Bärgren skrev:2463579Min buss går väll om jag har tur 1 gång i timmen och kostar fanimig mer än min bensin kostar om jag fjollkör så jag ser inte det som altenativ.
Får ni inte busskort?
Bärgren skrev:2463579Min buss går väll om jag har tur 1 gång i timmen och kostar fanimig mer än min bensin kostar om jag fjollkör så jag ser inte det som altenativ.
_Nille_ skrev:2463624Får ni inte busskort?
Så du får inte kort för det :O??Bärgren skrev:2463663Mina föräldrar bor 1 busshållplats utanför kommunen.
Loy skrev:2463887Så du får inte kort för det :O??
Här i skåne får alla busskort typ . Bor man mer än 6 km ifrån får man Gymnasiekortet region. Funkar i heeela skåne från måndag till fredag. Sen kan man pröjsa lite så funker det på helgen med.
wow, 1 gång i timmen, här på ön får man vara glad om det går 1 buss in och 1 buss hem OM DAGEN!!Inskickat av Bärgren
Visa citerat inlägg Min buss går väll om jag har tur 1 gång i timmen och kostar fanimig mer än min bensin kostar om jag fjollkör så jag ser inte det som altenativ.
1 gång åt varje håll om dagen va det där jag bodde förut /// Prulle som inte pallar byta logincybertron skrev:2464019wow, 1 gång i timmen, här på ön får man vara glad om det går 1 buss in och 1 buss hem OM DAGEN!!
nja, skämt åsido, det finns vissa utvalda platser (2 stycken större orter) där bussarna går 4-6 ggr per dag.
Min Hyosung Karion Drar ca 0.3/milen
ja men då går den ju sämmre än en trimmad moped också...
naeee. kanske finns nån trimmad moppe som går lite bättre, men det är tveksamt...och det är ju roligare att köra lätt mc än en töntig moppe också.
Tro mig, min gamla töntiga moppe drog din både i topp och acc..
oki. Inte för att jag tror dej men...Men man kan ändå inte jämnföra att köra trimmad moppe och att köra lätt mc. Finns bara fördelar med lätt mc. Utom då att det koster mer pengar. men det får man la ta.
hahaha, jaså inte? 80cc setup säger väl allt, gasres på 1an och 2an. Tro mig... den drog din.
Nej, det går inte att jämföra. Det är mera kraft i en 125a (oftast) Men hade jag köpt en sån där Karion så hade jag bytt ner mig..
yeye du får tro som du vill, ingen av oss vet ändå så...nä men jag menar att en lätt mc är ju ändå en motorcykel, och en moppe ä ju bara en moppe. och jag är hellre en motorcyklist än en mopedist lixom.
Fan va bra, en anledning att köra hoj till skolan.2928211jag får inget buss kort. om jag hade bott 500m längre bort hade jag fått det
bara för att det är du drar jag upp det2924509oki. Inte för att jag tror dej men...Men man kan ändå inte jämnföra att köra trimmad moppe och att köra lätt mc. Finns bara fördelar med lätt mc. Utom då att det koster mer pengar. men det får man la ta.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|