Hur tänker ni börja säsongen 2013?

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Åker ner till Almeria för hojåkning på inhängnat område den 14-17 feb med Grevens MC.
Abstinensen är mej övermäktig, får ta mina surt förvärvade slantar för att stilla den ett litet tag iaf;)

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Med en vespa som pendlarhoj! Räknas det? :D
Självklart en och annan bandag oxå :)

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Ser att du inte tillhör dem långsammaste på Anderstorp iaf.
Orkar inte vänta så länge som du.
Åker till Almeria om 3 veckor med Grevens.

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Ska till Brno i början av april . Sen blir det bandagar och tävlingar med Big Buddha racing. För att få upp racing tempo ska jag ner till malmö inomhus bana och köra race mini moto .

Ser att du inte tillhör dem långsammaste på Anderstorp iaf.
Orkar inte vänta så länge som du.
Åker till Almeria om 3 veckor med Grevens.

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
På Lördag startar säsongen!
Då hämtas en Honda CB1000RA -11'a...
Sen är det bara att invänta våren o "grussoparbilen" - den är ett fint vårtecken...:)

Häng på till Almeria o prova din hoj redan om 3 veckor med greven.

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jag var faktiskt seriös. Kortade ljuddämparen för ett tag sedan och vill veta hur den låter. Annars får jag väl starta den i garaget där det är någon plusgrad i alla fall:näsblod

Förlåt.
Kan du ha bakhjulet i luften hade jag småvärmt med hyfsat hög växel i så olja skvätter runt överallt och blir varm.

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Vart iväg idag och hämta ny hoj för säsongen!
Så jevla sugen på att ut och fräsa lite... :banana
bild (11).JPGbild (12).JPGbild (13).JPG

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Jag har ganska mycket tid över nu vintertid så jag är överallt på SH, nästan lite tragiskt... :gråta
Men ja minns han skrev något om Playboy-hondan.

Kan meddela att frugan tyckte om hojen men framförde en "önskan" (läs direktiv) att själv playboy dekalen skulle tas bort....ha ha...

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Hej, Jag har inte kommit så långt ännu till uppkörningen, men läraren visst han är ok annars, men köra så långsamt att jag nästan står still är ju bara så jobbigt, jag är genomsvett och jag håller fart o det med kopplingen man känner ju dragläget o vet ju hur man ska göra, men balansen är svår i den låga farten när man ska svänga i kon banan, men jag ger mig inte! Detta är en dröm sen jag var tonåring. Vilken idiot du körde för, måste känts hemskt, minns då jag körde upp för bil, han sa ingenting satt och visslade, så jag trodde jag klarat det, nejdå, jag låg för nära en lastbil, : Du kör bra gribba sa han, men du låg för nära den där lastbilen, glömmer aldrig det Kurt Ask hette han, ökänt för att kugga folk. Sen andra ggr tänkte jag hela tiden på den förbannade lastbilen och klarade det galant. Jag är inte så lång 164 cm, min egen Kawasaki 750 är sänkt, men körskolans är bara sänkt på den strypta, så Gud vet vad han tänker göra då jag ska köra den andra, når ju inte ner. Får nog byta skola helt enkelt, har du några broms tips?? Jag bromsar lite bak, sen fullt fram, kanske inte så bra?? När jag kör med min kille anmärker han inte på nåt, han tycker jag håller avstånd och tittar åt alla hål jag ska och kollar bak o så, samma säger körläraren när vi kör i trafik o landsväg och motorväg, bara den där lågbanan är jobbig... Men ska ha det i år BASTA!!:yoparty

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras