hur många...

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
asså vem fan bryr sig egentligen, gillar jag en tjej så gillar jag henne, sen skiter jag fullständigt i om hon sugit varenda kuk från danmark till finland innan vi träffades bara hon håller sig på mattan medans vi tjenixar :)

börjar man tänka på och snacka om sånt här i ett förhållande så är det nåt som är fel..

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Jag är 32 hurså? Legat med? Skit du i det.:D

Jag har inget emot slampor, tvärtom det är gött att dom finns, men som mor till mina barn skulle förstås aldrig komma på fråga. Skulle mina barn ha en mamma som har sugit k*k sedan mellanstadiet som pussar dom godnatt? Skulle inte tro det.

Tycker det är lite skrämmande med killar som resonerar som du, vad spelar det för roll hur många killar tjejen legat med innan? Men samtidigt skriver du, gött att det finns...
Lite av att både ha kakan och äta upp den...

Borde inte det viktiga va att tjejen man skaffar ungar och familj med är trogen, ärlig och har lagt slampigheten bakom sig?

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
För att kunna vara intressant som flickvän.

15år 0st
20år 3st
25år 5st
30år 7st

Över det funkar bara att sätta på och glömma.

ee okej, tror du själv att du kommer att hitta någon?!
Finns nog inte många som passar i någon av dina åldersgrupper..

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag bryr mig inte så mycket om antal, men det gäller ju naturligvis till en viss gräns. Får jag t ex veta att en tjej varit med på bukkake-fester eller blivit gangbangad av ett helt fotbollslag så är det nog rätt så kört för hennes del.

Alltså: Knulla med måtta så blir det nog bra.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
ee okej, tror du själv att du kommer att hitta någon?!
Finns nog inte många som passar i någon av dina åldersgrupper..

Du det är nog redan ordnat ska du se. Du frågade och jag skrev mina gränser. Säger absolut inte att det är nåt fel att ligga med många men min fasta tjej ska inte ha gjort det.

Det säger nog mer om dig om du inte tror att det finns tjejer som är 20 som har legat med färre än 3 eller till och med är oskuld.

Lite av att både ha kakan och äta upp den...

Jag menar förstås om man är singel kompis.

Last edited:

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Du det är nog redan ordnat ska du se. Du frågade och jag skrev mina gränser. Säger absolut inte att det är nåt fel att ligga med många men min fasta tjej ska inte ha gjort det.

Det säger nog mer om dig om du inte tror att det finns tjejer som är 20 som har legat med färre än 3 eller till och med är oskuld.

Jag menar förstås om man är singel kompis.

Jo visst finns det, men du kan ju inte påstå att det är vanligt...
Jag känner iaf inte någon som hade kunnat passa in där...
Å skulle absolut inte påstå att mina polare är några som knullar runt..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
asså vem fan bryr sig egentligen, gillar jag en tjej så gillar jag henne, sen skiter jag fullständigt i om hon sugit varenda kuk från danmark till finland innan vi träffades bara hon håller sig på mattan medans vi tjenixar :)

börjar man tänka på och snacka om sånt här i ett förhållande så är det nåt som är fel..

håller helt med dig, nog kan man väl bli kär i en slampa också. men ärligt, hade du inte tyckt att människan varit lite väl lätt på foten om hon sugit av varenda människa från danmark till finland?:hihi men det är sant som du säger, så länge hon bättrar sig under tiden man kilar stadigt så är det väl lite skitsamma vad hon gjort innan.

sen kan man väl ändå få tycka att folk knullar runt lite väl mycket, men om de nu bättrar sig när de skaffar ett förhållande så är väl deras förflutna ganska ointressant.

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
äh att va slampa är något positivt... något som många eftersträvar men få uppnår...

Jag tror att man iaf måste ligga med 30-40st innnan man kan börja kalla sig slampa, men riktig slampa är det få som lyckas bli

Slampa är något positivt?!
hmm så du skulle vilja vara tsm med en brud som typ halva stan varit med eller typ hälften av dina polare?...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tror ni killar verkligen att det är så?? Eller ni vet med er att ni är så desperata att ni sätter på vem som helst bara det är en tjej?

Ja? :)

Inom vissa gränser förståss, men tanten skall ju verkligen vara missbildad annars.

Japp..

En kompis sa en gång.... "Hål som hål, även om det sitter på brorsan.":D

"Every hole's a goal" heter det ju. :tummenupp

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
haha, alla vill väl ha en som vet vad hon/han gör...

Men hur ska man veta det..!!? Eller intervjuar du alla dina tilltänka med frågan
"Hur många har du knullat med, och hur många tänker du knulla med?? :va

Träffar man någon och får känslor för den, är det väl mindre viktigt hur många den knullat med...eller!??

Fast jag tror detta kan vara en fråga om självkänsla. För man kan aldrig äga en annan människa eller träffa någon som bara suttit på glasberget och väntat på en. Alla har haft en liv. Gilla läget!!

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Men hur ska man veta det..!!? Eller intervjuar du alla dina tilltänka med frågan

Träffar man någon och får känslor för den, är det väl mindre viktigt hur många den knullat med...eller!??

Fast jag tror detta kan vara en fråga om självkänsla. För man kan aldrig äga en annan människa eller träffa någon som bara suttit på glasberget och väntat på en. Alla har haft en liv. Gilla läget!!

Haha nä det gör jag inte...
Har absolut ingen betydelse för min del så länge personen bara håller sig till den han/hon är tsm med..
Men undrar vad andra tänker/tycker om det då det alltid kommer upp som diskution när hockey gänget festar eller ses..

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Hahahaha ! Vilken rolig tråd !

Här följer ett försök att definiera begreppet "slampa";

"Slampa" är oftast ett nedsättande skällord, men kan för vissa vara ett stimulerande erotiskt ord.

"Slampa" kan inte anses vara kopplat till antal sexpartners generellt. Därav följer;

En äkta "Slampa" har haft ett antal sexpartners som känner varandra tillräckligt väl så att de öppet talar om sina förbindelser med "Slampan" så att ryktet sprids.

En falsk "Slampa" är någon som blir utsatt för elakt förtal, troligen pga ryktesspridning bland sina sk väninnor. Det kan troligen räcka med att glömma bort att säga "Hej!" för att bli utsatt för detta.

De finns även de som vill kalla sig för Slampa, en sk Bitch. När dessa får barn, en son, så blir denne automatiskt en sonofabitch.

En utmanande klädstil i en mindre by = Slampa (Falsk om antalet är noll sexpartners, Äkta ifall definitionen ovan är tillämplig).

Slutsats;
Hela Sverige är fullt med slampor. De som bryr sig om antalet sexpartner som deras stumpa har haft har dåligt självförtroende och är pojkar och inte Män. Män attraherar kvinnor, slampor mm och använder inte förtryckande, nedvärderande tekniker för att få ligga, men kan mycket väl välja att använda såna ord under akten i stimulerande syfte!

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Hahahaha ! Vilken rolig tråd !

En äkta "Slampa" har haft ett antal sexpartners som känner varandra tillräckligt väl så att de öppet talar om sina förbindelser med "Slampan" så att ryktet sprids.

Så om en tjej är tsm/dejtar ja vad som med en kille, å sen knullar med någon han känner eller liknande så är hon en slampa för att dom 2 (eller flera) isf diskuterar henne?
Eller för att en kille berättar bla,bla å sen kommer det fram att polaren oxå varit där å sen fortsätter diskutionerna å fler får reda på det, hmm...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
om en kille frågar hur många du pippat med innan ni träffades kan han inte vara speciellt intresserad av dig som person. vad som hänt innan ni träffades spelar inte så stor roll. personligheten sitter inte mellan benen.

annars en väldigt intressant tråd.....:popcorn

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Men undrar vad andra tänker/tycker om det då det alltid kommer upp som diskution när hockey gänget festar eller ses..

och dem är i åldern................

Det är detta som skiljer pojkar från män. En man skulle aldrig ställa en sådan fråga till en tjej/kvinna om hur många hon har legat med.

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Fast nu menade hon väl att om någon varit med många så vet han vad han ska göra i sängen. Typ.

F.ö finns det väl viktigare saker att göra än att knulla. :5sure

Det är detta som skiljer pojkar från män. En man skulle aldrig ställa en sådan fråga till en tjej/kvinna om hur många hon har legat med.

Ehm va? Vad har det med att vara man eller inte att göra? Har du gjort en undersökning?

Last edited:

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
och dem är i åldern................

Dom fråga inte det heller, bara en diskution vi har...
Hmm ja spelarna är väl mellan 22-35år
Å dom andra 27-35år.
Frågan var vad andra tycker & varför..

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...