Kan faktiskt inte skriva det bättre än du själv gjort. Det här är nästan precis vad jag vill ha hos min blivande flicka!! Dock så vill jag inte ha större än "en handfull stora" bröst.
Men ang det att kunna gå omkring osminkad är helt klart det största + alltså!
En flicka som trivs med sig själv!
Frågan är bara var de finns....
/Niklas
Men ang det att kunna gå omkring osminkad är helt klart det största + alltså!
En flicka som trivs med sig själv!
Frågan är bara var de finns....
/Niklas
mr_rockster skrev:Tjenare!
När det ändå pratas om ideal och så. Hur vill DU egentligen att din tjej/kille ska se ut, klä sig, vara etc. etc. När det väl kommer till kritan sedan så kan man givetvis falla LÅÅÅNGT utanför de ramarna men glöm det nu. Här behöver man INTE vara politiskt korrekt etc.
För att berätta vad jag gillar... Börjar med utseende. Hon ska vara smal och inte för lång. De ska vara vältränade men inte muskelösa. Gärna ganska stora och fasta bröst, äkta eller inte spelar ingen roll. Långt hår helst, mörkt eller ljust kvittar. Snälla fina ögon, en liten fin näsa.
Hon ska kunna gå ut och handla utan smink i mysbyxor, men bara för det ska hon inte alltid sitta hemma i mysbyxor osminkad. Hon ska bry sig om sig själv och sitt hem. Hon ska ha ett eget liv, egna vänner och egna intressen. Dessutom ska vi gärna dela vissa intressen. Det gör inget om hon gillar motorer och bilar etc. . Hon ska klara sig själv och man ska inte ALLTID behöva göra ALLT tillsammans. Hon ska veta vad hon vill, vara driftig, inte vara för mjäkig och kunna säga ifrån. Hon ska kunna ta egna initiativ men även lyssna på andras.
Hon får gärna klä sig sexigt och utmanande på krogen. Hon får prata med andra killar och så, sålänge jag VET att det är mig hon vill ha. Hon får gärna överraska mig med både det ena och det andra.
Det var väl vad jag kommer på nu...
Nåå?! Hur ska era vara då? Kom igen
- Johan