Hur VILL ni att er tjej/kille ska vara/se ut etc. *POLITISKT INKORREKT!*

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
SM 570 RR skrev:
En gammal klassiker: utseendet spelar ingen roll..... :tuttar :rofl

Klassiker eller inte...som jag sa...smaken är som baken! Kommer du m en tjej du tycker är vrålsnygg kanske jag tycker att du har gräslig smak... :D

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Jag vill ha en tjej som först och främst är säker på sig själv och inte tvekar inför alla val i livet, sen måste hon ha förståelse för mitt ständiga tränande och kosthållning. Hon får gärna vara delaktig i den biten med, då vältränade tjejer är det läckraste jag vet. Bröst ska helst finnas men de behöver inte vara så jättestora så länge de är mysiga att snutta på... ;)
Utöver det så är väll egentligen det största kravet att hon ska matcha mig själv intellektuellt så man får en meningsfull tillvaro tillsammans.
Och ja... hon ska köra hoj och gilla andra små äventyr med.
+att hon måste ha lika stor sexdrift som jag själv annars skiter det sig rätt snart. :D

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
PILLIS
Tar du ofta bilder på dig själv? Tänkte på avataren... :hihi

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Emmi skrev:
Watson & Pillis, det är väl nåt alla vill ha hos en partner, att de orkar med att ta hand om allt i vardagen, ta hand om dej om du inte mår bra och ta hand om förhållandet? Tycker man om en människa blir han eller hon attraktiv.

Exakt! :tummenupp Men för min egen del har jag lätt att "glömma bort" att d faktiskt finns såna som tänker som jag...som bryr sej om insidan hos en person...dagens samhälle är ju såååå utseendefixerat så ibland känns d som nån slags tävling..."snyggast partner vinner"...typ! Visst finns d goa killar...som inte enbart vill ha en snygg brud att visa upp...jag vet inte riktigt VART dom finns bara... :va

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Pillis skrev:
Exakt! :tummenupp Men för min egen del har jag lätt att "glömma bort" att d faktiskt finns såna som tänker som jag...som bryr sej om insidan hos en person...dagens samhälle är ju såååå utseendefixerat så ibland känns d som nån slags tävling..."snyggast partner vinner"...typ! Visst finns d goa killar...som inte enbart vill ha en snygg brud att visa upp...jag vet inte riktigt VART dom finns bara... :va

Sporthoj.com
:tungan

Ernst

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
KTM 660 RALLY
Pillis skrev:
Jo tack...att få RÄTT person intresserad är svårare än faan...har gett upp nu :(

:)
Den som söker han finner... heter re enligt nån kulturell djuping :hihi det e ba det att det e så jobbit att alltid söka... Men va fa på vårkanten brukar folk få energi o då "känns" det bättre iallafall. Jag är lyckligt lottad tydligen för jag är jävligt nöjd med mitt liv! Trots att jag inte "har" någon så klarar jag av leva mitt liv utmärkt året runt. Men jag har märkt att det på detta forum o i övrigt finns en massa deprimerade människor som känner sig ensamma eller tycker att livet e trist på något sätt?! Folk frågar mig ibland för att jag e singel o att det verkar spännande...? hur det e o va jag gör t ex vid jul o så.. och sanningen är att det är väldigt kul att göra folk nyfikna :hihi eftersom man gör ett sånt positivt intryck hela tiden. Man får höra att man alltid e i gasen med nåt skjos osv... med jämförelsen "fa vi gööör aldrig nånting" sorry folks
singel rocks! :yoparty

/E

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Pillis skrev:
Varför e du så jävla gammal för :( ;)

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
watson skrev:
Jag är en sån där tråkig människa som tycker att en tilldragande personlighet gör en människa attraktiv. Jag vill väldigt gärna att min partner ska vara stabil och hjälpa mej med "vuxengrejjer" när jag känner att jag inte orkar längre. Vill hemskt gärna att han/hon ska "ta hand" om mej i vissa situationer. Han/hon ska vara påhittig och nyfiken. Impulsiv, men som sagt ändå stabil. Någon att lita på i vått och tort.

