hur många...

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Det var ju det jag ville komma fram till; är ni så desperata så ni säger Ja om random halvful/halvsnygg tjej frågar er om ni ska knulla?

För det första är jag lite besviken över att du inte svalde mitt flamebait, men om jag ska vara allvarlig:

Jag upplever det så att fenomenet som tas upp i tråden främst gäller bland väldigt unga/omogna människor. I tonåren anses det coolt för en kille att få omkull en massa tjejer + att tjejerna i den åldern har en större benägenhet att falla för bad boys.

När man blir lite äldre har man andra prioriteringar och syn på livet. Det kanske inte är så intressant att knulla runt längre och man vill ha kvalitet istället för kvantitet. Dom flesta vill ha ett stadigt förhållande med en vettig tjej istället för hundra lösa förbindelser, så jag tvivlar på att det är så många som avundas eller ser upp till killarna som playar runt hela livet. Dom ses nog mest som osäkra och omogna. Det är då inget liv jag vill leva iaf.

Svaret på din fråga är för övrigt nej. Åtminstone vad gäller mig själv, men det finns ju andra killar. Alltid är nån som nappar.

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
Haha nä inte därför....
För att vi var ett gäng som diskuterade det idag å ingen hade ett "bra" svar..

vi var ett gäng å titta på fotboll, då en av oss kom på att en av tjejerna(22år) hade legat med lika många som det var personer på planen inkl dommarna. detta berättade vi högljut för hennes nya kille som var med... han ansåg att det vart slampigt... så under 25 någonstans om man själv är under 25.

efter 25 säg 30 då har man varit aktiv i ca 15-17år 2 per år är inte slampigt så då kan man ju haft uppemot 30-34 st. över där är man luder PUNKT

Dominator-Rocks

Guest
Ingen alls :mad: alla som har leghat med flerra en 1 kille är jevla slampor :mad: Man harr en man :fakta

Om do ligga med flärra do moste stenas :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Japp..

En kompis sa en gång.... "Hål som hål, även om det sitter på brorsan.":D

:rofl :rofl :rofl :zpy

själv anser jag att både killar och tjejer kan vara slampiga/horiga/vafan man nu vill kalla det. springer man runt och sätter på allt man kommer över av det motsatta könet så knullar man runt och då är man i mina ögon ganska slampig.

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Hon får ha haft hur många som helst. Det är faktiskt inte min business för 5 öre.

Kvinnors sexbegär är faktiskt minst lika stort som mäns så personligen tycker jag bara att det är attraktivt med en tjej som skiter i samhällets uppsatta normer och går efter vad hon faktiskt vill i livet. En kvinna som gör vad HON vill och har sex med dem HON vill, ja den kvinnan förtjänar definitivt min respekt.

Personligen går jag dessutom mer igång på en tjej där vi har bra "dirty talk" och hon vill bli behandlad som en slampa i sängen kontra en "good girl" :tummenupp

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
Startar du en sån här tråd så måste du ju själv dela med dig om din ålder och ditt magic number. :7peta

Queen

Guest
Personligen tycker jag inte det spelar ngn större roll hur många män eller kvinnor man haft en sexuell förbindelse med.
Huvudsaken är ju att du kan tillfredställa din partner och dennes behov. Att få dem att känna sig speciella och utvalda. Vem vill känna sig som en i mängden?

Det där med slampa/hora vad gäller både män och kvinnor handlar nog mer om attityden än antalet sexpartners man haft.

Gabor

Guest
Vad spelar det för roll hur MÅNGA en tjej har haft, när det visar sig att de flesta killar bara klarar 4 sekunder.

Det är väl mer intressant om hur många tusentals meter åderpåle hon fått genom åren....

Tommy.exe

Guest
Alltså en slampa är en slampa.....??

Typ sånna som ligger rundor i ett visst kompisgäng för att få vara med å leka liksom. Sånna som ligger med killar av andra anledningar än attraktion alltså.

Annars är det helt och hållet skitsamma... jag skulle aaaaaaldig i livet få för mig att fråga min chey ens... det är hennes ensak.

Iofs är jag en hycklare.... ingen tjej som går hem med mig första kvällen får bli ihop med mig. Det visar ju vad hon har för krav..... fy fan!!

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
äh att va slampa är något positivt... något som många eftersträvar men få uppnår...

Jag tror att man iaf måste ligga med 30-40st innnan man kan börja kalla sig slampa, men riktig slampa är det få som lyckas bli

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Beror på åldern.

För att kunna vara intressant som flickvän.

15år 0st
20år 3st
25år 5st
30år 7st

Över det funkar bara att sätta på och glömma.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
För att kunna vara intressant som flickvän.

15år 0st
20år 3st
25år 5st
30år 7st

Över det funkar bara att sätta på och glömma.

Va lever du i för värld egentligen? En tjej på 25 som endast legat med fem är ju i praktiken nästan oskuld.

Hur gammal är du?
Hur många har du legat med?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Va lever du i för värld egentligen? En tjej på 25 som endast legat med fem är ju i praktiken nästan oskuld.

Hur gammal är du?
Hur många har du legat med?

Jag är 32 hurså? Legat med? Skit du i det.:D

Jag har inget emot slampor, tvärtom det är gött att dom finns, men som mor till mina barn skulle förstås aldrig komma på fråga. Skulle mina barn ha en mamma som har sugit k*k sedan mellanstadiet som pussar dom godnatt? Skulle inte tro det.

Vad jag lever i för värld undrar du pga att jag anser att det är mycket att ligga med över 5? Ja inte är det WT-världen.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka