Hmm säg du får uppskrivning den 10Nov, så du menar att du ska ta typ uppkörning sen i runt vinter när det är svinhalt och när de har lagt ner med uppkörningar för i år?
Jag "menar" ingenting, jag bara undrar om ni tror att det skulle gå att göra så sent på året. Nu frågar man en sak och så får man ett jättemuntert svar tillbaka.
Boka uppskrivning nu så får du den 29 oktober.
Sätt den, var säker på att du sätter den.
Boka uppkörning direkt, får du kanske i mitten på november, då kan dom fortfarande köra och chansa på att du klarar den..
Tack för att det är nån som är lite positiv och glad.
bara för du kört cross sen du var 10 så har du inte körvana i trafiken ändå
Det sa jag inte heller. Det jag mena var att jag kan köra jämfört med andra som kanske aldrig satt sig på en cykel med motor mellan bena och inte har en aning hur man gör.
Det heter "stork" inte "storck" fast hade blivit roligare om du hade skrivit "storkc."
Jaha jag visste inte att mitt efternamn stavades "Stork" och inte "Storck". Fan, jag som har trott att det stavades med "ck" i nästan sexton år nu.
Men det är bra att det finns såna som dig som vet allt sånt
PS: Ja, jag vet att jag har roligt efternamn, men jag skäms inte för de
Förresten, glömde en sak.
Hur är det på körskolor, kan man bara gå dit å säga att man vill ha x antal körlektioner och man kan få de utan att behöva skriva in sig och sånt där tjafs.