R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
I tråden " TV sporten, nu jävlar,, " gled ämnet över på hur man ska kunna lyfta svensk roadracing ur det o-uppmärksammade träsket det nu står till axlarna i, dock så känner jag att ämnet är värt en egen tråd, denna.
antingen läser ni den andra tråden först......
eller så börjar vi här med våra egen förslag, för sådana här ni väl?
ni sitter väl inte bara här för att hacka på andra, fråga efter bilder eller annat tjafs??
Kan ju inte bara va jag och Macke som vill sporten väl och beredda att tänka och diskutera det lite...
Börjar med att infoga mitt senaste tyckande från gamla tråden..
uppslutning på bred front av aktiva har vi redan, inget problem med det.
banorna ligger där dom ligger, nog snackat om det.
dock, hur får vi folk att komma, jo först ska dom veta om att det är tävling,, hur?
Sen tror jag starkt att det måste till kringarrangemang på tävlingshelgen, när jag började åka på RR tävlingar (-84) va det ALLTID en mc-träff samtidigt.
På denna mc-träff ska det ju självklart anordnas "rally", grillfest, rockkväll, öltält, utställningar, mm mm
kom igen och brainstorma nu...
antingen läser ni den andra tråden först......
eller så börjar vi här med våra egen förslag, för sådana här ni väl?
ni sitter väl inte bara här för att hacka på andra, fråga efter bilder eller annat tjafs??
Kan ju inte bara va jag och Macke som vill sporten väl och beredda att tänka och diskutera det lite...
Börjar med att infoga mitt senaste tyckande från gamla tråden..
uppslutning på bred front av aktiva har vi redan, inget problem med det.
banorna ligger där dom ligger, nog snackat om det.
dock, hur får vi folk att komma, jo först ska dom veta om att det är tävling,, hur?
Sen tror jag starkt att det måste till kringarrangemang på tävlingshelgen, när jag började åka på RR tävlingar (-84) va det ALLTID en mc-träff samtidigt.
På denna mc-träff ska det ju självklart anordnas "rally", grillfest, rockkväll, öltält, utställningar, mm mm
kom igen och brainstorma nu...
Last edited: