Hur sexigt jobb har DU?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Thermal skrev:
2592691 Vanligt talk räcker längre än vad man kan tro. :tummenupp

Ser faktiskt ut som folk i den vita uniformen, men jag tänker definivt inte posta en bild på den här efter tidens senaste diskussioner. Eldstormen efter en propantanker rätt in i en vulkan hade varit som en piss i missisippi i jämförelse. :tungan

Ähh, posta på för fan. Så länge du har en snopp så är det grönt! Jag har gaybild på mig själv och alla älskar mig här :hihi.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Pinky skrev:
2592722 Ähh, posta på för fan. Så länge du har en snopp så är det grönt! Jag har gaybild på mig själv och alla älskar mig här :hihi.
Fegar nog där, inte bara för redan nämt skäl. Den verkar ha en tendens att attrahera rena psykopatbrudar tyvärr. Dessutom är min pm box är snart full som den är. :gnissla

Kia

Guest
Nursey skrev:
2592782 Är man sexig så är man det på heltid..det går inte att stänga av!! :fakta

Jodåå, funkar utmärkt.
När man jobbar drar man på sig en mindre smickrande uniform och en neutral, kall attityd.

Hemma kan man dra på sig nåt fint och vara just den där mjuka, goa tjejen som fick bikern på fall... :yoparty

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
1:A PLATS YOOOHOOO :hoppa

Och jag är svårfångad också... :nicka

Kia

Guest
Nursey skrev:
2592801 Ge mig tips..jag lyckas fan inte :näsblod

Tar en himla tid innan de fattar... så du får ha lite tålamod.. ;)

En tajt kjol eller nån utmanande top brukar funka här hemma....
Sen vara lite sockersöt och le gulligt... nicka instämmande till de han säger, men se till att du har nån mp3 i öronen så du slipper lyssna på allt skitsnack. ;) När han är klar med sitt föredrag för dagen tar du han i handen, ser honom djupt i ögonen och frågar bara "ska vi kn*lla nu"... Tjaaa så gör jag iaf.... :tummenupp

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Kia skrev:
2592821 När han är klar med sitt föredrag för dagen tar du han i handen, ser honom djupt i ögonen och frågar bara "ska vi kn*lla nu"... Tjaaa så gör jag iaf.... :tummenupp

Är det du som tjej som kommer med förslaget om att ni ska knulla så är du inte tillräckligt sexig ;). Eller så har du en jefligt snygg gubbe :kär

Kia

Guest
Pinky skrev:
2592847 Är det du som tjej som kommer med förslaget om att ni ska knulla så är du inte tillräckligt sexig ;). Eller så har du en jefligt snygg gubbe :kär

jag har en för jäffla snygg karl här hemma.... :tummenupp

Nursey skrev:
2592849 :D :rofl..jag trodde det var vad de gjorde med oss:tungan

Mjaaa det kanske är möjligt nån gång ibland.... men det man inte vet lider man inte av.... ;)

Last edited:

Gabor

Guest
Kia skrev:
2592821 Tar en himla tid innan de fattar... så du får ha lite tålamod.. ;)

Sen vara lite sockersöt och le gulligt... nicka instämmande till de han säger, men se till att du har nån mp3 i öronen så du slipper lyssna på allt skitsnack. ;) När han är klar med sitt föredrag för dagen tar du han i handen, ser honom djupt i ögonen och frågar bara "ska vi kn*lla nu"... Tjaaa så gör jag iaf.... :tummenupp

:D

Pinky skrev:
2592847 Är det du som tjej som kommer med förslaget om att ni ska knulla så är du inte tillräckligt sexig ;). Eller så har du en jefligt snygg gubbe :kär

:D ......

Nursey skrev:
2592849 :D :rofl..jag trodde det var vad de gjorde med oss:tungan

:D

Last edited:

Gabor

Guest
Kia skrev:
2592821 Tar en himla tid innan de fattar... så du får ha lite tålamod.. ;)

Säg som det är, "" yuo talk to mouch, lets fuck ""

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...