Att han/hon ska ha egna intressen är en självklarhet, men det betyder inte att det är tabu att börja dela dem eller att delvis dela dem. Tycker att det skulle kännas fel om jag tex. körde hoj och han/hon ALDIRG fick följa med, eller att jag bromsade ett gryende intresse bara för att intresset är "mitt".

Köket är MITT! Om min partner tror att han/hon ska göra något där, så kommer det vara helt utan min hjälp. Jag blir gärna bjuden på middag, och ser gärna att min partner lagar mat ibland, men då för att överaska mej, inte för att "hjälpa" mej.
Att hjälpas åt med städning osv. är en självklarhet, och detta ska gärna utföras med ett leende på läpparna! Matlagning hör dock inte till "sysslor att göra i hemmet".

Min partner ska tycka om vackra saker och förstå tjusningen med ljus och mysbelysning. Han/hon ska med glädje slå upp IKEA-katalogen och kika efter nya grejjer för att förnya vårat hem. Han/hon ska oxå förstå vitsen med IKEA på internet....

Här tänkte jag skriva någon moralpredikan om vad som är attraktivt och inte, men jag tror jag hoppar över det...
Summa sumarum är att jag vill kunna ha ROLIGT tillsammans med min partner och att jag TRIVS, och allt detta handlar egentligen om personkemi...

/FW

Edit: Och jag låter ju ROLIG! :rolleyes: Det värsta huskorset gud skådat eller nåt... :arsele

:skrämd

Kan inte tänka mig att nån kille är så. I så fall bara för att vara dig till lag.

\Masonit

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
GSX-R Micke skrev:
min tjej ska ha rika föräldrar som betalar min båge å allt till den sen så ska ja ju ha en fräsh bil helst en cab å den ska va blå eller svart å så ska hon ju köpa snygga kläder till mig å laga mat, städa, tvätta (kläder,bilen å bågen) se ut som brittney å va lika smal å lång som paris hillton!! de e väl inte allt för stora krav eller?? ja e ju bara 14 vårar...
:rofl

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Pillis skrev:

De killar jag har träffat har vart såna, men jag lyckas alltid dra mej till folk för långa förhållanden, av nån anledning.
Nice glasses BTW! :tummenupp

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Jag tycker man ska begrunda vad man själv har å komma med innan man ställer krav på sin partner.

\Masonit

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Masonit skrev:
Jag tycker man ska begrunda vad man själv har å komma med innan man ställer krav på sin partner.

\Masonit

Vettigt sagt! :)
Eller iaf inte kräva mer än vad man själv kan ge... :gnissla

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ernst skrev:
:)
Jag är lyckligt lottad tydligen för jag är jävligt nöjd med mitt liv! Trots att jag inte "har" någon så klarar jag av leva mitt liv utmärkt året runt. Men jag har märkt att det på detta forum o i övrigt finns en massa deprimerade människor som känner sig ensamma eller tycker att livet e trist på något sätt?! Folk frågar mig ibland för att jag e singel o att det verkar spännande...? hur det e o va jag gör t ex vid jul o så.. och sanningen är att det är väldigt kul att göra folk nyfikna :hihi eftersom man gör ett sånt positivt intryck hela tiden. Man får höra att man alltid e i gasen med nåt skjos osv... med jämförelsen "fa vi gööör aldrig nånting" sorry folks
singel rocks! :yoparty

/E

Singel och trivs kanon med detta, har inget behov av att springa och jaga brudar på krogen heller, fyller hellre mitt liv med meningsfullare saker, många letar och glömmer att leva.

Som singel får man sova hur länge man vill på helgerna, köpa onödiga leksaker, träffa polarna när man vill, ha fester i lägenheten när man vill, åka på mc-semester dit man vill, äta endast det man tycker om, titta på motorsport på tv istället för nån sliskig såpa, meka i garaget hela nätterna, köra RR utan att nån klagar, vara ifred när man vill det, äga sitt eget liv helt enkelt.

Ni som springer runt och letar efter den perfekte ombedes härmed att genast sluta med detta, lev ditt liv och lär dig trivas med dig själv istället, detta leder oftast tyvärr till att du får nån på kroken.

:tungan

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...