Hur många av er åker utan körkort här inne?

Status
Ej öppen för fler svar.

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Erik_G skrev:
2512445 Z är historia. Jag skriver inte där längre, jag läser någon gång, men det forumet är katastrof motför vad det var för ett par år sedan. Jag skriver inte heller här i någon omfattning, så du får gärna vara moderator även här. Det här forumet är liksom redan dömt att misslyckas. :D

Anledningen att jag ofta hamnar i keyboardkrig är ingen slump, det är ett arbete. Men vi behöver inte prata mer om detta. :)

Tycker du är lite taskig mot A och Fredde som driver Zatzy och inte minst mot Swedie som gör ett toppenjobb genom att driva SH.

Att det alltid kommer finnas folk som man tycker mindre om är inget nytt men att dömma ut ett helt forum är väll ändå att ta i!?

Erik_G

Guest
Pinky skrev:
2512451 Erik.....Jag skickade ju ett PM till dig sist det höll på att spåra ur i nån av dina tidigare trådar där jag för din skull snällt förklarade för dig hur det är lämpligt att uppträda här om man inte vill bli rankad som efterbliven. Jag försökte ju bara hjälpa men det gav tydligen inget resultat..suck :tomten.

"Okej"

-Pitbull-

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
r1
man kan va bra hoj åkare utan kort.. fan 4 åringar åker ju bätre än monga gubbar här..det e ju helt skukt vad folk klagar.. om man kan köra eller inte e ju inte något ett körkotr bestämmer.. eller har jag fel??

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
-Pitbull- skrev:
2512456 man kan va bra hoj åkare utan kort.. fan 4 åringar åker ju bätre än monga gubbar här..det e ju helt skukt vad folk klagar.. om man kan köra eller inte e ju inte något ett körkotr bestämmer.. eller har jag fel??

Kan bli väldigt dyrt ifall det händer något då försäkringar oftast slutar att fungera vid olovlig körning.

-Pitbull-

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
r1
har en försäkring som gäller även då man inte har kort eller skulle vara onykter (inte en höjdare) men det fins!

Erik_G

Guest
Kleiv skrev:
2512453 Tycker du är lite taskig mot A och Fredde som driver Zatzy och inte minst mot Swedie som gör ett toppenjobb genom att driva SH.

Att det alltid kommer finnas folk som man tycker mindre om är inget nytt men att dömma ut ett helt forum är väll ändå att ta i!?

Varför skulle det vara att ta i? Här på sporthoj är man bland moderatorerna väl medveten om problemet med surkärringar som spammar alla trådar med ointressant skit. Men gör dom något åt det? Nej. Istället väljer dom att minimera trådar med kontroversiellt innehåll. Är det rätt väg att gå? Knappast. Är det den enkla vägen att gå? Troligtvis.

Ang Z så skriver jag som du kan se att det var ett toppenforum en gång i tiden. Men det har tagit en vändning som också är otrevlig. Ribban för vad som är tillåtet har sänkts så mycket att användarna tagit det till sig och själva börjat utöva någon form av tävling i vem som kan vara mest politiskt korrekt. Det är otroligt tröttsamt och om man vill att det ska gå till det hållet så får man göra det. Arbetsinsatsen som läggs bakom vet jag inget om och det är intresserar mig inte heller.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Erik_G skrev:

Ajdå, kollade just min PM box och såg att det inte var dig jag hade skickat några tips till, tydligen jag som är en :tomten inatt :hihi.

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Erik_G skrev:
2512461 Varför skulle det vara att ta i? Här på sporthoj är man bland moderatorerna väl medveten om problemet med surkärringar som spammar alla trådar med ointressant skit. Men gör dom något åt det? Nej. Istället väljer dom att minimera trådar med kontroversiellt innehåll. Är det rätt väg att gå? Knappast. Är det den enkla vägen att gå? Troligtvis.

Ang Z så skriver jag som du kan se att det var ett toppenforum en gång i tiden. Men det har tagit en vändning som också är otrevlig. Ribban för vad som är tillåtet har sänkts så mycket att användarna tagit det till sig och själva börjat utöva någon form av tävling i vem som kan vara mest politiskt korrekt. Det är otroligt tröttsamt och om man vill att det ska gå till det hållet så får man göra det. Arbetsinsatsen som läggs bakom vet jag inget om och det är intresserar mig inte heller.

