Hur många öl kan ni dricka utan att kissa?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Dr.Bike skrev:
Eller som engelsmännen säger: Never break the seal. (Bryt aldrig sigillet)
För visst är det så, att efter första pissen så klarar man inte att hålla sig!

Är det inte något slags hormon man pissar ut när man dricker alkohol? När man väl pissat ut det första gången så blir man kissnödig oftare.

Har för mig att det var sådant man sysslade med när man gick på högstadiet
med folköl. då gick det ner 3 - 4 st kommer jag ihåg , nu vet ifan.

Dricker väll ca 3 - 4 kanske fortfarande o sen pissar till det lite.

skulle säkert kunna bräcka 6 - 7 st men då skulle jag säkert må piss

:hihi

Ingredients:WATER,MALTED BARLEY,HOPS * INGREDIENTS:EAU,PUR MALT,HOUBLON * INGREDIENTES:AGUA,MALTE ELùPOLO *TOTALEMENTE PRODUZIDA COM PRODUTOSNATURAIS EXT.SEC.PRIM 12% * ACONSOMMERDE PREFERENCE AVANT LADATE FIGURANT SUR LE FOND DE LA BOITE * CONSUMIR PREFERENTEMENTE ANTES DELA FECHA IMPRESA EN LA BASE.
Heineken.istheshit.net

Pinky skrev:
Har en polare som påstår att han inte pissat på 2 dygn. Om det sen e sant vet jag inte men han är ganska speciell :D

Har jag också gjort, för några år sedan.. Men sedan pissade man ju på sig också.

Jag har aldrig provat hur många öl jag kan dricka utan att behöva pissa, men jag vet att sist jag var på krogen så pissade jag efter 4-5 öl. Hade säkert gått ner nån till, men finns det ett bra piss-ställe i närheten och jag är pissnödig så pissar jag helt enkelt. :gnissla

Fräd skrev:
Jag har aldrig provat hur många öl jag kan dricka utan att behöva pissa, men jag vet att sist jag var på krogen så pissade jag efter 4-5 öl. Hade säkert gått ner nån till, men finns det ett bra piss-ställe i närheten och jag är pissnödig så pissar jag helt enkelt. :gnissla

Precis!
Tänk in er i scenariot att man lyckats leta upp en fin pingla :tuttar efter mycket om och men, men blir pissenödig mitt i allt raggande, vilket leder till att man två val, pissa på sig och hoppas på att hon saknar luktsinne, eller att springa iväg fort som f-n och pissa för att inte hitta henne när man återvänt. Därför är det lika bra att pissa när man går förbi rännan. :fyllisar

Mitt lumpen rekord att hålla sig från att skita är i 6 dagar :tungan

Olika. Men har jag kul (läs: är full) glömmer jag bort att pissa, men allt mellan två och fem klarar man av.
Någon mer än jag som dricker samtidigt som ni pissar? :gnissla

SENSEI skrev:
Jag klarar knappt 2 innan jag måste pissa...
Sen är jag ju en :tuttar med :rolleyes:
När man gjorde lumpen så gick man lätt 5 dar utan att skita...
Man valde noga vad man stoppa i sig.. bara för att slippa sätta sig på fälttoan :D
Niemas problemas :)

juha01 skrev:
En bättre fråga är: Hur i hela världen kan du dricka sofiero????
Vi körde det bara den kvällen när vi hade competition innan utgång... :fyllisar

Hagster skrev:
Är det inte något slags hormon man pissar ut när man dricker alkohol? När man väl pissat ut det första gången så blir man kissnödig oftare.

Vete :cdevil men man har iaf öppnat dammluckorna...s.a.s :hihi

IronMike skrev:
Niemas problemas :)

Vi körde det bara den kvällen när vi hade competition innan utgång... :fyllisar

vad är man ute efter när man slänger i sig 11 pilsner,innan utgång. en fylla, en mättnadskänsla, eller visa puckade polare att man själv är lika puckad ??

Alltså, vad är grejen med att hålla sig från att skita när man gör lumpen? Det är väl bara sätta sig under första bästa gran och klämma?

Vet inte hur många jag kan klämma i mig...

Men jag o polarna hade i yngre år tävling om längsta tömningstid..

jag vann med 2min14sek stadig stråle..(strålen får inte brytas) :kocko :fyllisar

Nitrogen skrev:
Alltså, vad är grejen med att hålla sig från att skita när man gör lumpen? Det är väl bara sätta sig under första bästa gran och klämma?

Håller med!

Annars visar man ju bara att röven är starkare än hjärnan, och det är ju...kanske inte SÅ bra! ;)

Nitrogen skrev:
problemet i mitt fall var att jag gjorde lumpen i Boden, i Kusträsk (där jag satte mitt 8dagar intebajsarekord) var det som namnet tyder på, ett träsk, och myggen trivs i träsk. halva min pluton vart sjuksskriven pga. myggbett. det var hysteriskt med mygg. klappade man ihop med händerna fick man 15-20 mygg. så då drar man inte ner brallorna och krystar, utan man går sakta frammåt hela tiden för att inte bli myggmat. rekord-kraken på plutonen fick 13 myggbett. på snoppen.... :3freak
en annan anledning kan vara att man tycker det är vidrigt att sätta sig där 30 andra killar i 20årsåldern redan suttit. stanken brukar vara påtaglig. óch att skita under någon gran som du sa, det ångrar man när det senare ska övas ålning medels hasning, eller skydd

crashtestdummy skrev:
problemet i mitt fall var att jag gjorde lumpen i Boden, i Kusträsk (där jag satte mitt 8dagar intebajsarekord) var det som namnet tyder på, ett träsk, och myggen trivs i träsk. halva min pluton vart sjuksskriven pga. myggbett. det var hysteriskt med mygg. klappade man ihop med händerna fick man 15-20 mygg. så då drar man inte ner brallorna och krystar, utan man går sakta frammåt hela tiden för att inte bli myggmat. rekord-kraken på plutonen fick 13 myggbett. på snoppen.... :3freak
en annan anledning kan vara att man tycker det är vidrigt att sätta sig där 30 andra killar i 20årsåldern redan suttit. stanken brukar vara påtaglig. óch att skita under någon gran som du sa, det ångrar man när det senare ska övas ålning medels hasning, eller skydd

Ahh fan, jag tror jag dör av skratt :rofl :D
Kanske inte så kul när man är där, men jävlar så kul att läsa :hihi

Vad är det för fel på Sofiero nu då? Är det för att den är billig och man vill visa att man minsann har råd med dyrare öl, för nån fattiglapp är man ju inte?
Sofiero är ju riktigt god, inte i klass med Staropramen mfl, men som öl är den god och billig! Helt klart i klass med Norrlands, Pripps, Falcon mfl.

Jag fattar heller inte grejen med Sofiero. Helt ok bärs för 9 spänn halvlitern. Inte godast i världen kanske, men fullt drickbar. :öl

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back