Jag är 40 och har legat med 3 tjejer. Är jag en slampa?
Jag är 32 hurså? Legat med? Skit du i det.
Jag har inget emot slampor, tvärtom det är gött att dom finns, men som mor till mina barn skulle förstås aldrig komma på fråga. Skulle mina barn ha en mamma som har sugit k*k sedan mellanstadiet som pussar dom godnatt? Skulle inte tro det.
För att kunna vara intressant som flickvän.
15år 0st
20år 3st
25år 5st
30år 7st
Över det funkar bara att sätta på och glömma.
ee okej, tror du själv att du kommer att hitta någon?!
Finns nog inte många som passar i någon av dina åldersgrupper..
Lite av att både ha kakan och äta upp den...
Du det är nog redan ordnat ska du se. Du frågade och jag skrev mina gränser. Säger absolut inte att det är nåt fel att ligga med många men min fasta tjej ska inte ha gjort det.
Det säger nog mer om dig om du inte tror att det finns tjejer som är 20 som har legat med färre än 3 eller till och med är oskuld.
Jag menar förstås om man är singel kompis.
asså vem fan bryr sig egentligen, gillar jag en tjej så gillar jag henne, sen skiter jag fullständigt i om hon sugit varenda kuk från danmark till finland innan vi träffades bara hon håller sig på mattan medans vi tjenixar
börjar man tänka på och snacka om sånt här i ett förhållande så är det nåt som är fel..
äh att va slampa är något positivt... något som många eftersträvar men få uppnår...
Jag tror att man iaf måste ligga med 30-40st innnan man kan börja kalla sig slampa, men riktig slampa är det få som lyckas bli
Tror ni killar verkligen att det är så?? Eller ni vet med er att ni är så desperata att ni sätter på vem som helst bara det är en tjej?
Japp..
En kompis sa en gång.... "Hål som hål, även om det sitter på brorsan."
haha, alla vill väl ha en som vet vad hon/han gör...
Men hur ska man veta det..!!? Eller intervjuar du alla dina tilltänka med frågan
"Hur många har du knullat med, och hur många tänker du knulla med??
Träffar man någon och får känslor för den, är det väl mindre viktigt hur många den knullat med...eller!??
Fast jag tror detta kan vara en fråga om självkänsla. För man kan aldrig äga en annan människa eller träffa någon som bara suttit på glasberget och väntat på en. Alla har haft en liv. Gilla läget!!
Hahahaha ! Vilken rolig tråd !
En äkta "Slampa" har haft ett antal sexpartners som känner varandra tillräckligt väl så att de öppet talar om sina förbindelser med "Slampan" så att ryktet sprids.
Men undrar vad andra tänker/tycker om det då det alltid kommer upp som diskution när hockey gänget festar eller ses..
Men hur ska man veta det..!!? Eller intervjuar du alla dina tilltänka med frågan
"Hur många har du knullat med, och hur många tänker du knulla med??
Träffar man någon och får känslor för den, är det väl mindre viktigt hur många den knullat med...eller!??
Fast jag tror detta kan vara en fråga om självkänsla. För man kan aldrig äga en annan människa eller träffa någon som bara suttit på glasberget och väntat på en. Alla har haft en liv. Gilla läget!!
Det är detta som skiljer pojkar från män. En man skulle aldrig ställa en sådan fråga till en tjej/kvinna om hur många hon har legat med.
och dem är i åldern................
Det är detta som skiljer pojkar från män. En man skulle aldrig ställa en sådan fråga till en tjej/kvinna om hur många hon har legat med.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|