Hur mycket får en t-shirt kosta?

Vad får en t-shirt kosta?

• Antal röstningar
    0

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Haha:såjaponken
vad är frakten om man beställer från staterna? och varför finns bara cp storlekar på jeans? 33 eller 34 nä varför det vi kör 40/32 :3freak

Ingen aning om frakten tyvärr.

Bifogat

• Skärmklipp.JPG
    Skärmklipp.JPG
    12.6 KB · Visningar: 249

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag gillar Haynes, men det går att hitta jäkligt schyssta "3 för 100:-" t-shirts om man vet vad man ska titta efter.

Jag går främst efter tjocklek på tyg, hur sömmarna ser ut och framförallt att väven går åt samma håll på fram och bakstycke.

Ofta är "reklam-tischer" trykta på bra kvalitet, jag vet en tryckare som helst bara trycker på Haynes, för resultatet av trycket blir så mycket bättre.

Vars tjöper man Haynes dårå?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Aha! Nee, jag har aldrig beställt därifrån tyvärr.. är för otålig :)
haha ok iof tar det bara nån extra dag men frakt tull och skit blir nog dyrt, då skiter jag i det och kör stayhard som vanligt.:)

Btw runt 400 bör en t-shirt hålla sig tycker jag mer börjar det bli nära pike,sweetshirt och skjortor och en thsirt är ju nästan alltid ett komplement.

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Det är billigare med en respectingivande tribaltatuering kring överarmen......
Räcker länge dessutom.

:fakta Du summerar det så poetiskt, jag kan bara instämma! :tummenupp

Ed Hardy, tribaltatuering och "farlig hund" går hand i hand...
Kombinerat med Addidasbrallor och syntetsolbränna är det oslagbart...

Vi har grund för klubb här ser jag! "Anti pretentiösa metrosexposerbratwannabebadasskomplexa solarieraggar-klubben" :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vars tjöper man Haynes dårå?

Överallt där man hittar dom!

Jag vet faktiskt inte om det finns något säkert ställe att hitta dom, men hittar du dom så köp ett par, du ångrar dig inte.

Sist köpte jag av en som trycker på dom, men jag köpte mina utan tryck.

Vi har grund för klubb här ser jag! "Anti pretentiösa metrosexposerbratwannabebadasskomplexa solarieraggar-klubben" :gnissla

Japp!

Jag är emot alla standard attribut som imageförstärkare.

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Köper någon denna till mig i stl medium så lovar jag på heder och samvete aatt bli er bitch för alltid!

http://www.edhardyshop.com/Mens-Embroidered-Leather-Jacket-p/41612.htm

Det finns motorcyklar som är billigare.

Det är en sak om man har så mycket pengar att man inte behöver bry sig om en t-shirt kostar 59kr eller 999kr
Men om man är berädd att sälja sin kropp för 4000kr då är det riktigt obegåvat att välja det dyrare alternativet.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
3-400:- är väl ok för en schysst t-shirt. En gång har jag överskridit det och köpt en för 800spänn. En pimpig röd variant med en stor örn på framsidan. Köpt på något innecoolwannabeställe i GBG. Det fick man ju ångra efter några tvättar.. Men den duger perfekt till att ta på sig när man sitter hemma i soffan:tummenupp :rolleyes:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Last edited:

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Jag lägger aldrig en krona över 300 på en t-shirt, normalt sett så kostar dom runt 150kr. Fattar inte att man kan betala över 1000 kronor för en t-shirt, det får man ju två helshyssta skjortor för...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nej.

Meddelandet för kort bla bla bla

Pierre Cardin, Van Heusen och såna bomullskjortor tycker jag är ok. Och de handlar jag två på 1000-lappen utan problem här i city.

Det är ju klart att Pink och sådana skjortor är dyrare men det är ju inget jag köper, jag tycker det är overkill och att de är bängliga att stryka. Jag har bara skjortor när jobb eller fest tvingar mig.

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Pierre Cardin, Van Heusen och såna bomullskjortor tycker jag är ok. Och de handlar jag två på 1000-lappen utan problem här i city.

Det är ju klart att Pink och sådana skjortor är dyrare men det är ju inget jag köper, jag tycker det är overkill och att de är bängliga att stryka. Jag har bara skjortor när jobb eller fest tvingar mig.

Aldrig hört talas om, men om du tipsar om ett inköpsställe kanske jag kan ta mig en titt. Av egen erfarenhet tycker jag att man märker enorm skillnad på en skjorta för 500:- och 800+.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Aldrig hört talas om, men om du tipsar om ett inköpsställe kanske jag kan ta mig en titt. Av egen erfarenhet tycker jag att man märker enorm skillnad på en skjorta för 500:- och 800+.

Det är ganska vanliga businessskjortmärken. Faktum är att de sälja på grosshandlarn. Jag brukar gå förbi deras butik på vasagatan på vag hem från arlanda express, är det rea så köper jag, och det är det ofta. Märken som tex Pierre Cardin, Eterna osv är riktigt bra och säljs ofta för under 500:- om man handlar vid rätt tillfälle på tex grosshandlarn. Man kan köpa dom för 800:- också om man vill på andra ställen, Biblioteksgatan och så, då får man en flashig kasse. Men då kvistar jag hellre hem med töntstämpel och "grosshandlarn"-plastpåse till skillnad från trendängsliga nystockholmare :hihi

De vardagskjortor som jag faktiskt tycker är dyrast är ju "barnskjortor", timberland, bomerang och Hilfiger mm. Såna skjortor med förgade knappar, logga osv, som man inte kan ha till kostym. Jag har några såna skam till sägandes, men de går ju bara att ha till jeans.

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Det är ganska vanliga businessskjortmärken. Faktum är att de sälja på grosshandlarn. Jag brukar gå förbi deras butik på vasagatan på vag hem från arlanda express, är det rea så köper jag, och det är det ofta. Märken som tex Pierre Cardin, Eterna osv är riktigt bra och säljs ofta för under 500:- om man handlar vid rätt tillfälle på tex grosshandlarn. Man kan köpa dom för 800:- också om man vill på andra ställen, Biblioteksgatan och så, då får man en flashig kasse. Men då kvistar jag hellre hem med töntstämpel och "grosshandlarn"-plastpåse till skillnad från trendängsliga nystockholmare :hihi

De vardagskjortor som jag faktiskt tycker är dyrast är ju "barnskjortor", timberland, bomerang och Hilfiger mm. Såna skjortor med förgade knappar, logga osv, som man inte kan ha till kostym. Jag har några såna skam till sägandes, men de går ju bara att ha till jeans.

Påsen skiter jag fullständigt i :), så länge skjortorna är ordentliga. Kanske kan ta mig en titt om jag har vägarna förbi någon gång.

Själv föredrar jag skjortor från Stenströms. Går att hitta på rea för 600, men kostar annars från 800 till 1400 (för en måttsydd). Köp den på NKs herrekipering så får du tjusig påse också Jörgen :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Påsen skiter jag fullständigt i :), så länge skjortorna är ordentliga. Kanske kan ta mig en titt om jag har vägarna förbi någon gång.

Själv föredrar jag skjortor från Stenströms. Går att hitta på rea för 600, men kostar annars från 800 till 1400 (för en måttsydd). Köp den på NKs herrekipering så får du tjusig påse också Jörgen :D

Ja knalla in där! De har djäkligt bra personal som även kan folla upp och fixa till. Riktiga herrar och damer med måttband runt halsen. Jag tycker det är skönt att få hjälp eftersom jag ogillar att handla kläder.

NK undviker jag som du vet ;) Tycker det är kul att gå på en fest och få komplimanger för smokingen eller nått och sedan som svar på frågan vad jag handlade den säga "Grosshandlarn". Då svarar de: "Meeen guud asså, jag trodde den var måttsydd". Då svarar jag: Det är den. :hihi
De hade ett sådan erbjudande för några år sedan, då passade jag på att skaffa ny smoking. Jag hämtade den efter en vecka. :yoparty

Tyvärr har de inte skinnställ, mitt håller på att ramla isär.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!