Hur VILL ni att er tjej/kille ska vara/se ut etc. *POLITISKT INKORREKT!*

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Kan faktiskt inte skriva det bättre än du själv gjort. Det här är nästan precis vad jag vill ha hos min blivande flicka!! Dock så vill jag inte ha större än "en handfull stora" bröst.
Men ang det att kunna gå omkring osminkad är helt klart det största + alltså!
En flicka som trivs med sig själv!

Frågan är bara var de finns.... :va

/Niklas

mr_rockster skrev:
Tjenare!

När det ändå pratas om ideal och så. Hur vill DU egentligen att din tjej/kille ska se ut, klä sig, vara etc. etc. När det väl kommer till kritan sedan så kan man givetvis falla LÅÅÅNGT utanför de ramarna men glöm det nu. Här behöver man INTE vara politiskt korrekt etc.

För att berätta vad jag gillar... Börjar med utseende. Hon ska vara smal och inte för lång. De ska vara vältränade men inte muskelösa. Gärna ganska stora och fasta bröst, äkta eller inte spelar ingen roll. Långt hår helst, mörkt eller ljust kvittar. Snälla fina ögon, en liten fin näsa.

Hon ska kunna gå ut och handla utan smink i mysbyxor, men bara för det ska hon inte alltid sitta hemma i mysbyxor osminkad. Hon ska bry sig om sig själv och sitt hem. Hon ska ha ett eget liv, egna vänner och egna intressen. Dessutom ska vi gärna dela vissa intressen. Det gör inget om hon gillar motorer och bilar etc. ;). Hon ska klara sig själv och man ska inte ALLTID behöva göra ALLT tillsammans. Hon ska veta vad hon vill, vara driftig, inte vara för mjäkig och kunna säga ifrån. Hon ska kunna ta egna initiativ men även lyssna på andras.

Hon får gärna klä sig sexigt och utmanande på krogen. Hon får prata med andra killar och så, sålänge jag VET att det är mig hon vill ha. Hon får gärna överraska mig med både det ena och det andra.

Det var väl vad jag kommer på nu...

Nåå?! Hur ska era vara då? Kom igen ;)

- Johan

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Klösan skrev:
det finns en kille som inte har huvudet under armen :banana

Tycker att killarnas inlägg annars är på en botten nivå, så det är inte konstigt att dom flesta får nöjja sig med en handtralla och klappa på hojen.
Det är ju en milsvid skillnad på DRÖM och verklighet. :rofl

Så mina händer klappar ditt inlägg :tummenupp

Klart att killar är dom onda parasiterna som suger musten ur samhället :)
Tror att alla egenskaper, goda som dåliga, återfinns i vilken tjej som helst. Skriver inte så för att jag måste kommentera ditt inlägg, utan snarare för att i grund och botten är jag övertygad om att tjejer och killar fungerar på precis samma sätt. Killar har bara en tendens att föra mer oväsen om det...
:rolleyes:

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Nu handlar det inte om vem man ska gifta sig med eller så, utan sina egna ideal man sätter upp. En del tänder på riktiga HUS till tjejer och då får de göra det. Men jag kan säga att jag tar hellre en snygg, smart och snäll tjej än en ful, smart och snäll tjej. Detta var alltså bara en DRÖM/FANTASI om hur de skulle se ut... Jag vet killar som alltid pratat om en lång smal blondin som skaffar barn med en kort, mullig brunett sedan men är hur lycklig som helst... Det handlar inte om vem du ska skaffa barn och gifta dig med, utan hur han/hon ser ut/är i dina fantasier..

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
campar skrev:
Kan faktiskt inte skriva det bättre än du själv gjort. Det här är nästan precis vad jag vill ha hos min blivande flicka!! Dock så vill jag inte ha större än "en handfull stora" bröst.

Frågan är bara var de finns.... :va

/Niklas
De finns, tro mig. Och en av de bor i Lidköping ;)

joelwideqvist

Äntligen vifferägare igen
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda VFR800FI -98
mr_rockster skrev:
Det handlar inte om vem du ska skaffa barn och gifta dig med, utan hur han/hon ser ut/är i dina fantasier..

