Hur ser vägarna ut i norr? - morgondagens äventyr 26/4!! =)

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Haha, fy fan.. jag har fått en ny idol, skulle haft med ett filmteam...

Hade lätt pröjsat en 1000kr för filmen. :yoparty :yoparty
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Grattis til hojen!

Jag tycker sista bilden är skön när du står och tittar på hojen... ser ungefär ut som om du tänker: "Är du värd allt det här, din förbannad plåtburk?!? Själv klart :tummenupp "

Jag och polarn avklarade Lansjärv till Sthlm för några veckor sedan för att hämta en buss...
Tog exakt 24 timmar från det att jag gick upp tills jag var tillbaka i säng igen.

Så all heder till dig som orkade hoja ner till Sundsall iaf :banana

//TwinSucker
 

IronMike

Guest
PETER-STHLM skrev:
2118562 du är nästan värd ett nobelpris :tummenupp bara för viljan att greja den resan!
Haha tackar... hade det bara varit sommar så hade det varit ok. Eller om temperaturen varit som i stan idag, +14 där omkring.

=)

Herman skrev:
2118636 Haha, fy fan.. jag har fått en ny idol, skulle haft med ett filmteam...

Hade lätt pröjsat en 1000kr för filmen. :yoparty :yoparty
Folk visa sånt medlidande under resans gång.. på mackarna kom dom som jobba fram med varm choklad å klappa mig på axeln å tyckte man va outlaw å tuff, men ändå "synd om" :hihi

Aldrig mer säger jag bara... Ev om det är högsommar, men fyfan vilka avstånd det är :4skrika

TwinSucker skrev:
2118665 Jag tycker sista bilden är skön när du står och tittar på hojen... ser ungefär ut som om du tänker: "Är du värd allt det här, din förbannad plåtburk?!? Själv klart :tummenupp "

Jag och polarn avklarade Lansjärv till Sthlm för några veckor sedan för att hämta en buss...
Tog exakt 24 timmar från det att jag gick upp tills jag var tillbaka i säng igen.

Så all heder till dig som orkade hoja ner till Sundsall iaf :banana

//TwinSucker
Hade man bara haft genomskinligt visir så hade man kunnat pressat sig till det yttersta sista biten... Men det är jävligt långt mellan sundsvall å sthlm också :huvet ...jag kom också hem exakt 24 timmar efter att jag åkte till arlanda, men då med hjälp av farsan som är min nya idol :pannkyss ... dessutom släppte jag han i stan, så han gick direkt till jobbet utan att ha sovit ngt
 

heavy

Member
Gick med
18 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 640 -02
Sicken resa! :yoparty

snäll pappa verkar du ha iallafall =).

p.s fan så många feta fordon du har såg jag nu d.s
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
En sån resa borde alla göra någon gång i livet :hihi

Var det din hoj som stod parkerad på bohusgatan - södermalm - idag?
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Ja jösses...vilken jävvla resa! Har kulorna tinat upp ännu? Tittade till tråden vid 03 i natt för att se hur det gått, började misstänka att du låg bunden och rånad i nån lappkåta med en banjospelande norrlänning trånades efter din späda gosskropp... :hihi
 

IronMike

Guest
Kevorkian skrev:
2119268 En sån resa borde alla göra någon gång i livet :hihi

Var det din hoj som stod parkerad på bohusgatan - södermalm - idag?
naaw, men däremot på st eriksgatan ;)

Lord Adrian skrev:
2119289 Ja jösses...vilken jävvla resa! Har kulorna tinat upp ännu? Tittade till tråden vid 03 i natt för att se hur det gått, började misstänka att du låg bunden och rånad i nån lappkåta med en banjospelande norrlänning trånades efter din späda gosskropp... :hihi
Haha nej fifan ;) min gosskropp å analflik vill jag ha för mig själv :3freak
 

L.I.L.L.E.M.A.N

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2006
Ort
Kalix
Hoj
Kawasaki Z1000, Triumph Bobber, Honda CB 750 Four
Får otäcka flashbacks från min tripp ifjol när jag läser om din resa.
Tänk dig din resa + regn dom 30 första milen..
En resa man trotts allt vill göra bara för att ha gjort det, men det räcker gott och väl med att göra den EN gång!
Bra jobbat!
Krya nu på dig!
 

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Hej ditt stoll. När du var i Gnarp så hade du åkt förbi mig med nån mil bara...du skulle ringt mig så hade du sluppit stå där nere och frysa. Jaja...gick ju skapligt det här iaf. :tungan
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Välkommen hem igen :)

Ja fy sjutton vilken resa...

Du ser lite biten ut på kortet och jag förstår varför.

Se det såhär:

När febern har lagt sig och alla känningar är borta så kommer det kännas 100% bra igen :yoparty

Hur som helst, starkt jobbat!
 

IronMike

Guest
Hornet_600 skrev:
2120104 Hej ditt stoll. När du var i Gnarp så hade du åkt förbi mig med nån mil bara...du skulle ringt mig så hade du sluppit stå där nere och frysa. Jaja...gick ju skapligt det här iaf. :tungan
Jag ringde en polare för att höra efter ditt nummer.. Jag skrev det på en lapp som jag tappa bort me all packning :3freak

invisible skrev:
2120127 Välkommen hem igen :)

Ja fy sjutton vilken resa...

Du ser lite biten ut på kortet och jag förstår varför.

Se det såhär:

När febern har lagt sig och alla känningar är borta så kommer det kännas 100% bra igen :yoparty

Hur som helst, starkt jobbat!
Tack :) .. febern har lagt sig lite. men nu ere inge fint väder :4skrika vill ut å brassa ju
 

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
IronMike skrev:
2121253 Jag ringde en polare för att höra efter ditt nummer.. Jag skrev det på en lapp som jag tappa bort me all packning :3freak


Tack :) .. febern har lagt sig lite. men nu ere inge fint väder :4skrika vill ut å brassa ju

Du lever, har en ny hoj och en hel lång orörd sommar framför dig. Kan det bli bättre! :yoparty

Ska bara få fatt i en hoj jag med, men det går segt... :brinnerup
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
IronMike skrev:
2119240 men då med hjälp av farsan som är min nya idol :pannkyss ... dessutom släppte jag han i stan, så han gick direkt till jobbet utan att ha sovit ngt
Jag hoppas att du går raka spåret till Bolaget och köper en 4,5 liters whiskey till honom för det är det minst han ska ha :tummenupp



Själva hade jag nog vackert fått stanna kvar i S-vall över natten :3freak
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
hade jag vetat allt hade du gärna fått stannat upp i s-svall o sova en natt o fortsätta nästa dag med bättre kläder :lol
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Ringo skrev:
2118118 Vafan, gav du upp? Du får byta nick till SoftMike eller nåt för Iron är du inte. Skämtåsido, grattis till ny moped.

:D Funderade på om han inte har devalverat sitt namn till TinMike... Sen tycker jag nog att ordet "förfrysning" används lite väl ovarsamt(okunnig?).
 

Muppi

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Umeå
Hoj
Thunderace 97.a
Fürstenhoff skrev:
2121874 Eeeeehhhh.......

Allt detta för en GAMMAL Skramlaha Rrrrrrrrrrr1 :va -

Muhahaahaaahaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, host host host, haaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa!!

:pannkyss

/Fürstenhoff.

haha vilket elakt slag under midjan efter en sån kämparesa! :tungan :7peta
självklart ska det va yamaha!
 

IronMike

Guest
Fürstenhoff skrev:
2121874 Eeeeehhhh.......

Allt detta för en GAMMAL Skramlaha Rrrrrrrrrrr1 :va -



Muhahaahaaahaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, host host host, haaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa!!

:pannkyss

/Fürstenhoff.
:corn :corn

Hehe... man ska inte ta i trä förrän man korsat ån

:3freak

Hornet_600 skrev:
2121304 Du lever, har en ny hoj och en hel lång orörd sommar framför dig. Kan det bli bättre! :yoparty

Ska bara få fatt i en hoj jag med, men det går segt... :brinnerup
Köp en R1a vettja :tummenupp - bästaste hojjen jag kört :tungan

ozeo skrev:
2121501 hade jag vetat allt hade du gärna fått stannat upp i s-svall o sova en natt o fortsätta nästa dag med bättre kläder :lol
Det hade varit grymt,,,nästa gång kanske. Har gett mig fan på att göra om äventyret fast lyckas.... :rolleyes:
 

IronMike

Guest
Two stroke man skrev:
2121771 :D Funderade på om han inte har devalverat sitt namn till TinMike... Sen tycker jag nog att ordet "förfrysning" används lite väl ovarsamt(okunnig?).
Dom flesta skulle nog gett upp i piteå, jag hann iaf köra 70 mil... 70 mil när det var 0-gradigt, å för det mesta tjock dimma, med svart visir, å posörkläder :3freak
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top