Hur mycket får en t-shirt kosta?

Vad får en t-shirt kosta?

• Antal röstningar
    0

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Köper någon denna till mig i stl medium så lovar jag på heder och samvete aatt bli er bitch för alltid!

http://www.edhardyshop.com/Mens-Embroidered-Leather-Jacket-p/41612.htm

Jaa... Jag pendlar mellan att tycka att den var snygg och inte snygg. Man måste nog vara rätt person för att klä i en sån jacka, och den personen är inte jag. :) Men du kanske är det!

Till ämnet: Brothers och MQ har t-shirts med elastan i som är väldigt sköna och snygga!

.

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Säg hur du vill ha t-shirten så syr jag en åt dig för en jävla billig peng :D :yoparty

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag gillar Haynes, men det går att hitta jäkligt schyssta "3 för 100:-" t-shirts om man vet vad man ska titta efter.

Jag går främst efter tjocklek på tyg, hur sömmarna ser ut och framförallt att väven går åt samma håll på fram och bakstycke.

Ofta är "reklam-tischer" trykta på bra kvalitet, jag vet en tryckare som helst bara trycker på Haynes, för resultatet av trycket blir så mycket bättre.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Haynes t-shirts är klart skönast tycker jag. Betalar gärna inte mer än 300 kr för en t-shirt, någon för 400 går kanske an..

Gillar också Haynes bäst. Vita med v-ring passar bra under skjorta. Köpte 4 par i Manilla för 50 pix styck. Ej kopior. Bra köp tyckerjag. Borde köpt fler!

Beträffande piffiga t-shirts så går nog gränsen för såna vid 400.- för mig.

Köpte ett gäng av dessa i Manilla också. 20-70 pix. De dyrare var märkestischor. Nu har jag så jag klarar mig ett tag :) Det värsta är att man måste slänga en del gammalt när man lagt 15 nya till samlingen, och det är lättare sagt än gjort............

(T-shirts säljes)

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Efter 300 börjar det svida för en jävla t-trasa..

Och den där Ed Hardy var en jävel på o göra skitfula kläder. Smaklösa dödsskallar och tigertrynen. :zpy
Bevisar att folk köper allt så länge det är dyrt och andra vet om det! :tummenupp :huvet

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Efter 300 börjar det svida för en jävla t-trasa..

Och den där Ed Hardy var en jävel på o göra skitfula kläder. Smaklösa dödsskallar och tigertrynen. :zpy
Bevisar att folk köper allt så länge det är dyrt och andra vet om det! :tummenupp :huvet

Det är billigare med en respectingivande tribaltatuering kring överarmen......
Räcker länge dessutom.

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
jag kommer ALDRIG förstå mig på kläder. Jag kan förstå att köpa en snygg t-shirt med något fräckt på. Men jag kan inte förstå folk som köper en t-shirt för 1000;-.

t-shirt ; 2st för 100;- med nå vackert och schysst kvalité
t-shirt ; 1st för 1150;- med nå inte alls vackert och samma kvalité.
Folk köper ju bara för det faktum att det kostar. Fy fan! :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Folk köper ju bara för det faktum att det kostar. Fy fan! :mad:

Så ere med allt, det är sen gammalt.

Jag köpte ett par Ray Han (Ray Ban kopior) på torget för 39:- på det glada 80-talet.
En märkesfixerad bekant märkte aldrig att det var ett kraftigt böjt H istället för ett B i logotypen, han lånade jämt mina solbrillor och satt och vek i bågarna och kollade genom glaset, och hävdade envist att det kändes på tyngden och kvaliten att det var bra skit, och att han blev "mindre trött i ögonen" när han lånade dom, för dom hade riktiga glas som filtrerade UV strålning.

Själv tyckte jag inte om dom ÖHT (jag använder aldrig solglasögon ändå), så jag gav bort dom åt killen.
Jag hoppas han fortsatte att skryta med dom efteråt, det kunde han ha den lilla Brat-wannaben... :D

:fakta Du summerar det så poetiskt, jag kan bara instämma! :tummenupp

Ed Hardy, tribaltatuering och "farlig hund" går hand i hand...
Kombinerat med Addidasbrallor och syntetsolbränna är det oslagbart...

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Runt 500kr för en vanlig t-shirt men sen råkar jag vara insnöad på Ed Hardy så 1000kr+ blir det allt för ofta ändå :(
Har dom bättre kvalle än affliction? dom blir ju blekta på en tvätt :( Och då mennar jag färgen inte trycket..

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Har dom bättre kvalle än affliction? dom blir ju blekta på en tvätt :( Och då mennar jag färgen inte trycket..
Ja, de har hållt bättre än mina afflictionkläder iallafall men de håller inte mycket bättre än 100kr t-shirts gör. Pris och kvalité är inte direkt samma sak i modebranschen tyvärr.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Så ere med allt, det är sen gammalt.

Jag köpte ett par Ray Han (Ray Ban kopior) på torget för 39:- på det glada 80-talet.
En märkesfixerad bekant märkte aldrig att det var ett kraftigt böjt H istället för ett B i logotypen, han lånade jämt mina solbrillor och satt och vek i bågarna och kollade genom glaset, och hävdade envist att det kändes på tyngden och kvaliten att det var bra skit, och att han blev "mindre trött i ögonen" när han lånade dom, för dom hade riktiga glas som filtrerade UV strålning.

Själv tyckte jag inte om dom ÖHT (jag använder aldrig solglasögon ändå), så jag gav bort dom åt killen.
Jag hoppas han fortsatte att skryta med dom efteråt, det kunde han ha den lilla Brat-wannaben... :D

:fakta Du summerar det så poetiskt, jag kan bara instämma! :tummenupp

Ed Hardy, tribaltatuering och "farlig hund" går hand i hand...
Kombinerat med Addidasbrallor och syntetsolbränna är det oslagbart...
Öhm.. nej?! Addidas jogging brallor och ed hardy är så långt du kan komma från varandra :3freak och traibal tattuering passar inte heller då den är på tok för fantasilöst opersonlig, fake brännan lär du inte heller återfinna och hunden är säkert av en ras som annses farlig men en älskad familje medlem snarrare än en accosoar.
btw det där va dåliga exempel på ed hardy tex denna är bättre.

deathogp3.jpg

Ja, de har hållt bättre än mina afflictionkläder iallafall men de håller inte mycket bättre än 100kr t-shirts gör. Pris och kvalité är inte direkt samma sak i modebranschen tyvärr.
Nej det trodde jag inte men blev jävligt grinig när min blodröda tshirt va rosa efter en tvätt.. iof av min mor.. Mina WT tshirtar har dock överlevt.

Last edited:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
ed hardy?

eh, typ 2800 för denna

EHM502-1.jpg
2800kr är nog för övrigt bland det dyraste i tröjväg du kan hitta hos Ed Hardy.
Denna köpte jag för 1599kr och den har mer detaljer än den du hittade.

140967-4.jpg

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Trivs bäst i t-shirts o brukar ha de på mig istället för skjorta när ja går ut.
Så hittar man en man tycker om så får priset vara det, det är.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!