Lou siffer
officiellt lammkött
HahaVar va det nu ignore-knappen satt?
vad är frakten om man beställer från staterna? och varför finns bara cp storlekar på jeans? 33 eller 34 nä varför det vi kör 40/32
HahaVar va det nu ignore-knappen satt?
Haha
vad är frakten om man beställer från staterna? och varför finns bara cp storlekar på jeans? 33 eller 34 nä varför det vi kör 40/32
Aha! Nee, jag har aldrig beställt därifrån tyvärr.. är för otåligok, jo i sverige fanns min storlek och jag ser också den där rutan på zoovillage men: http://www.edhardyshop.com/Mens-Col...enim-Blue-p/j103-j105_0313sdr32_0313sdr34.htm
där är 36 minsta midje måttet och jag trodde du hade bestält mkt därifrån så jag tänkte bara fråga
Jag gillar Haynes, men det går att hitta jäkligt schyssta "3 för 100:-" t-shirts om man vet vad man ska titta efter.
Jag går främst efter tjocklek på tyg, hur sömmarna ser ut och framförallt att väven går åt samma håll på fram och bakstycke.
Ofta är "reklam-tischer" trykta på bra kvalitet, jag vet en tryckare som helst bara trycker på Haynes, för resultatet av trycket blir så mycket bättre.
haha ok iof tar det bara nån extra dag men frakt tull och skit blir nog dyrt, då skiter jag i det och kör stayhard som vanligt.Aha! Nee, jag har aldrig beställt därifrån tyvärr.. är för otålig
Det är billigare med en respectingivande tribaltatuering kring överarmen......
Räcker länge dessutom.
Du summerar det så poetiskt, jag kan bara instämma!
Ed Hardy, tribaltatuering och "farlig hund" går hand i hand...
Kombinerat med Addidasbrallor och syntetsolbränna är det oslagbart...
Vars tjöper man Haynes dårå?
Vi har grund för klubb här ser jag! "Anti pretentiösa metrosexposerbratwannabebadasskomplexa solarieraggar-klubben"
Köper någon denna till mig i stl medium så lovar jag på heder och samvete aatt bli er bitch för alltid!
http://www.edhardyshop.com/Mens-Embroidered-Leather-Jacket-p/41612.htm
Den svarta 9-piece skjortan på din sida, finns det någon mer högupplöst bild på den?
Höhö, ja. Det är många som undrar vart kläderna kommer ifrån uppe i Umeå. Har bett dem kolla in siten men de har väl glömt
Säg hur du vill ha t-shirten så syr jag en åt dig för en jävla billig peng
Fattar inte att man kan betala över 1000 kronor för en t-shirt, det får man ju två helshyssta skjortor för...
Nej.
Meddelandet för kort bla bla bla
Pierre Cardin, Van Heusen och såna bomullskjortor tycker jag är ok. Och de handlar jag två på 1000-lappen utan problem här i city.
Det är ju klart att Pink och sådana skjortor är dyrare men det är ju inget jag köper, jag tycker det är overkill och att de är bängliga att stryka. Jag har bara skjortor när jobb eller fest tvingar mig.
Aldrig hört talas om, men om du tipsar om ett inköpsställe kanske jag kan ta mig en titt. Av egen erfarenhet tycker jag att man märker enorm skillnad på en skjorta för 500:- och 800+.
Det är ganska vanliga businessskjortmärken. Faktum är att de sälja på grosshandlarn. Jag brukar gå förbi deras butik på vasagatan på vag hem från arlanda express, är det rea så köper jag, och det är det ofta. Märken som tex Pierre Cardin, Eterna osv är riktigt bra och säljs ofta för under 500:- om man handlar vid rätt tillfälle på tex grosshandlarn. Man kan köpa dom för 800:- också om man vill på andra ställen, Biblioteksgatan och så, då får man en flashig kasse. Men då kvistar jag hellre hem med töntstämpel och "grosshandlarn"-plastpåse till skillnad från trendängsliga nystockholmare
De vardagskjortor som jag faktiskt tycker är dyrast är ju "barnskjortor", timberland, bomerang och Hilfiger mm. Såna skjortor med förgade knappar, logga osv, som man inte kan ha till kostym. Jag har några såna skam till sägandes, men de går ju bara att ha till jeans.
Påsen skiter jag fullständigt i , så länge skjortorna är ordentliga. Kanske kan ta mig en titt om jag har vägarna förbi någon gång.
Själv föredrar jag skjortor från Stenströms. Går att hitta på rea för 600, men kostar annars från 800 till 1400 (för en måttsydd). Köp den på NKs herrekipering så får du tjusig påse också Jörgen
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|