TurboJugend
Ny medlem
Det var ju det jag ville komma fram till; är ni så desperata så ni säger Ja om random halvful/halvsnygg tjej frågar er om ni ska knulla?
För det första är jag lite besviken över att du inte svalde mitt flamebait, men om jag ska vara allvarlig:
Jag upplever det så att fenomenet som tas upp i tråden främst gäller bland väldigt unga/omogna människor. I tonåren anses det coolt för en kille att få omkull en massa tjejer + att tjejerna i den åldern har en större benägenhet att falla för bad boys.
När man blir lite äldre har man andra prioriteringar och syn på livet. Det kanske inte är så intressant att knulla runt längre och man vill ha kvalitet istället för kvantitet. Dom flesta vill ha ett stadigt förhållande med en vettig tjej istället för hundra lösa förbindelser, så jag tvivlar på att det är så många som avundas eller ser upp till killarna som playar runt hela livet. Dom ses nog mest som osäkra och omogna. Det är då inget liv jag vill leva iaf.
Svaret på din fråga är för övrigt nej. Åtminstone vad gäller mig själv, men det finns ju andra killar. Alltid är nån som nappar.