hur många...

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Så om en tjej är tsm/dejtar ja vad som med en kille, å sen knullar med någon han känner eller liknande så är hon en slampa för att dom 2 (eller flera) isf diskuterar henne?
Eller för att en kille berättar bla,bla å sen kommer det fram att polaren oxå varit där å sen fortsätter diskutionerna å fler får reda på det, hmm...

Om ryktet sprider sig kan det dock bli så att någon som inte riktigt gillar den tjejen bestämmer sig för att kalla henne för Slampa.

Men är inte ordet Slampa väldigt mycket ett ungdomsproblem? Efter tretti, finns ordet ens kvar?

Kolla på filmen "Tomten är far till alla barnen". Skål på Er, buksvågrar!

Queen

Guest
haha, alla vill väl ha en som vet vad hon/han gör...

Alla njuter inte av samma typ av beröring. :rolleyes:
Det är väl snarare upptäcksfärden som är intressant än att veta innan själva samlaget vad din partner tycker om? Allt handlar om kommunikation. Man lär sig allteftersom vad den andra njuter av och man lär känna sig själv bättre med.

Och vad spelar det egentligen för roll vad andra tycker, du träffar ju inte ngn som inte respekterar dig för den du är eller tar ngn hänsyns för dig, eller? :va

Last edited:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Men undrar vad andra tänker/tycker om det då det alltid kommer upp som diskution när hockey gänget festar eller ses..

haha försök inte, tjejer är inte ett skit bättre - ni snackar precis samma gojja i stallet eller vars nu stora grupper med tjejer samlas :arsele

väljer man att ta åt sig av sånt snack (som ju åtminstonde till 99% är grovt överdrivet skryt) så vet jag inte vad som hjälper asså..

en tjej som knullar runt med sin killes kompisgäng kan väl kvalificeras som en slampa dock.

ed: tjejer är värst på att skapa sånna här rykten själva.
två killar snackar:
"höhö den där berit är en riktig slampa jag låg med henne i fredags höhö"
"åh fan va gött (det tror jag inte ett skit på din skrythals)"

en tjej och en kille snackar
"ååh den där berit är sån jävla slampa hon har legat med den och den och den.."
"ja man har ju hört en del höhö (oh fan det kanske stämmer trots allt??)"

TJEJER NI INSER INTE VILKEN KRAFT NI BESITTER!! :tungan haha..

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
haha försök inte, tjejer är inte ett skit bättre - ni snackar precis samma gojja i stallet eller vars nu stora grupper med tjejer samlas :arsele

.

och så undrar tjejerna varför killarna inte vågar komma fram till dem på krogen, tjejer i grupp e väl närmast att jämföra med en flock hyenor :gnissla

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a

väljer man att ta åt sig av sånt snack (som ju åtminstonde till 99% är grovt överdrivet skryt) så vet jag inte vad som hjälper asså..

en tjej som knullar runt med sin killes kompisgäng kan väl kvalificeras som en slampa dock.

visst snackar tjejer oxå absolut... Men jag skulle ju iaf inte snacka om det direkt... Känns inte som att det är min grej, alla är vi olika..

men om tjejen nu inte visste att dom var polare, är hon fortfarande en slampa då?
Är nog ganska vanligt att det händer i små städer. Kan nog sätta 1000kr på att det inte finns en ända kille i denna staden som inte knullat med någon man känner eller tvärtom.

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Till TS har du legat med för många eller.
Alltså inte att du anser det utan att någon utav dina vänner gör det?

Jag e en slampa gör vad som hellst för lite pengar=)

Inte haft så många sexuella partners passar nog in på nolltollerans listan som skrevs förut!
Tror på långa förhållanden annars får det vara.:fakta

Edit: Är det bara jag eller börjar det bli mycket trådar som har med någon form utav sexuell anspelning att göra. Det är väl årstiden!
Det lustiga är att det är kvinnor som startar dem.

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Till TS har du legat med för många eller.
Alltså inte att du anser det utan att någon utav dina vänner gör det?

Jag e en slampa gör vad som hellst för lite pengar=)

Inte haft så många sexuella partners passar nog in på nolltollerans listan som skrevs förut!
Tror på långa förhållanden annars får det vara.:fakta

Edit: Är det bara jag eller börjar det bli mycket trådar som har med någon form utav sexuell anspelning att göra. Det är väl årstiden!
Det lustiga är att det är kvinnor som startar dem.

Det skulle jag absolut inte påstå att jag har... Men det finns säkert någon som tycker det, alla har vi ju olika åsikter om det...

Fråga hockeylaget.

hahaha nä jag är ingen "hockeyhora"!

Last edited:

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Det skulle jag absolut inte påstå att jag har... Men det finns säkert någon som tycker det, alla har vi ju olika åsikter om det...

Alla har sina åsikter det e sant men om en tjej pippat med mer än 20st skulle jag ej anse att hon e en slampa men hon o jag har nog ingen framtid...
Ja det lät korkat men om man säger så här att har en tjej/kille bufflat runt med 20st
Och haft korta förhållanden så talar oddsen emot att det kommer att fungera i längden men det kanske bara e jag det samt med den erfarenheten jag har.
Så bättre fly än illa fäkta.

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Alla har sina åsikter det e sant men om en tjej pippat med mer än 20st skulle jag ej anse att hon e en slampa men hon o jag har nog ingen framtid...
Ja det lät korkat men om man säger så här att har en tjej/kille bufflat runt med 20st
Och haft korta förhållanden så talar oddsen emot att det kommer att fungera i längden men det kanske bara e jag det samt med den erfarenheten jag har.
Så bättre fly än illa fäkta.

Hmm du pratar lite mot dig sj här...
Varför skulle personen inte kunna ha ett långt förhållande, dom andra kanske inte har varit rätt bara..
men om personen varit med 20st & haft långa förhållande, vad säger att det lättare skulle hålla då än 20st å korta förhållande? vad grundar du det på?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Å skulle absolut inte påstå att mina polare är några som knullar runt..

Allt är relativt, det var väl därför du ställde frågan vad andra tyckte. Sen vet jag att det knullas runt mer i landsorten av nån konstig anledning. Brist på ungdomsgårdar?

Hmm du pratar lite mot dig sj här...
Varför skulle personen inte kunna ha ett långt förhållande, dom andra kanske inte har varit rätt bara..
men om personen varit med 20st & haft långa förhållande, vad säger att det lättare skulle hålla då än 20st å korta förhållande? vad grundar du det på?

Once a slut - always a slut. Gött! Men inte till mina barns mamma. Hijos de puta? No gracias.

Last edited:

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Allt är relativt, det var väl därför du ställde frågan vad andra tyckte. Sen vet jag att det knullas runt mer i landsorten av nån konstig anledning. Brist på ungdomsgårdar?

Once a slut - always a slut. Gött! Men inte till mina barns mamma. Hijos de puta? No gracias.

Haha tror inte det är därför...
Ungdomsgårdar?! Tror dom som brukar diskutera detta eller dom som knullar runt är lite för gammla för ungdomsgårdar :p

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Haha tror inte det är därför...
Ungdomsgårdar?! Tror dom som brukar diskutera detta eller dom som knullar runt är lite för gammla för ungdomsgårdar :p

Jaså? Hon som tog min oskuld blev av med sin i Slottskogen när hon var 11. (Och nej det var inte med mig, hon var 14 då:D)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka