Hur sexigt jobb har DU?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
På mitt jobb har vi ju förfaen nedfryst sperma, och ändå så är det inte med på listan :(

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Boris JR skrev:
2591754 Men ekonombrud i kjol och kavaj är ruskigt läckert:kär . Kvaliten på flygvärdinnor har ju sjunkigt katastrofalt sen de började med sådanadär lågprisflyg....
Heja Brittish Airways och Icelandian Air ni har insett att vi vill ha sexiga flygvärdinnor.

Tror ni flygvärdinnorna är med i mile high club?

Men du måste medge att en läcker flygvärdinna är något man inte kan slita blicken ifrån ;)

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Boris JR skrev:
2591754 Men ekonombrud i kjol och kavaj är ruskigt läckert:kär . Kvaliten på flygvärdinnor har ju sjunkigt katastrofalt sen de började med sådanadär lågprisflyg....
Heja Brittish Airways och Icelandian Air ni har insett att vi vill ha sexiga flygvärdinnor.

Tror ni flygvärdinnorna är med i mile high club?

Iceland air.

KLM har en del fräschingar med faktiskt... Kvaliteten över lag är halvdålig, men det finns guldkorn.

Edit; Jag pratar med piloter varje dag, får jag va med på listan då?

Hazzeman

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
En gul/svart!
Boris JR skrev:
2591750 ...Tur man skall bli läkare och inte ingenjör....

Hmm, om allt går vägen för mig så kan jag fr.o.m. 15/12 titulera mig doktor (i.o.f.s Tekn. Dr, men det behöver man väl kanske inte tydliggöra :gnissla ). I.o.m. detta så borde jag väl få addera lite % så jag kommer upp till ca 14 % eller?? :confused:

Thermal skrev:
2591760 Tala för dig själv du, jag jobbar som ingenjör och min uniform slår läkar-rocken vilken dag som helst. :tungan

Är det den du och din arbetskollega har på sig på din avatarbild? :tungan

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Ljunghusen skrev:
2591752 Att ekonom slog flygvärdinna visar ju hur bra testet är!!

Du kan inte ha flugit på bra länge, hälften av dagens flygvärdinnor är gaykillar ... eller hmm är det kanske dags att komma ut ur garderoben ;)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
supergirl skrev:
2592087 Du kan inte ha flugit på bra länge, hälften av dagens flygvärdinnor är gaykillar ... eller hmm är det kanske dags att komma ut ur garderoben ;)

Muaha...man vet ju vilka bolag man ska välja :banana

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
HA!
Bonnlapp ar supersexigt!

Det behover jag inte aftonblajset for att veta!! :)

Kia

Guest
Sexig på jobbet???

Det kan jag vara utan. Är hellre sexig privat... ger mer. :tummenupp

Gabor

Guest
Ljunghusen skrev:
2591771 Men du måste medge att en läcker flygvärdinna är något man inte kan slita blicken ifrån ;)

Juiceuggla, jurasicparkavatar. Få som kommer med i 10000 meter klubben.

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
supergirl skrev:
2592087 Du kan inte ha flugit på bra länge, hälften av dagens flygvärdinnor är gaykillar ... eller hmm är det kanske dags att komma ut ur garderoben ;)

Jag flög hem från Spanien senast i Torsdags och alla 4 damerna var klart påsättningsbara :tummenupp.

British airways har jag aldrig flugit med men jag hoppas personalen där är snyggare än britterna i övrigt :rolleyes:.

Kan det vara som så att dom flesta killar gillar sjuksköterskor eftersom dom på 80-och 90-talet såg en hel del porrfilmer där just denna typ av tjejer medverkade? Vilket i sin tur skojar till det litegrann i dagsläget när grabbarna sitter på sjukan i knät på syster :tuttar?

Är det sexigt att sälja porr? Jag ser mig själv mer som en slut, stämmer detta?

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Kia skrev:
2592268 Sexig på jobbet???

Det kan jag vara utan. Är hellre sexig privat... ger mer. :tummenupp
Har jag fel om jag har för mig att du är lapplisa?

Den dagen en lapplisa är sexig så så finns det inga damcyklar kvar att ragga på...
Inget ont om lapplisor, men det är helt enkelt inte sexy med ngn som smyger omkring bland parkerade bilar och antecknar.

Men nu vet jag varför trådar om oss hantverkare blir så smutskastade här på sporthoj. Killarna här är helt enkelt avis på oss för att ni brewdar blir helt galna när ni ser oss spela med ölma.... musklerna :D :arsele
//Tobbe

Kia

Guest
tobbeviking skrev:
2592644 Har jag fel om jag har för mig att du är lapplisa?

Den dagen en lapplisa är sexig så så finns det inga damcyklar kvar att ragga på...
Inget ont om lapplisor, men det är helt enkelt inte sexy med ngn som smyger omkring bland parkerade bilar och antecknar.

Men nu vet jag varför trådar om oss hantverkare blir så smutskastade här på sporthoj. Killarna här är helt enkelt avis på oss för att ni brewdar blir helt galna när ni ser oss spela med ölma.... musklerna :D :arsele
//Tobbe

Precis... sa ju det. Vem fasen behöver vara sexig på jobbet. Räcker med att man är det hemma för att få till det fler gånger än de flesta andra.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Thermal skrev:
2591760 Tala för dig själv du, jag jobbar som ingenjör och min uniform slår läkar-rocken vilken dag som helst. :tungan

Mjaa, den blå ser ut att skava i en del känsliga regioner. Brukar du smörja in den med valfett för att undvika detta problem?

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Jonathan. skrev:
2592650 Mjaa, den blå ser ut att skava i en del känsliga regioner. Brukar du smörja in den med valfett för att undvika detta problem?

Vanligt talk räcker längre än vad man kan tro. :tummenupp

Ser faktiskt ut som folk i den vita uniformen, men jag tänker definivt inte posta en bild på den här efter tidens senaste diskussioner. Eldstormen efter en propantanker rätt in i en vulkan hade varit som en piss i missisippi i jämförelse. :tungan

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!