Ok I get it. ca 170 cm lång, brunt axellångt hår, bruna ögon, ett vackert leende. Rakryggad, lagom solbränd "jeans och vit top -tjej". Normal till sportig kroppsbyggnad OCH ingen "köpa-jeans-på-JC:s-barnavdelning -eftersom -jag-inte-har-någon-rumpa"-tjej
/Joel - lyckligt sambo med 172 cm ljushårig blåögd Emma utan ovan beskrivna rumpa

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Värst e tjejer som inte har egna intresse, där jag blir tjejens stora intresse/hobby. Fattar ni inte att man vill vara själv ibland. :fatta!

\Masonit

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Dröm eller verklighet?

Är mycket medveten om att jag säkerligen kommer upprepa andras ideal/fantasier men detta är iallafall vad jag söker och längtar efter hos en kvinna. Den kvinnan jag blir tillsammans med ska jag kunna tänka mig att leva med i resten av mitt liv. Det är vad jag vill och hoppas på att även hon vill.

Utseende tänker jag inte ens diskutera, då det jag anser vara viktigt är att det finns en sorts attraktion mellan mig och min "hypotetiska" flickvän. Våra personligheter måste fungera ihop, eller hur man nu ska förklara det.
Hon ska vara en mogen kvinna med egna åsikter. Vi behöver inte tänka lika om allt och allting så länge som vi respekterar varandras tankar. I och med att hon har egna åsikter och är stark, så får hon även vara mjuk. Hon ska veta att det alltid finns en famn hon kan gråta ut i.

Bättre med ett ärligt nej än ett falskt ja

Hon ska vara som jag och anse att med ärlighet kommer man längst. Hon får mycket gärna ha lätt för att visa sina känslor för mig, även om de är arga eller glada. Hon får leva med tanken att jag alltid kommer att finnas där för henne så länge som hon tillåter. Hon är heller inte sådan som ger upp i första taget, utan är det något eller någon hon brinner för så ger hon inte upp.

För varje problem finns en lösning

En sak jag hoppas på är att hon behandlar mig så som jag behandlar henne. Lyfter upp henne på en hög pall och får henne att känna sig älskar och speciell. Uppskattning är viktigt i ett förhållande och att man aldrig ska behöva känna sig som nummer två.

Närhet är någonting som är ganska individuellt men hon får gärna föredra en mysig hemmakväll före en kväll ute på krogen. Det finns ett måste och det är att hon är rökfri.

Känslor är ingenting som man direkt kan bestämma sig för och därför är det viktigt att man verkligen kan knyta band med den här personen. Måste känna någonting för varandra, så att man inte bara går efter egenskaperna hos personen. Viktigt att känna kärleken. Denna brukar givetvis gå igenom olika stadier som exempelvis förälskelsen. Två till saker är att hon någon gång vill gifta sig och skaffa små bäbisar. Men innan det måste man vara säkra på varandra.

Det var lite om vad jag längtar efter...

Mvh Ken

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
StAnger skrev:
Har du tänkt på att det är bara FULA männsikor som säger så...
:hihi
(observera att det är ett filmcitat och inget påhopp)

ja nu var det ju inte jag som sa det :hihi :hihi :rofl

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Masonit skrev:
Värst e tjejer som inte har egna intresse, där jag blir tjejens stora intresse/hobby. Fattar ni inte att man vill vara själv ibland. :fatta!

\Masonit

Sen finns det de som är alldeles kyliga också och som inte verkar bry sig om en. Då skulle hellre jag en ryggsäck! ;) Eller någonstans däremellan, lagom! Men visst är det så att man inte kan göra allting tillsammans men det finns klara fördelar om man delar intressen.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Masonit skrev:

\Masonit
Det är skrot! De måste ha ett eget liv och ett eget intresse.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag har nog ingen speciell drömkille sådär. Jag ska inte säga att ett utseende inte spelar roll, för man blir inte tillsammans med fula killar oavsett hur gulliga de än må vara.
Men för mig kvittar det vad för hårfärg, ögonfärg etc de har.
Vill ha en lagom person, varken för tjock eller för smal. Framförallt skall han vara sig själv till 110%

Hemmakille eller utekille kvittar, sålänge han inte bara sitter hemma och petar sig i naveln utan kan hänga med någongång. Han får hemsk gärna köra hoj också, så man har något att se fram emot varje vinter.
Han skall vara snäll, ärlig, rolig, omtänksam och kunna snacka om det här med känslor samt visa dem. Det är inte många gånger jag har sett grabbar grina.

