Thermal
:borrar olja.
Tala för dig själv du, jag jobbar som ingenjör och min uniform slår läkar-rocken vilken dag som helst.Boris JR skrev:2591750Tur man skall bli läkare och inte ingenjör....
Tala för dig själv du, jag jobbar som ingenjör och min uniform slår läkar-rocken vilken dag som helst.Boris JR skrev:2591750Tur man skall bli läkare och inte ingenjör....
Boris JR skrev:2591754Men ekonombrud i kjol och kavaj är ruskigt läckert . Kvaliten på flygvärdinnor har ju sjunkigt katastrofalt sen de började med sådanadär lågprisflyg....
Heja Brittish Airways och Icelandian Air ni har insett att vi vill ha sexiga flygvärdinnor.
Tror ni flygvärdinnorna är med i mile high club?
Boris JR skrev:2591754Men ekonombrud i kjol och kavaj är ruskigt läckert . Kvaliten på flygvärdinnor har ju sjunkigt katastrofalt sen de började med sådanadär lågprisflyg....
Heja Brittish Airways och Icelandian Air ni har insett att vi vill ha sexiga flygvärdinnor.
Tror ni flygvärdinnorna är med i mile high club?
Boris JR skrev:2591750...Tur man skall bli läkare och inte ingenjör....
Thermal skrev:2591760Tala för dig själv du, jag jobbar som ingenjör och min uniform slår läkar-rocken vilken dag som helst.
Ljunghusen skrev:2591752Att ekonom slog flygvärdinna visar ju hur bra testet är!!
Hazzeman skrev:2592076Är det den du och din arbetskollega har på sig på din avatarbild?
supergirl skrev:2592087Du kan inte ha flugit på bra länge, hälften av dagens flygvärdinnor är gaykillar ... eller hmm är det kanske dags att komma ut ur garderoben
Kajan skrev:2592246HA!
Bonnlapp ar supersexigt!
Det behover jag inte aftonblajset for att veta!!
Ljunghusen skrev:2591771Men du måste medge att en läcker flygvärdinna är något man inte kan slita blicken ifrån
supergirl skrev:2592087Du kan inte ha flugit på bra länge, hälften av dagens flygvärdinnor är gaykillar ... eller hmm är det kanske dags att komma ut ur garderoben
Har jag fel om jag har för mig att du är lapplisa?Kia skrev:2592268Sexig på jobbet???
Det kan jag vara utan. Är hellre sexig privat... ger mer.
tobbeviking skrev:2592644Har jag fel om jag har för mig att du är lapplisa?
Den dagen en lapplisa är sexig så så finns det inga damcyklar kvar att ragga på...
Inget ont om lapplisor, men det är helt enkelt inte sexy med ngn som smyger omkring bland parkerade bilar och antecknar.
Men nu vet jag varför trådar om oss hantverkare blir så smutskastade här på sporthoj. Killarna här är helt enkelt avis på oss för att ni brewdar blir helt galna när ni ser oss spela med ölma.... musklerna
//Tobbe
Thermal skrev:2591760Tala för dig själv du, jag jobbar som ingenjör och min uniform slår läkar-rocken vilken dag som helst.
Jonathan. skrev:2592650Mjaa, den blå ser ut att skava i en del känsliga regioner. Brukar du smörja in den med valfett för att undvika detta problem?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|