KTM_Driver
Gudfader
Min ha skurigt 1 gång det berodde på att den var för snålt bestyckad utav förra ägaren
Han skämsphilsson skrev:2544388Blir förvånad att min gamla hoj inte nämns här i forumet. Kanske har solid gått i pension.
Bärgren skrev:2543547Baah. Du kan ju inte ta mitt jobb i vinter
Imorgon får jag förhoppningsvis packningen och då kan jag brazza igen.
Dina föräldrar är både rika och generösa, va?Bärgren skrev:2542727Och slutsumman blev 116k
Philssons föredetta NS125F har skurit *trumvirvel* FEM GÅNGER!philsson skrev:2544388Blir förvånad att min gamla hoj inte nämns här i forumet. Kanske har solid gått i pension.
hmm va det inte den han misshandlade totalt alla planna toppen mot golvet och spackla en skuren kolv?KalleNorton skrev:2544462Dina föräldrar är både rika och generösa, va?
Philssons föredetta NS125F har skurit *trumvirvel* FEM GÅNGER!
prulle skrev:2544510hmm va det inte den han misshandlade totalt alla planna toppen mot golvet och spackla en skuren kolv?
Känner annars ett riks pucko som gjorde det. Kan ju säga att det funka inte.. Han e så körd att till och med hans hem nummer är korkat. 0411(riktnummer)-70 000
har du ens fixat prillan?Bärgren skrev:2544540Nej.
-Rosen- skrev:2544546har du ens fixat prillan?
KalleNorton skrev:2544462Dina föräldrar är både rika och generösa, va?
Philssons föredetta NS125F har skurit *trumvirvel* FEM GÅNGER!
Fin om man jämnför med crm kolvarna som det saknas bittar ur..Mxburn skrev:2542431
Min kolv såg ut såhär
Min DT har aldrig skurit, men när jag köpte den så var den inte många mil fårn att göra det..2779114Min Fizzie har aldrig skurit, men jag har heller inte kört mer än 100 meter med den än
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|