man delar på kostnader som hyra och annat.

Vet Ni va. Ta ut era hojar och kör idag. Solen och våren är här. Lek och känn att "barnet" i er får komma fram :hej

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
Liwa1 skrev:
Jag hoppas verklingen att ni inte har hittat tjejer som bara kostar pengar. Själv skullle jag aldrig tillåta att en respektive betalade mina "leksaker" och deras omkostnader. Ska jag leka ska jag betala och då utan att han ska få lida för det

Han måste ju få leva på sina pengar utan att jag ska drabba honom och kosta. Inte nudlar, vatten och bröd för honom bara för att jag köpt ny leksak"

Det är så jag funkar och om ni bara har tjej som kostar er pengar är det dags att tänka om.

Håller dock med om att det är billigare att leva sambo än singel då man delar på kostnader som hyra och annat.

Vet Ni va. Ta ut era hojar och kör idag. Solen och våren är här. Lek och känn att "barnet" i er får komma fram :hej

Det är väl bara hänga på! vi är en bunt som träffas vid Shellmacken Täby klockan 12. se: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&postid=29098#post29098 för mer info.

Tobbe_N skrev:
vad är det för kort och hur sparar det pengar????
Det är inte kortet i sig men levnadsstilen det medför. Kika på www.unf.se så förstår du.

//Fredda

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Hagster skrev:
Och som vi alla vet så är det ingen skillnad på moped och klass 7 försäkringspremier...

jo men jag är bara 15. jag har fått spara i 72, år för få råd.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Fredda66 skrev:
Potatisarna. :-D
Kör försiktigt.

//Fredda

Lovar, men jag kommer förbi på Shell först och säger hej till er som ska ut och åka. Är där 12.05

Gixxer 1000

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm 690 enduro -15
zykl0n skrev:
Äntligen någon som har fattat! :tummenupp

Köper man hojar man har råd med och försäkrar på rätt sätt så är det inga problem.
Lånar man till att köpa för dyra leksaker och sen tvingas helförsäkra dem så kommer man aldrig få pengar över.

Oavsett om man lånat eller ej så är det tungt för dom flesta att bli av med 2 hojar för ca 250' , jag vet hur det känns och tänker fortsätta att försäkra.

SUZUKI_M3

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1000R -03; Yamaha R1- 02; BMW M3 coupe-02
P-son skrev:
Jag måste bara fråga hur f*n en del av er har två hojjar. Typ 1 Gixxer 1000 PLUS en Retta? Det KAN man inte ha råd med eller så skenar ni med era försäkringar ni in åt h**vete...

Prioritering kallas, det inte skenförsäkring. Själv har jag en saftig årspremie på mina fordon men det är bara att jobba som fan, prioritera rätt, betala och se glad ut.....

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Re: Re: Hur kan ni ha 2 hojjar????????????

SUZUKI_M3 skrev:
Prioritering kallas, det inte skenförsäkring. Själv har jag en saftig årspremie på mina fordon men det är bara att jobba som fan, prioritera rätt, betala och se glad ut.....

Om jag har förstått rätt, så har du en Gixxer 1000, en R1:a OCH en M3:a........??????

Äger du SKF eller....?
Vill du adoptera mig?!?
Jag är liten i maten o rumsren(för det mesta iaf.... :rolleyes: )
:bow

*ej avundsjuk, snarare förundrad* :fakta

SUZUKI_M3

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Hur kan ni ha 2 hojjar????????????

El Presidente skrev:
Om jag har förstått rätt, så har du en Gixxer 1000, en R1:a OCH en M3:a........??????

Äger du SKF eller....?
Vill du adoptera mig?!?
Jag är liten i maten o rumsren(för det mesta iaf.... :rolleyes: )
:bow

*ej avundsjuk, snarare förundrad* :fakta

Du har förstått det rätt men R1:an ska säljas så snart som möjligt.
Inte funderat på att adoptera ;) .

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Re: Re: Re: Re: Hur kan ni ha 2 hojjar????????????

SUZUKI_M3 skrev:
Du har förstått det rätt men R1:an ska säljas så snart som möjligt.
Inte funderat på att adoptera ;) .

Allvarligt talat, så måste din f-premie/månad vara lika stor som min årsinkomst!!!!

........och jag som ändå är president o allt!?!
:rolleyes:

SUZUKI_M3

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Hur kan ni ha 2 hojjar????????????

El Presidente skrev:
Allvarligt talat, så måste din f-premie/månad vara lika stor som min årsinkomst!!!!

........och jag som ändå är president o allt!?!
:rolleyes:

Ja alla har väl olika ekonomiska förutsättningar.. men som president borde du väl tjäna bra ;)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
P-son skrev:
Jag måste bara fråga hur f*n en del av er har två hojjar. Typ 1 Gixxer 1000 PLUS en Retta? Det KAN man inte ha råd med eller så skenar ni med era försäkringar ni in åt h**vete...

Nu vet inte jag om det drabbar någon fattig ifall människor med två räserhojar skenförsäkrar för så insatt är jag inte
men vissa har väl så gott ställt att dom kan ha två motorcyklar
Jag har inte förstått vitsen. Man hinner bara köra på en ändå.
Var nöjd du med din SV650. Det är en fin hoj. Och såvitt jag vet så kostar det tydligen att ha flickvän också.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...