Med tanke på Zatzy:s och Sporthoj:s storlek och hela tiden växande användare så säger mig något att du har en skev inställning till hur det ska gå till.

Ta bara denna tråden som ett praktexempel!

Erik_G

Guest
AndreasNo skrev:
2512462 det går att köra ett par veckor till... gött o åka brett...

Drifta med hojjen. :D

Jag tjackade en ny hjälm förra helgen. X-lite, är det bra skit? Den satt bra på min skalle och kändes välbyggd iaf? Jag börjar undra om jag kanske tog för stor storlek på den? Det var en storlek större än jag brukar ha.. Men å andra sidan satt den fint så...Man kanske inte ska titta så mycket på siffran som står bakpå.

Kleiv skrev:
2512464 Med tanke på Zatzy:s och Sporthoj:s storlek och hela tiden växande användare så säger mig något att du har en skev inställning till hur det ska gå till.

Ta bara denna tråden som ett praktexempel!

Antecknar...

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Erik_G skrev:
2512466 Drifta med hojjen. :D

Jag tjackade en ny hjälm förra helgen. X-lite, är det bra skit? Den satt bra på min skalle och kändes välbyggd iaf? Jag börjar undra om jag kanske tog för stor storlek på den? Det var en storlek större än jag brukar ha.. Men å andra sidan satt den fint så...Man kanske inte ska titta så mycket på siffran som står bakpå.

hmm.. idag va de torrt..då åkte jag fort..sen börja de regna, då åkte jag runt sakta o sladda runt lite..de e kul..

X-lite e la bra.. en hjälm ska knappt gå på skallen i början o kinderna ska tryckas ihop som nå jävla, vette fan.. hjälmen ska helt enkelt sitta så man fanfår ont i huvet i början, den blir större fort... min har tamefan blivit för stor..

Erik_G

Guest
AndreasNo skrev:
2512471 hmm.. idag va de torrt..då åkte jag fort..sen börja de regna, då åkte jag runt sakta o sladda runt lite..de e kul..

X-lite e la bra.. en hjälm ska knappt gå på skallen i början o kinderna ska tryckas ihop som nå jävla, vette fan.. hjälmen ska helt enkelt sitta så man fanfår ont i huvet i början, den blir större fort... min har tamefan blivit för stor..

Ok, då kanske jag valde för stor helt enkelt. Nåväl, då är det väl bara att jag köper en mindre nästa gång. :)

-Pitbull-

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
r1
Erik_G: ta kort i stället för å köpa ny hjälm.. det lönar sig så slipper du höra hur otroligt dum du är?

Erik_G

Guest
-Pitbull- skrev:
2512474 Erik_G: ta kort i stället för å köpa ny hjälm.. det lönar sig så slipper du höra hur otroligt dum du är?

Anteckningsblocket snart slut...

-Pitbull-

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
r1
du kan ju alltid starta en ny tråd sen om ett år å tala om hur lätt det va å bli av med det.. jag vet..

Erik_G

Guest
AndreasNo skrev:
2512479 Hoppas du inte lär dig andra saker för sent också... kan bli svårare att byta ut ... :näsblod

Klurigt av dig, mycket klurigt. Där höll du nästan på att få mig att gå på det. Du skriver på en högre nivå än jag först trodde. :tummenupp

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
jag skiter i om du kör med eller utan körkort det är ju ditt val..

men om det är du som är grubbe från Z så måste jag då iaf säga att du hade!!! världens (i mina ögon) FETASTE bil.. fattar inte hur du kunde sälja den:confused:

Bennybeach

Alu-svetsning utföres
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Yamaha xjr1300
Erik G>>

Stå på dig, jag tycker du verkar vara en reko kille. Du verkar vara den enda med med lite social kompetens här. Jag har själv kort, men jag bryr mig inte ett skit i om andra saknar det, det är inte mina bekymmer...

Erik_G skrev:
2512112 Hahaha, tack Jesus. Jag hade aldrig klarat mig utan din senaste predikan. :tummenupp

Om du tycker att jag är en idiot utifrån mina inlägg så kan jag med gott samvete säga att du är homo - utifrån din avatar och ditt sätt att skriva på. :D

:D :D :D :D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar