Maverickgoose
Gudomlig sporthojare
Ofaaan vi har swearikes absolut mest datastyrda plastfabrik den fabriken tjänar mest pengar per kolli i hela europa o därför finns 3 större elfirmor med ett 20tal anställda i varje firma så hittar du inte det du vill ha i våran bondhåla vad det gäller el vete fan om det finns..
Tja ca 10min körning till varje el firma.
På 40min når jag trollhättan, vänersborg ,uddevalla, åmål, Säffle samt en del andra städet/kommuner o INGA KÖER!!
uppigenom västmanland/norrland ksn jag tillbringa månader skulle utan tvekan flytta till dom trakterna bara man hade jobb skön befolkning dom är som folk skall vara.
Så tro inte att det bara finns butiker runt tokholmen när det verkar vara mera folk från just tokholmen som inte vet ett skit var dom ksn hitta en skruv eller ens brstämma om dom kan smörja en gaswire eller skall byta den.
Mjäää jag är mer än nöjd med att nå hela södra delen av landet samt mellersta på ca 4 tim körning. O då klarar iallafall jag mej sjukt bra ifrån både götterborg o stockholm.
i götet är ju folk till största delen jävligt gemytliga o trevliga
att sedan inte folk vill bo utanför stockholm är ju bullchit bor det totalt 900,000 i tokholm motsvarar väll dett ca 9% av våran befolkning i sverige så det är väll mera troligt att det är mera folk som är mindre bemedlade som flyttar till det kaoset än det är vettigt för varför skulle annars 91% ge fan i att flytta dit??
Du missade uppenbarligen en hel del.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Stockholms_län
Har du hört talas om bostadsbrist?