Han behöver inte känna sig tvungen att köpa saker för att bevisa sin kärlek, mao jag är billig i drift ;)
Sen är det kalas om vi fungerar klockrent i sängen. Utan fungerande sex kan man nästan lika gärna lägga ner.

jo, han skall naturligtvis vara rakad och ha kläder som han själv trivs i.
Skorna får gärna vara fina också :tungan
Han skall acceptera att jag inte bär smink varje dag, att jag pruttar, rapar, svär, bär de kläder jag vill och myser i mysbyxor.

Och det bästa av allt är; att jag redan har en kille som är så här underbar! :yoparty

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
joelwideqvist skrev:
Ohh gud vad fort man tröttnar på tjejer som vet att de är snygga och som aldrig har haft behov av att bry sig om något annat heller. De har kanske insett att om skorna inte passar kille nummer ett så vet dom om att det står någon annan dumskalle och väntar runt kröken redo att ta över :hihi vilket gör att de aldrig behöver vara mer än vackra, de får diamanter och champagne i alla fall. Men träigare och tråkigare tjejer får man faktiskt leta efter.

SÅ...kontentan är att en tjej som visar sig ärligt och uppriktigt intresserad av mig när man pratar är ljusår mycket bättre än den som lägger mer energi på att håret ligger rätt. Snyggate kroppen är med största sannolikhet den jag tittar på på stranden men inte fan är det den tjejen jag diskuterar livet med i baren på kvällen, bjuder på middag dagen efter eller vill ha kids med?
/Joel

Vettig kille!! :tummenupp

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
DreeTman skrev:

Det finns säkert en massa goa gubbar på Sporthoj.com men i den här tråden verkar många vara ute efter SMALA tjejer....då faller jag bort direkt tyvärr :(
Dom goa gubbarna gör väl helt enkelt inte så mycke väsen av sej... :va

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
soppatorsken skrev:
Hoppsan, det är mig du beskriver. Vad trevligt.

Kan lägga till att han inte ska ragga på sporthoj.com och köra virago... :D
Och Pillis, detta är nog inte rätt plats att ragga ändå.
//Emmi

Last edited:

Chribba

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6
campar skrev:

Precis!? Var finns tjejer som trivs med sig själva? Det verkar som väldigt många har psykiska problem. De går till psykologer, har sömnproblem, äter lyckopiller osv.

Sen är jag så trött på tjejer som har "shoppa och träffas på stan" som enda intressen.

Mina kriterier för en blivande flickvän är att hon ska klara av att tälta och göra upp en eld. Kan hon sova en natt i sovsäck utomhus så betyder det att hon klarar sig utan smink ett tag. Kan hon dessutom göra upp en eld så har hon ett visst mått av inteligens... Självklart spelar också utseendet roll. Jag ska attraheras av henne och tycka att hon är väldigt vacker.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Chribba skrev:
Precis!? Var finns tjejer som trivs med sig själva? Det verkar som väldigt många har psykiska problem. De går till psykologer, har sömnproblem, äter lyckopiller osv.

Sen är jag så trött på tjejer som har "shoppa och träffas på stan" som enda intressen.

Mina kriterier för en blivande flickvän är att hon ska klara av att tälta och göra upp en eld. Kan hon sova en natt i sovsäck utomhus så betyder det att hon klarar sig utan smink ett tag. Kan hon dessutom göra upp en eld så har hon ett visst mått av inteligens... Självklart spelar också utseendet roll. Jag ska attraheras av henne och tycka att hon är väldigt vacker.

Räcker det inte med att en tjej sover i en vanlig säng? Då tar man ju oftast bort sminket innan läggdags för att det inte är bra att sova med skiten kvar.

Apropå smink så blir det oftast bara mascara på dagarna. Att vara en " bara man petar på dig ramlar sminket av-tjej" tycker jag är lite synd. Varför skall man sminka sig överdrivet mycket?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA