Hur skulle du vilja dö?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Trashcan skrev:
2367080 Monstersmäll med nåt motorfordon. :yoparty
Någon sa: "Man ska dö ung så sent som möjligt." Helt rätt! Gammal, sjuk, senil och helt oförmögen att ta hand om mig själv vill jag aldrig bli.
:rock på det.

Rock ´n Robin skrev:
2367070 Jag ska o kommer att dö i mina bästa år genom att skjuta mig själv i huvet på fyllan :D

Ord! De ä ju ingen rock n roll i de!
De har jag sagt att jag ska göra om jag blir pansionär :hihi
När polarn påpekade att de va svårt att fixa en magnum så konstatera jag att jag fick ta bilen å köra in i en vägg istället.

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
AndreasNo skrev:
2367024 Såvitt jag vet så är demdär tre sätten inte så farliga som dem låter.
Drunkna ska tydligen va i stort sett som att somna, bara första stunden näru har lite panik de e jobbigt, sen när du börjar "andas" vatten så e de lungt..
Näringsbrist e lungt, de har ja jämt, ja mår inge sämre för de..heh :D..
O brinna ihjäl gör man sällan, man andas oftast in den giftiga röken o somnar in lungt o stilla även där :p
tydligen så dör de flesta som drunkar inte av vatten i lungorna utan av att musklerna i halsen täpper andningsvägarna reflexmässigt, så i princip dör du av kvävning. enligt de som har varit nära så ska det vara en fruktansvärd brännande smärta i hela bröstet.

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
hehe jag har faktiskt funderat på det.
Jag vill dö ung och som en hjälte när jag räddar någon/någras liv.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
-Rosen- skrev:
2367125 tydligen så dör de flesta som drunkar inte av vatten i lungorna utan av att musklerna i halsen täpper andningsvägarna reflexmässigt, så i princip dör du av kvävning. enligt de som har varit nära så ska det vara en fruktansvärd brännande smärta i hela bröstet.
Och stikningar i hela kroppen (Har pratat med en som svimma av syrebristen.)

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
En riktig häftig grej som hände var att jag och några polare hamnade i ett åskoväder där det slog ner blixtrar som närmast 15 meter ifrån en. Vid varje blixt så hoppade alla upp ungefär 2 meter upp i luften och allt gick i slow-motion jag kunde inte sluta skratta för det var så jävla mäktigt och när man låg 2 meter upp i luften och kollade på alla andras ansiktsutryck så såg man att de va lika glada som jag. Det va nått konstigt med det hela, samtidigt som man hukade sig så mycket som som möjligt mellan blixtrarna tänkte man att det skulle nog inte va så dumt att få några ampere i sig. så om jag inte ska va packat så tar jag gjärna det där åskovädret som alternativ 2.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Ingel skrev:
2367149 En riktig häftig grej som hände var att jag och några polare hamnade i ett åskoväder där det slog ner blixtrar som närmast 15 meter ifrån en. Vid varje blixt så hoppade alla upp ungefär 2 meter upp i luften och allt gick i slow-motion jag kunde inte sluta skratta för det var så jävla mäktigt och när man låg 2 meter upp i luften och kollade på alla andras ansiktsutryck så såg man att de va lika glada som jag. Det va nått konstigt med det hela, samtidigt som man hukade sig så mycket som som möjligt mellan blixtrarna tänkte man att det skulle nog inte va så dumt att få några ampere i sig. så om jag inte ska va packat så tar jag gjärna det där åskovädret som alternativ 2.
Ja alla stötar jag har fått har varigt obehagliga men sköna på en gång.

Några mupar i min klass prata om att man skulle ta och ställa sig på en bro, ta en small wire och dra den runt huvudet och fästa den i bron, sen skulle man ta en säkehetssele och fästa, efter det limmar man fast händerna mot huvudet och hoppar. Då kommer man bli hängande med huvudet fast mellan händerna.

brorzan

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Hornet 600 -99
Ingel skrev:
Skulle nog helst dö på fyllan. Men då måste man ha en sån där bra fylla så att man tycker att den tunnelbanevagn som kommer mot en när man trillat ner på spåret ser rolig ut och man anser att det här är det häftigaste man gjort på länge.
Haha :lol
Ingel skrev:
En riktig häftig grej som hände var att jag och några polare hamnade i ett åskoväder där det slog ner blixtrar som närmast 15 meter ifrån en. Vid varje blixt så hoppade alla upp ungefär 2 meter upp i luften och allt gick i slow-motion jag kunde inte sluta skratta för det var så jävla mäktigt och när man låg 2 meter upp i luften och kollade på alla andras ansiktsutryck så såg man att de va lika glada som jag. Det va nått konstigt med det hela, samtidigt som man hukade sig så mycket som som möjligt mellan blixtrarna tänkte man att det skulle nog inte va så dumt att få några ampere i sig. så om jag inte ska va packat så tar jag gjärna det där åskovädret som alternativ 2.

Fan, du verkar vara dödskungen Ingel. Feta sätt att dö på måste jag säga.

Annars har ja flera gånger tänkt tanken att "råka" åka av vägen me hojen å se hur folk reagerar. Men sen tänker man på familjen å så kommer man genast på bättre tanbkar.

Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Ärr secksa
Faktiskt.. utan att verka tuff eller outlaw eller nått sånt larv nu så HAR ja faktiskt hållt en laddad pistol mot huvudet o känt tryckpunkten på avtryckaren.. det är något av de läskigaste ja gjort nånsin! Adrenalinet efteråt gjorde att hela ja skakade o inte kunde stå! men som man kände sog levande några dagar efteråt sen! så det rekomenderar jag ! :)

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Rock ´n Robin skrev:
Ord! De ä ju ingen rock n roll i de!

Alla snackar om vilka coola sätt de ska dö på. Unga män som ska leva hårt och dö unga. Visst, gör som ni vill:)
Jag tänker (försöka och hoppas:rolleyes: ) dö gammal och belåten;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Rock ´n Robin skrev:
2367228 Faktiskt.. utan att verka tuff eller outlaw eller nått sånt larv nu så HAR ja faktiskt hållt en laddad pistol mot huvudet o känt tryckpunkten på avtryckaren.. det är något av de läskigaste ja gjort nånsin! Adrenalinet efteråt gjorde att hela ja skakade o inte kunde stå! men som man kände sog levande några dagar efteråt sen! så det rekomenderar jag ! :)
Haha Jag har skjutit mig själv i foten med ett (Luft)gevär laddat med ett rött vinbär. Lätt förtjänta 500 pix. Tog dock några minuter att plocka ut kärnorna. :D Får jag va med i tuffa klubben också nu

(Detta inlägg ska tas som en spinnoff för att visa hur idiotiskt det tidigare inlägget va)

Rash skrev:
2367233 Alla snackar om vilka coola sätt de ska dö på. Unga män som ska leva hårt och dö unga. Visst, gör som ni vill:)
Jag tänker (försöka och hoppas:rolleyes: ) dö gammal och belåten;)
Gammal? Blää.. Ne känna mig gammal, är en av dom få saker jag är rädd för.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Rock ´n Robin skrev:
2367260 Inte en chans.. du måste lära dig att skilja på kärnor o kulor!
Kärnor = lättförtjänta pengar, Kulor = ampoterad kropsdel.

Nu då?

Förstår vad du mennar, men förstår ändå inte riktigt eftersom jag inte äns har hållt i Något som kan kallas pistol.

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
jag vet faktiskt inte, bara det går fort, o om jag har chansen vill jag kunna ta kål på den ytterst ansvarige för min död, gärna på ett mycket brutalt eller bestialiskt sätt

Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Ärr secksa
prulle skrev:
2367267 Kärnor = lättförtjänta pengar, Kulor = ampoterad kropsdel.

Nu då?

Förstår vad du mennar, men förstår ändå inte riktigt eftersom jag inte äns har hållt i Något som kan kallas pistol.

Du stavar inte som en gud direkt. :tungan

Man får samma känsla som om man håller en sax, redo att klippa av pillevinken! ( Fast 47ggr värre! )

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
prulle skrev:
Gammal? Blää.. Ne känna mig gammal, är en av dom få saker jag är rädd för.

Just nu ja.. Nu är du ju 17år gammal. Man kanske kan testa på hur det känns att vara gammal först?:D

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Jag skulle vilja dö genom att jag står och håller ett tal när jag är jättegammal. Sen skulle typ James Bond eller George Bush komma fram och typ skjuta mig för han är så avundsjuk på mitt sexliv.

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Får väl svara som Reiner Wolfcastle i Simpsons svarar om hur han sover.
"On a large pile of money with lots of beautiful women!"

AndreasNo skrev:
2367024 Såvitt jag vet så är demdär tre sätten inte så farliga som dem låter.
Drunkna ska tydligen va i stort sett som att somna, bara första stunden näru har lite panik de e jobbigt, sen när du börjar "andas" vatten så e de lungt..
Näringsbrist e lungt, de har ja jämt, ja mår inge sämre för de..heh :D..
O brinna ihjäl gör man sällan, man andas oftast in den giftiga röken o somnar in lungt o stilla även där :p

Provat på mer än en av dom?

Skulle vilja veta hur fan dom har kommit fram till det.
Har ngn nummer till killen som ledde undersökningen eller var han en av dom som drunknade för att sedan berätta om det?!

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...