Kia
Guest
Gabor skrev:2592896Säg som det är, "" yuo talk to mouch, lets fuck ""
Jaaa det är ju vad jag säger till dig varje kväll....
Gabor skrev:2592896Säg som det är, "" yuo talk to mouch, lets fuck ""
Kia skrev:2592900Nope, han jobbar jämt....
Kia skrev:2592900Nope, han jobbar jämt....
Gabor skrev:2592901Varje dag,natt, till skillnad mot dig å kawakex...
Pinky skrev:2592908Verkar vara delade meningar, håll koll på vem det är du träffar varje dag Gabor .
Gabor skrev:2592901Varje dag,natt, till skillnad mot dig å kawakex...
AndreasNo skrev:2592928
skjut mig den dan jag sitter o pratar me min käresta på ett forum
Pinky skrev:2592936Du må ha sagt mycket skräp här på SH Andreas och jag är kanske inte så mycket bättre jag själv men jag måste ge dig lite beröm för denna kommentar .
AndreasNo skrev:2592928härligt att min o kexets romans är på samma nivå som eran..grattis
skjut mig den dan jag sitter o pratar me min käresta på ett forum
Kia skrev:2592951Ähh klart att man tar alla chanser man får att messa med sin älskling. Även om det bara är skitsnack på ett forum.
Har du nån gång varit kär på riktigt nån gång? Sådär kär att det gör ont att vara ifrån varandra?
Sen gillar vi ju faktiskt att diskutera saker på forumet, vi har ju lite olika åsikter många gånger. Å i en disskussion kan väl båda vara med även om man är ett par...?? Eller ska jag börja undvika att svara på Gabors alla idiotinlägg som jag är emot? Eller helt dissa de trådarna för att vi är ett par..??
Pinky skrev:2592636Jag flög hem från Spanien senast i Torsdags och alla 4 damerna var klart påsättningsbara .
British airways har jag aldrig flugit med men jag hoppas personalen där är snyggare än britterna i övrigt .
Kawakex skrev:2591192Jag toppar väl listan då med dom andra syrrorna på forumet, men våra kläder är inte så sexiga, funderar på att sy om dom.
Ja skämt!
Trodde inte dom fanns i Sverige längreanja skrev:2593129Vaddå skämt? Jag har faktiskt sytt om min arbetsklänning. Spana in spetskanten nertill! Har även kortat av ärmarna.
Fast sexigt är det ju inte.
Nursey skrev:2593134Trodde inte dom fanns i Sverige längre
anja skrev:2593191Klart dom finns. Och dom är jättebra. Här kommer fördelarna
* man kan sy om dom och få utlopp för sin kreativa sida
* fickorna är bättre och rymligare än på dom vanliga arbetskläderna. grejerna trillar inte ur när man böjer sig framåt
* statusmarkör. undersköterskor har sällan arbetsklänning.
* man kan ha byxor under. det har dom häftigaste sjuksköterskorna. på så sätt blir det lite varmare också och man slipper frysa.
* då slipper man också vara med om att andra ser vilken kulör man har på underbyxorna
* på sommarn blir det svalare eftersom man hoppar över byxorna
* och då kan man strunta i underbyxorna också. thihihihi. :kavvakexx bsskämtochironivafan
Pinky skrev:2593283:kåtsomfan
anja skrev:2593191Klart dom finns. Och dom är jättebra. Här kommer fördelarna
* statusmarkör. undersköterskor har sällan arbetsklänning.
haha, en kollega, det hade jag inte väntat migBärgren skrev:2593274Berg och öhm
Boris JR skrev:2593591Inget personligt mot dig (då du inte verkar vara statusnörd)men skulle du kunna förklara för mig varför det är ett sådant enormt revirpinkande och statusmarkerande bland sjukvårdspersonal?
*Läkare skriver gärna "Leg Läkare" på sina namnbrickor och sen är läkarrocken och en gigantisk klocka viktigt
*SSK har gärna halva CVt skrivet på namnbrickan och dessutom skall de alltid ha ett pin från någon SSK organisation på bröstet
*USK skriver USK med så stora bokstäver de kan på sina namnbrickor och sen har många pin från div LO organisationer
När jag gjorde praktik skrev jag mitt namn och "Student" på namnbrickan och läkarna undrade varför jag inte skrev Läkarstudent och undersköterskorna blev sura för jag inte skrev USK...
Boris JR skrev:2593591Inget personligt mot dig (då du inte verkar vara statusnörd)men skulle du kunna förklara för mig varför det är ett sådant enormt revirpinkande och statusmarkerande bland sjukvårdspersonal?
*Läkare skriver gärna "Leg Läkare" på sina namnbrickor och sen är läkarrocken och en gigantisk klocka viktigt
*SSK har gärna halva CVt skrivet på namnbrickan och dessutom skall de alltid ha ett pin från någon SSK organisation på bröstet
*USK skriver USK med så stora bokstäver de kan på sina namnbrickor och sen har många pin från div LO organisationer
När jag gjorde praktik skrev jag mitt namn och "Student" på namnbrickan och läkarna undrade varför jag inte skrev Läkarstudent och undersköterskorna blev sura för jag inte skrev USK...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|