Hur Man INTE Kör Ifrån Snuten!!!!!!

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Rocco skrev:
Så du menar att om man kör vansinnesfärder så får man inte sörja :va eller har jag missuppfatat som vanligt :confused:
PS Gustav1: Det som står här efter har inget med ditt inlägg och göra

*************************************************************

Sen det här med att gnälla och köra igång en moral tråd av allt är faktiskt lite jobbigt... så jag undarar.... Finns det överhuvudtaget en möjlighet att alla som inte gillar när man kör för fort och sånt skulle kunna vara vänlig och skippa inläggen ? Om det stör Er låt det störa Er! Vi andra som nu råkar "gilla" lite spänning i våra gråa vardagar kanske kan få läsa om en "Hollywood" producerad jakt :)

Så på mina bara knän :Bugar jag till Er... Jag vet att Ni är bättre än jag på alla sätt och vis!

// Rocco som inte har moral/vett och samvete! men som inte kör "Hollywood" style! :angel

En sak du och dina likar inte fattar att ett forum är till för diskussioner, du gnäller ju lika mycket på våra inlägg som vi på era.

Jag har nog sett massor av trådar som ni kommer in o gnäller i för fullt, vad fan är skillnaden?
Lägg ner larvet om påhittad, hollywood osv, bara en idiot fattar inte hur det ligger till.
För övrigt är tråden död sen några dar så starta en ny opm polisjakter i stället, denna är slutdiskuterad.
 

Rocco

Guest
Silwer skrev:
En sak du och dina likar inte fattar att ett forum är till för diskussioner, du gnäller ju lika mycket på våra inlägg som vi på era.

Jag har nog sett massor av trådar som ni kommer in o gnäller i för fullt, vad fan är skillnaden?
Lägg ner larvet om påhittad, hollywood osv, bara en idiot fattar inte hur det ligger till.
För övrigt är tråden död sen några dar så starta en ny opm polisjakter i stället, denna är slutdiskuterad.

Ok, allsmäktige allvetande Silwer! :Bugar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top