Fredda66 skrev:Detta har sparat mig åtskilliga tusen har jag förstått så här i efterhand.
Liwa1 skrev:Jag hoppas verklingen att ni inte har hittat tjejer som bara kostar pengar. Själv skullle jag aldrig tillåta att en respektive betalade mina "leksaker" och deras omkostnader. Ska jag leka ska jag betala och då utan att han ska få lida för det
Han måste ju få leva på sina pengar utan att jag ska drabba honom och kosta. Inte nudlar, vatten och bröd för honom bara för att jag köpt ny leksak"
Det är så jag funkar och om ni bara har tjej som kostar er pengar är det dags att tänka om.
Håller dock med om att det är billigare att leva sambo än singel då man delar på kostnader som hyra och annat.
Vet Ni va. Ta ut era hojar och kör idag. Solen och våren är här. Lek och känn att "barnet" i er får komma fram![]()
Det är inte kortet i sig men levnadsstilen det medför. Kika på www.unf.se så förstår du.Tobbe_N skrev:vad är det för kort och hur sparar det pengar????
Fredda66 skrev:Det är väl bara hänga på! vi är en bunt som träffas vid Shellmacken Täby klockan 12. se: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&postid=29098#post29098 för mer info.
Sorry Freddan men jag ska ut och åka med det gäng jag åker med, PMC och leka av mig lite![]()
Liwa1 skrev:Fredda66 skrev:Det är väl bara hänga på! vi är en bunt som träffas vid Shellmacken Täby klockan 12. se: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&postid=29098#post29098 för mer info.
Sorry Freddan men jag ska ut och åka med det gäng jag åker med, PMC och leka av mig lite![]()
Potatisarna. :-D
Kör försiktigt.
//Fredda
Hagster skrev:Och som vi alla vet så är det ingen skillnad på moped och klass 7 försäkringspremier...
Fredda66 skrev:Potatisarna. :-D
Kör försiktigt.
//Fredda
Nikel skrev:jo men jag är bara 15. jag har fått spara i 72, år för få råd.
zykl0n skrev:Äntligen någon som har fattat!![]()
Köper man hojar man har råd med och försäkrar på rätt sätt så är det inga problem.
Lånar man till att köpa för dyra leksaker och sen tvingas helförsäkra dem så kommer man aldrig få pengar över.
P-son skrev:Jag måste bara fråga hur f*n en del av er har två hojjar. Typ 1 Gixxer 1000 PLUS en Retta? Det KAN man inte ha råd med eller så skenar ni med era försäkringar ni in åt h**vete...
SUZUKI_M3 skrev:Prioritering kallas, det inte skenförsäkring. Själv har jag en saftig årspremie på mina fordon men det är bara att jobba som fan, prioritera rätt, betala och se glad ut.....
El Presidente skrev:Om jag har förstått rätt, så har du en Gixxer 1000, en R1:a OCH en M3:a........??????
Äger du SKF eller....?
Vill du adoptera mig?!?
Jag är liten i maten o rumsren(för det mesta iaf....)
![]()
*ej avundsjuk, snarare förundrad*![]()
SUZUKI_M3 skrev:Du har förstått det rätt men R1:an ska säljas så snart som möjligt.
Inte funderat på att adoptera.
El Presidente skrev:Allvarligt talat, så måste din f-premie/månad vara lika stor som min årsinkomst!!!!
........och jag som ändå är president o allt!?!
![]()
P-son skrev:Jag måste bara fråga hur f*n en del av er har två hojjar. Typ 1 Gixxer 1000 PLUS en Retta? Det KAN man inte ha råd med eller så skenar ni med era försäkringar ni in åt h**vete...
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!