Fick tryckt ut skiten nu. Men balansen verkar vara kass, behövde ta av tidigare vikter och lägga till 40 gram. Dock är min hjulbalanserare skit. Ska aldrig mer köpa moteas skräp. Inga av de verktygen jag köpte var bra.
Krängaren från motea köpte jag med, tyckte den såg sjysst ut på bilderna. Sämsta skiten jag stött på, jag lyckades inte ens pressa av däcken från fälgkanten med den, så pressade av med min gamla proworks (som faktiskt funkar utan anmärkning, men jag köpte från motea för jag ändå behövde en balanserare som jag ville beställa därifrån och det var så bra paketpris)
Hur som helst så fortsatte jag sen och tänkte kränga om med den nya från motea... Glöm det, funkade inte alls så jag återgick återigen till den gamla proworks.
Igår var jag hos kompisen som jag köpte grejorna ihop med, låg i hans garage, och proworks låg hemma hos mig, han hade skurit sönder ett helt nytt däck med skiten från Motea. Han fick löst det till slut men ville iaf slänga skiten ?
Balanseraren har jag väl inte supermkt att klaga på dock. Förutom att man måste justera ställningen lite så att den inte öppnar fult och står snett...