Carnocken skrev:Undrar bara hur många 125 det kommer att finnas till nästa sommar
så man har nott att se fram imot.
Jag kommer att köra. ..
Carnocken skrev:Undrar bara hur många 125 det kommer att finnas till nästa sommar
så man har nott att se fram imot.
lycka till.. de e ju snart de juFärjestad skrev:första sesongen för mig, uppkörning den 28 sep
Itacha75 skrev:Korrekt. Bara det att jag inte har försökt kröna mig själv till kung över 89rna. Så även du.
Varför skriva allt 2ggr?.Hjort skrev:Jag hoppar 125an och går direkt på nästa steg ......
aja.. jag gillade min 2t sporthoj.. det var de JAG syftade på.. 2t V twin!.Hjort skrev:Råkade dubbeltrycka på "skicka svar" knappen, resultatet blev att det kom 2ggr, har fixat det nu
Jo på moppen var det coolt med 2-taktare, det är grymt på crossar och sånt också men inte grymt på sporthoj, tycker jag...
Färjestad skrev:första sesongen för mig, uppkörning den 28 sep
H4 skrev:Så som det ser ut nu tror jag att jag kommer att skippa A1 kortet, kan redan börja övningsköra nästa år för mellan men kanske lite för sent på året. Inget är omöjligt
Hmm, blir nog en CBR 600 F som det ser ut nu... av årsmodell 97-99 om jag lyckas sälja prillan. Lär väl inte vara några stora problem hoppas jag.
Blir det så är jag inne på min tredje hoj, utan något kort. Rätt så skumt, eller hur? :kocko
Han kör inte.lasse kongo skrev:jag ska köra när inte hojjen är på lagning
vaa kör du utan körkort det är väll inte så smart?? med försäkringar och sånt shit
kl. 8,00 och nu ska jag ut och övningsköraMatte_Aprilia skrev:Lycka till då! jag kör upp samma dag ja. villken tid?
//Matte
lasse kongo skrev:fan vad onödigt att ha en hoj då..
H4 skrev:Så som det ser ut nu tror jag att jag kommer att skippa A1 kortet, kan redan börja övningsköra nästa år för mellan men kanske lite för sent på året. Inget är omöjligt
Hmm, blir nog en CBR 600 F som det ser ut nu... av årsmodell 97-99 om jag lyckas sälja prillan. Lär väl inte vara några stora problem hoppas jag.
Blir det så är jag inne på min tredje hoj, utan något kort. Rätt så skumt, eller hur? :kocko
lasse kongo skrev:man får ju nästan A kortet på köpet behöver ju bara köra upp. och man behöver väll inga lekitioner då
H4 skrev:Måste ändå ta lektioner för att ta A1, så sak samma för mig.
Ljunghusen skrev:..eller inte, din farsa har ju kort och hoj!!
Jag tog en lektion för att jag ville ha lite feedback innan uppkörningen, och det va pengar rakt ner i sjön.. Allt gick klockrent, "Jaha när ska vi boka in nästa tid då?"
svindleri!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |