Hur många "knattar" blir det nu till sommaren då??

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Hjort skrev:
Råkade dubbeltrycka på "skicka svar" knappen, resultatet blev att det kom 2ggr, har fixat det nu :p

Jo på moppen var det coolt med 2-taktare, det är grymt på crossar och sånt också men inte grymt på sporthoj, tycker jag...
aja.. jag gillade min 2t sporthoj.. det var de JAG syftade på.. 2t V twin!. :yoparty
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Så som det ser ut nu tror jag att jag kommer att skippa A1 kortet, kan redan börja övningsköra nästa år för mellan men kanske lite för sent på året. Inget är omöjligt :tomten

Hmm, blir nog en CBR 600 F som det ser ut nu... av årsmodell 97-99 om jag lyckas sälja prillan. Lär väl inte vara några stora problem hoppas jag.

Blir det så är jag inne på min tredje hoj, utan något kort. Rätt så skumt, eller hur? :kocko
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
jag ska köra när inte hojjen är på lagning :död

H4 skrev:
Så som det ser ut nu tror jag att jag kommer att skippa A1 kortet, kan redan börja övningsköra nästa år för mellan men kanske lite för sent på året. Inget är omöjligt :tomten

Hmm, blir nog en CBR 600 F som det ser ut nu... av årsmodell 97-99 om jag lyckas sälja prillan. Lär väl inte vara några stora problem hoppas jag.

Blir det så är jag inne på min tredje hoj, utan något kort. Rätt så skumt, eller hur? :kocko


vaa kör du utan körkort det är väll inte så smart?? med försäkringar och sånt shit
 

Solid snake

Guest
lasse kongo skrev:
jag ska köra när inte hojjen är på lagning :död




vaa kör du utan körkort det är väll inte så smart?? med försäkringar och sånt shit
Han kör inte.
 

philly

phille
Gick med
11 Jul 2005
Ort
västerås
Hoj
ingen just nu
Har uppkörning för A med begränsning den 23 sep så ny på vägen till nästa sommar blir jag iaf :)
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
H4 skrev:
Så som det ser ut nu tror jag att jag kommer att skippa A1 kortet, kan redan börja övningsköra nästa år för mellan men kanske lite för sent på året. Inget är omöjligt :tomten

Hmm, blir nog en CBR 600 F som det ser ut nu... av årsmodell 97-99 om jag lyckas sälja prillan. Lär väl inte vara några stora problem hoppas jag.

Blir det så är jag inne på min tredje hoj, utan något kort. Rätt så skumt, eller hur? :kocko


man får ju nästan A kortet på köpet behöver ju bara köra upp. och man behöver väll inga lekitioner då
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
lasse kongo skrev:
man får ju nästan A kortet på köpet behöver ju bara köra upp. och man behöver väll inga lekitioner då

Måste ändå ta lektioner för att ta A1, så sak samma för mig.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
H4 skrev:
Måste ändå ta lektioner för att ta A1, så sak samma för mig.


..eller inte, din farsa har ju kort och hoj!!

Jag tog en lektion för att jag ville ha lite feedback innan uppkörningen, och det va pengar rakt ner i sjön.. Allt gick klockrent, "Jaha när ska vi boka in nästa tid då?"
svindleri!!
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Ljunghusen skrev:
..eller inte, din farsa har ju kort och hoj!!

Jag tog en lektion för att jag ville ha lite feedback innan uppkörningen, och det va pengar rakt ner i sjön.. Allt gick klockrent, "Jaha när ska vi boka in nästa tid då?"
svindleri!!

Farsan har kort, fast bosniskt och det gäller inte längre här. Han håller på att ta sitt kort nu också :huvet
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top