Sätt några flytvästar på hojen så slipper du bestämma densiteten på hojen. Är lite enklare att bestämma densiteten på vatten. Gäller bara att man vet om det är söt, salt eller bräckt vatten
http://www.eip.se/sv/product.asp?p=2096&c=197
Har en liknande äldre variant, rätt smidig.
Jodå, det är precis så enkelt som Sportbike skrev.
Du har snott min pungråtta!Du har snott min avatar
Den uppvägda vikten har inget med saken att göra. Det är bara om man till sist delar den i tre delar som den över huvud taget kan komma i fråga.
Då jag ibland doktorerat i postfysiologi, vill jag här som hastigast beskriva viktbetydelsen:
Först, men framför allt främst, måste kvanthexformeln kvasT åberopas innan något annat kommer ifråga. Detta beroende på den upplevda vikten vid frihängande, utan tryck nedifrån, medan den undanträngda volymen i den (i branschen välkända) preexpanderande kvasiliteten.
Sedan måste även beaktas den nigstående viktens särdragande motkraft - som aldrig ifrågasattes vid omnämnandet - men den var framställt fyra, och bara där.
Det är en röd tråd som skär knivskarpt genom hela resonemanget, men lättast att se är viktens tredje betydelse av typ.12, något som t.o.m. diskuterats i lägre kretsar. Något som alltså inte behöver förtydligas med andra ord.
knivskarpt
HAHAHA Du var mig rolig du laidback
Gimme whatever he's 'avin...
Det förutsätter att grannens våg är lika hög som din egen våg.
Tänk om tänk rätt..
....Då jag ibland doktorerat i postfysiologi,
Den uppvägda vikten har inget med saken att göra. Det är bara om man till sist delar den i tre delar som den över huvud taget kan komma i fråga.
Då jag ibland doktorerat i postfysiologi, vill jag här som hastigast beskriva viktbetydelsen:
Först, men framför allt främst, måste kvanthexformeln kvasT åberopas innan något annat kommer ifråga. Detta beroende på den upplevda vikten vid frihängande, utan tryck nedifrån, medan den undanträngda volymen i den (i branschen välkända) preexpanderande kvasiliteten.
Sedan måste även beaktas den nigstående viktens särdragande motkraft - som aldrig ifrågasattes vid omnämnandet - men den var framställt fyra, och bara där.
Det är en röd tråd som skär knivskarpt genom hela resonemanget, men lättast att se är viktens tredje betydelse av typ.12, något som t.o.m. diskuterats i lägre kretsar. Något som alltså inte behöver förtydligas med andra ord.
Lösningen blev 2 vågar, tyvärr analoga då den digitala var slut och en liten ramp i form av en kil gjord av träregel.
Ville inte chansa på att köpa 2 digitala vågar med glasskiva. Det var det enda som fanns kvar förutom den analoga varianten.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari